Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ser sammendraget nå, og når Vivian "danser" ser det ut som hun setter seg på do for å få ut noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da gikk Siri Helene ut, og siden jeg ikke liker stemmen, så er jeg fornøyd jeg. Men de andre -bør- skjerpe seg til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig hun ikke var av de beste, men Audun var DEFINITIVT den dårligste... Han og Iselin sang surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer på Ørjan jeg, ikke bare på grunn av stemmen :hjerter: 

:rodme:

Må nok innrømme at jeg er ganske enig :rodme:

Her snakker vi full pakke og hjertebank :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var dumt at Siri gikk ut jeg,hadde sansen for henne. Hun var ikke best i kveld,(liker ikke maria mena,så sang valget var ikke bra)men men...

Synes Iselin og Audun skulle gått ut,begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Audun eller Iselin burde ha røket ut i kveld. Siri Helene var ikke min favoritt, men hun sang jo mange ganger bedre enn flere av de andre.

Synes Marita sang best i dag. Wisnu var også god. Synes Jonas var flink i semifinalen da han sang Hurt av J. Cash, men i dag synes jag bare siste halvdel av fremføringen var bra.

Synes forøvrig det er mange "middelmådige" og litt kjedelige deltakere i år!

Endret av Marililja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreløpig burde det jo handle om å luke ut de som åpenbart ikke kan å synge, men resultatet i kveld sier vel noe om hvem det er som avgjør disse konkurransene.

Til nå synes jeg Aleksander synger best av gutta. Flere av dem vil få sjangerproblemer etter hvert.

Men jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel når jeg bare ser en stilforvirret gutt som har spart tenåringsskjegg i flere uker, i det som åpenbart andre synes er en Mann.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Iselin bommet fullstendig idag. Ikke hørtes det bra ut, og ikke så hun bra ut heller (tenker ikke på utseende - det er jo en søt jente, men flere ganger skar hun de samme grimasene som jeg her i sofaen gjorde. Hun merket vel kanskje selv at det gikk til h....)

Audun var også helt ute å kjøre idag.

Utover det synes jeg Vivian og Ørjan skuffet idag. I forhold til hva de har prestert tidligere synes jeg de var ganske dårlige idag.

Winsu overrasket positivt idag. Han og Marita var de beste idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemte på anders jeg. iselin var den dårligste i kveld. hun burde røket ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...