Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

I denne tråden tenkte jeg vi kunne diskutere hvem som var best i kveld (og fremtidige kvelder)- Altså ikke nødvendigvis hvem vi håper skal vinne idol tilslutt, men hvem vi håper går videre og går ut i kveldens sending.

Jeg synes Marita, Jonas og Wisnu var best :)

Jo, så glemte jeg å si at jeg synes Audun og Iselin begge sang ganske så elendig og en av dem bør gå ut.

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Heia Wisnu!! Skikkelig fin stemme og masse sjarm. Også heier eg på Marita og Ørjan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, Jonas har en skikelig herlig mørk stemme! Ellers synst jeg Alexander er flink og Marita. Vivian også, men ikke så bra i kveld. Audun sang helt grusomt! Skjønner ikke hav han gjør der i det hele tatt. Iseling sang ikke bra i kveld heller, feil sang for henne.

Men er det flere som synst kompet med kor og band ofte overdøver idol finalistene? Synst koringen var falsk til tider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Men er det flere som synst kompet med kor og band ofte overdøver idol finalistene? 

jepp.

Jonas, Wisnu, Marita og Oda var best synes jeg. Iselin bør ryke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det flere som synst kompet med kor og band ofte overdøver idol finalistene? Synst koringen var falsk til tider også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel selv om jeg er nordlending og kanskje litt inhabil, så fikk jeg også gåsehud da marita sang...til tross for at hun valgte en noe sliten sang. Hva er det med sangvalgene til mange av deltagerne forresten, mange sangene er jo så slitne at de glir gjennom øret som drøvtygd havregraut jo!! Hvorfor ikke komme med noe nytt og mer up-to-date?? Uansett, ikveld har marita, wishnu og litt ørjan min stemme, ørjan mest fordi han er så kjekk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Syns virkelig iselin bør ryke ut, fryktelig dårlig idag. I tillegg så hun virkelig ukomfortabel ut på scenen!

Men hun som dommerene skrøt så mye av...hun som sang maria mena...

Hun syns jeg IKKE var flink! Stemmen hennes hørtes jo helt forvrengt ut, som en babystemme... Og mens hun sang så hun litt.... hmmm.. merkelig ut...

Heia Marita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten Tapir

Audun bør ut! Og Anders var også litt kjedelig...

Synes Wisnu, Siri Helene og Jonas kom godt ut av det i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Syns virkelig iselin bør ryke ut, fryktelig dårlig idag. I tillegg så hun virkelig ukomfortabel ut på scenen!

Men hun som dommerene skrøt så mye av...hun som sang maria mena...

Hun syns jeg IKKE var flink! Stemmen hennes hørtes jo helt forvrengt ut, som en babystemme... Og mens hun sang så hun litt.... hmmm.. merkelig ut...

Heia Marita!

Den at stemma høres forvrengt ut, det er det de liker. Hun har en unik spak stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier veldig på Marita, og likte Jonas og Wisnu også!

Iselin bør ryke ut i kveld, hun var dårligst, men Audun og Anders var heller ikke særlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Iselin eller Audun bør ryke. Audun sang jevnt surt og Iselin var ikke mye bedre.

Og hva var det med marsjeringen til Iselin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Marita og Alexander. Alexander var flott i kveld.

Hver gang Iselin skal synge sitter jeg og er spent og HÅPER at det blir bra, men jeg må vel bare innse at hennes musikalitet ikke egner seg i idol... I kveld var det helt horribelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jonas er bare helt RÅ! Ørjan syns jeg også sang helt nydelig, liker stemmen hans. Hm, jeg er nordfra, men egentlig så syns jeg ikke at Marita har den fineste stemmen. Den er jo veldig fin, men ikke noe wow ...

Endret av chrizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine stemmer gikk til Wisnu og Marita i dag. De var klart overlegne. Jonas var også god, men kom ikke opp mot de to forrige.

Dårligst? Vel, jeg liker hverken Vivian eller Alexander. Vivian har en totalt uinteressant stemme - jeg kan ikke på noen måte tro at jeg hadde giddet å høre på en CD med den på.. Alexander liker jeg ikke fremtoningen til. Det går da an å smile og se ut som om han tar til seg det som blir sagt? Det ser ut som om alt er en selvfølge.. Og nei, jeg liker ikke stemmen ;-)

Oog, siden jeg er till "Tor (u)Milde" i dag så tar jeg med Siri Helene (er ikke det pipe-stemmen?); Idol er en sangkonkurranse. Da er det en fordel med stemme som høres over koret og som ikke har en frekvens bare katter hører. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

syntes det var ganske dårlig i dag uansett hvem som sang... men holder en liten knapp på hun fra nordnorge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...