Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Wisnu var flink i kveld, men Jonas er min favoritt uten tvil. Han synger utrolig bra!

m-m! :)

Jonas og aleksander m/ dame er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oda synger jo surt mesteparten av tiden hun og da ;)

Nivået jevnt over er ikke spesielt høyt, nei ;)

Men personlig synes jeg at dersom man absolutt MÅ sammenlikne noen av deltakerne med Sandra, så mener jeg at Audun passer best til akkurat det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun var desidert verst i går. Jeg måtte stikk ut av stua da han satt i gang. Det gjorde VONDT i ørene mine! :sur:

Marita var kjempeflink. :-D

Er forøvrig enig med de som sier det var en skandale at Siri gikk ut. Hun var flink i går. Den som jeg mener burde ha gått ut er Audun, men det er ikke så lett når han har en skare av fjortiser som synes han er sååååå skjøøøøønn at de bare MÅ stemme på han, selv om han sang verre enn ei kråke. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jeanette_*

Yaddaaaaa, gamle fjortishusmor satt klistret til Tv'n og klappet, hylte og heiet på "Green Day"-ørjan igår! :hoppe: Går helt bananas av han jeg!! MÅ bare vinne, ja!!!!

Jentungen sa: - Pappa, det er bra for deg at Ørjan ikke er singel. Ellers tror jeg ikke du hadde hatt mamma mer! :ler:

Heia Ørjan!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett idol på fredag... var det sånn i år også at 3stk kommer i sofaen/stol eller lignende? Altså at vi får vite de tre med minst stemmer...

Isåfall hvem var de to som nesten røk ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wisnu og Vivian var best i kveld forresten :)

Den er jeg også enig i! De andre var middelmådige eller direkte dårlige i dag. Hva Iselin og Audun gjør i denne konkurransen forstår jeg ikke. Har idol gått så mange sesonger at talentene begynner å bli oppbrukt i dette lille landet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det Audun som måtte gå. Hadde håpet at det var Iselin. Jeg var ikke overrasket over at Audun måtte gå. Det var jo de to i stolen sammen med Oda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Vivan er flink med kjedelig. Stemmen hennes skiller seg ikke ut på noen måte. Syns heller en med en stemme med litt mer særpreg burde vinne.

Syns ikke den tynne pene stemmen til Vivian kledde å synge en så tung soul låt, som respect, så syns hun nesten var dårligst idag.

Best syns jeg Stine og Jonas var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var gøy.

Synes Aleksander og Ørjan sjarmerte siden de var litt usikre på stilarten.

Tror kanskje Oda ryker i dag, men hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes Stine har en super stemme, og jeg synes hun var aller best i kveld, med Ørjan som en god nummer 2

sinnsykt vanskelig å si hvem som må ut i kveld... klarer ikke å bestemme meg for hvem som var dårligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...