Gå til innhold

Naboen min....tenker på henne

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har du fått noen signaler som tyder på at hun kan være interessert? 
Har hun invitert deg med på noe?

Anonymkode: 1bc01...2a9

Alle er jo så forskjellige, så jeg aner jo ikke hvilke signaler hun evnt skulle sende ut til meg om det skulle ha vært tilfellet:) Nei vi har aldri vært der at det har vært naturlig for noen å spørre. Jeg har skrevet litt mer utdypende i svar nummer #74

Anonymkode: 7f838...97c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt uenige med de som sier at de aldri ville datet en nabo selv om de likte vedkommende godt. Jeg synes ikke det er stress å forholde meg til de jeg har ligget med eller vært forelsket i, og er bare sånn som person. Så lenge jeg ikke har vært kjip eller blitt kjipt behandlet er det helt nøytralt for meg å omgås «ekser». 

men å spore opp og sende melding er litt merkelig synes jeg! Bank heller på og spør om å låne noen egg eller et eller annet, og ha litt prat «klar». Spill på at dere er naboer og ikke kjenner de andre naboene - lag en åpning hvor hun kan invitere deg inn eller invitere deg med på noe. Hvilken kafé i nabolaget er best? Hadde det ikke vært fint med en fin benk i fellesarealet? Har du også den ubrukelige plassen ved boden, hva gjør du med den? Osv. Tørt, men egnet til å sjekke om hun er interessert. 

Anonymkode: d8777...e59

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er litt uenige med de som sier at de aldri ville datet en nabo selv om de likte vedkommende godt. Jeg synes ikke det er stress å forholde meg til de jeg har ligget med eller vært forelsket i, og er bare sånn som person. Så lenge jeg ikke har vært kjip eller blitt kjipt behandlet er det helt nøytralt for meg å omgås «ekser». 

men å spore opp og sende melding er litt merkelig synes jeg! Bank heller på og spør om å låne noen egg eller et eller annet, og ha litt prat «klar». Spill på at dere er naboer og ikke kjenner de andre naboene - lag en åpning hvor hun kan invitere deg inn eller invitere deg med på noe. Hvilken kafé i nabolaget er best? Hadde det ikke vært fint med en fin benk i fellesarealet? Har du også den ubrukelige plassen ved boden, hva gjør du med den? Osv. Tørt, men egnet til å sjekke om hun er interessert. 

Anonymkode: d8777...e59

Det syns jeg personlig er verre. Vil helst noen skal spore meg opp, om det var jeg som skulle likt noen. 

Anonymkode: 8487c...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...