Sparkling_Pink Skrevet 25. desember 2024 #21 Skrevet 25. desember 2024 Dette er sånn det burde være, et lokalsamfunn hvor folk kan få kontakt. Det gir noen muligheter til å bli kjent og de aller fleste er i stand til å navigere fornuftig i det sosiale. Du kan be henne med på noe, gjerne offentlig så hun har tryggheten fra at andre kan se hva dere gjør, og så tar du det derfra. Får du nei, og en klar avvisning vil du som et fungerende menneske la henne være og gå tilbake til høflig nabo-avstand. Det er veldig bra at du som mann tar initiativ etter min mening. 2 1
Hmmmmmm Skrevet 25. desember 2024 #22 Skrevet 25. desember 2024 Jeg hadde aldri datet en nabo. Jeg eier boligen og vil ikke ødelegge min egen trivsel om det skulle bli tull av noe slag 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #23 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 3-4 år er da ingen aldersforskjell kjære deg. Anonymkode: 8c93b...e8d Hvis de er unge så er det ekkelt å bli sjekka opp av en eldre mann. Dritnasty kjære deg Anonymkode: 6553a...21d 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #24 Skrevet 25. desember 2024 Hmmmmmm skrev (Akkurat nå): Jeg hadde aldri datet en nabo. Jeg eier boligen og vil ikke ødelegge min egen trivsel om det skulle bli tull av noe slag Hei, når du sier ødelegge din egen trivse\bolig\tull hva tenker du på da? Tro meg, aner jeg at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre f.eks så skal jeg love deg at jeg trekker meg unna. Anonymkode: 7f838...97c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #25 Skrevet 25. desember 2024 Jeg surra med naboen i 1etg. Utrolig ubehagelig å gå på ham tilfeldig etterpå da det ikke ble noe mer. Anonymkode: a3398...367 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #26 Skrevet 25. desember 2024 Kan du ikke prøve å treffe henne "tilfeldig" en gang til? Hvis det fortsatt er kjemi, kan du vel be med på en kopp kaffe? Anonymkode: 819d8...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #27 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis de er unge så er det ekkelt å bli sjekka opp av en eldre mann. Dritnasty kjære deg Vi er begge i slutten av 30 årene, 39 og 37. Anonymkode: 7f838...97c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #28 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis de er unge så er det ekkelt å bli sjekka opp av en eldre mann. Dritnasty kjære deg Anonymkode: 6553a...21d Hvem sier at det er mannen som er eldre? En mann i 20-30-årene er uansett ikke en "eldre mann". Anonymkode: 8c93b...e8d 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #29 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er begge i slutten av 30 årene, 39 og 37. Anonymkode: 7f838...97c Okei men da er det innafor Kjør på! Anonymkode: 6553a...21d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #30 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem sier at det er mannen som er eldre? En mann i 20-30-årene er uansett ikke en "eldre mann". Anonymkode: 8c93b...e8d Neida, men føler bare det er så typisk mann å tenke at 10 år aldersforskjell er «ingenting» når det bare er dritnasty. Men det var bare 2 år så det er jo innafor Anonymkode: 6553a...21d 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #31 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Å jeg hadde vært drit glad om kjærligheten var rett der. Er ikke noe knyttet til bo stedet mitt og har uansett lyst til å flytte. Idag om det var mulig. Å som om livet går under av å unngå en nabo. De hadde aldri pratet sammen en gang. Han kommer over det om det ikke blir. Slutt å la ditt dramatiske hjerte stå i veien for at noen andre kan finne hverandre. Anonymkode: 8487c...26b Så hvis han ditcher deg, aå sitter du i vinduet med tekoppen eller vinglasset å sier "nei se der ja, nå har nabo-flørten vært på tinder igjen!" ? Ønsker du virkelig møte din eks sine nye tinderdater i innkjørselen eller trappeoppgangen? Eller om dere dater og har sex noen ganger før han dumper deg for sin nye flamme, så stiller du velvillig opp på dugnaden for å jobbe med hans nye flørt? Anonymkode: ef4c3...c0e 1
petterm Skrevet 25. desember 2024 #32 Skrevet 25. desember 2024 Du har en nabo du aldri har prata med, bortsett fra når dere skulle ha ryddedugnad. Hva har du å tape? I beste fall blir dere kjærester!❤️ Ta kontakt på den måten som passer best. Evt legg en lapp i postkassa hennes, eller fest en lapp på døra hennes. Du må nødvendigvis ta en sjans hvis dere skal ha mulighet til å bli bedre kjent! 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #33 Skrevet 25. desember 2024 petterm skrev (2 minutter siden): Du har en nabo du aldri har prata med, bortsett fra når dere skulle ha ryddedugnad. Hva har du å tape? I beste fall blir dere kjærester!❤️ Ta kontakt på den måten som passer best. Evt legg en lapp i postkassa hennes, eller fest en lapp på døra hennes. Du må nødvendigvis ta en sjans hvis dere skal ha mulighet til å bli bedre kjent! Takk for innspill:) Jeg har egentlig ikke noe å tape i den store sammenhengen, og jeg ville hatt full forståelse om hun ikke likte meg på den måten. Men det jeg tenker mest på, er hvordan det kunne føles for henne. Hvis hun vet at naboen rett ved siden av synes hun er flott, og hun ikke føler det samme, så er jeg redd for å sette henne i en ubehagelig situasjon – kanskje til og med at hun opplever det som et overtramp. Jeg ser at svarene her er veldig delte, og jeg setter stor pris på de ulike perspektivene. Jeg vil bare understreke at jeg er en forsiktig type som virkelig ikke ønsker å gjøre noe som kunne få henne til å føle seg ukomfortabel. For min del hadde det vært supert om vi bare fikk en bedre tone og kanskje ble venner. Og om hun ikke ønsker det heller, så er det selvfølgelig helt greit for meg. Anonymkode: 7f838...97c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #34 Skrevet 25. desember 2024 Jenter tenker sånt lenger enn dere menn, fordi vi må vurdere konsekvensene på en helt annen måte enn dere. Jeg ville ikke likt det, i tilfelle du taklet avvisning dårlig, at du ble kontrollerende etterhvert, at det ikke var match og ble kleint, om det viste seg at vi var helt ulike etc etc så må man minnes på det i sitt eget hjem når man minst venter det. det er ubehagelig. HVIS du likevel skal gjøre det, spør neste gang du møter hehe tilfeldig eller "tilfeldig", ikke send mld eller brev (!) til noen som ikke har gitt deg sin kontaktinfo. Anonymkode: 5d253...bca 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #35 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Vi er begge i slutten av 30 årene, 39 og 37. Anonymkode: 7f838...97c Hvis det er tweens eller eldre inne i bildet så kan det være litt awkward for dem. I så fall viktig å bli enige om hvordanman informerer og når. Farlig å satse på at det funker med hemmelige møter, barna har radar Lykke til med naboromansen Anonymkode: 2a55c...e8e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #36 Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvis de er unge så er det ekkelt å bli sjekka opp av en eldre mann. Dritnasty kjære deg Anonymkode: 6553a...21d Tre fire år eldre er "nasty"? Kanskje hvis du er femten.. Tidene forandrer seg, da jeg var ung var det kun de tre fire år eldre som var aktuelle. TS, kjør på. Verden har blitt stusselig om man ikke en gang kan prøve seg på ei dame fordi hun kunne komme til å ikke ha lyst, høres ut som unge kvinner i dag får traumer av å bli sjekka opp/bedt ut hvis det skulle være en de ikke var intr i. Da begynner det å bli vanskelig. Anonymkode: 82d6b...6da 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #37 Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, men føler bare det er så typisk mann å tenke at 10 år aldersforskjell er «ingenting» når det bare er dritnasty. Men det var bare 2 år så det er jo innafor Anonymkode: 6553a...21d 10 år aldersforskjell er ikke "dritnasty". "Dritnasty" er forøvrig slike ord min datter på 14 bruker og hun har leggetid klokken 22... Anonymkode: 8c93b...e8d 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #38 Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Takk for innspill:) Jeg har egentlig ikke noe å tape i den store sammenhengen, og jeg ville hatt full forståelse om hun ikke likte meg på den måten. Men det jeg tenker mest på, er hvordan det kunne føles for henne. Hvis hun vet at naboen rett ved siden av synes hun er flott, og hun ikke føler det samme, så er jeg redd for å sette henne i en ubehagelig situasjon – kanskje til og med at hun opplever det som et overtramp. Jeg ser at svarene her er veldig delte, og jeg setter stor pris på de ulike perspektivene. Jeg vil bare understreke at jeg er en forsiktig type som virkelig ikke ønsker å gjøre noe som kunne få henne til å føle seg ukomfortabel. For min del hadde det vært supert om vi bare fikk en bedre tone og kanskje ble venner. Og om hun ikke ønsker det heller, så er det selvfølgelig helt greit for meg. Anonymkode: 7f838...97c Ikke hør på de som sier at du skal holde deg unna. Du har jo ingenting å tape. Ikke rart folk er single hvis de har så mange begrensninger for hvem de kan date. Inviter henne ut, så sier hun nei eller ja. Anonymkode: 097f7...b20 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #39 Skrevet 26. desember 2024 Den siste Fleksnes Anonymkode: 8294f...b68
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #40 Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Tre fire år eldre er "nasty"? Kanskje hvis du er femten.. Tidene forandrer seg, da jeg var ung var det kun de tre fire år eldre som var aktuelle. TS, kjør på. Verden har blitt stusselig om man ikke en gang kan prøve seg på ei dame fordi hun kunne komme til å ikke ha lyst, høres ut som unge kvinner i dag får traumer av å bli sjekka opp/bedt ut hvis det skulle være en de ikke var intr i. Da begynner det å bli vanskelig. Anonymkode: 82d6b...6da Jeg synes ikke noe om det drittet menn har drevet med i alle år hva gjelder å prøve å få det til å virke som om yngre kvinner vil ha eldre menn. Naaaaasty as fuck og mine venninner og jeg er enige der. Heier litt på hvis kvinnen er eldre tho, da kan mer enn 3-4 år i mine øyne være ok. Men for meg personlig ønsker jeg ikke menn eldre enn 3-4 år, da jeg synes menn blir styggere med årene! Snakka meg totalt bort. Ønsker TS lykke til Anonymkode: 6553a...21d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå