AnonymBruker Skrevet 24. januar 2025 #61 Skrevet 24. januar 2025 Jeg sier go for it! Hvor ofte finner man noen sånne da?? Livet er for kort til å ikke følge magefølelsen og hjertet sitt. Bare spør pent om hun vil være med på kaffe en dag (men gjerne ute på en kafe eller no sånn. Hjemmebesøk får dere ta senere) sier hun ja, fint. sier hun nei, nei da er det sånn det er. Men da har du prøvd og vet svaret. Lykke til ❤️ Anonymkode: 78583...fc1
Rødstrupa Skrevet 24. januar 2025 #62 Skrevet 24. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.11): Jeg bor i et nabolag med flere leiligheter. Ved siden av meg bor en dame som jeg synes virker veldig flott person, men jeg har aldri pratet med henne – eller egentlig noen av de andre naboene mine. Tilfeldigvis måtte vi en dag ta en prat ute (pga rydding på uteareal), og det endte med at vi snakket sammen i en halvtime. I løpet av samtalen kom det frem, uten at noen av oss sa det direkte, at vi begge er single. Vi har liten aldersforskjell, og hun fortalte også at hun ikke kjenner noen av de andre naboene. Etter den praten har jeg tenkt mer og mer på henne. Jeg synes det hadde vært interessant å bli bedre kjent. Jeg er ganske tilbakeholden av natur, og absolutt ingen «player» eller en som flørter for å få damer til sengs (bare så det er klinkende klart). Jeg ble nok litt småbetatt av henne, men samtidig føler jeg at det blir veldig feil å invitere henne på en kaffe eller lignende etter bare én kort samtale. For alt jeg vet, var hun bare høflig fordi hun følte hun måtte, og kanskje synes hun at jeg var en skikkelig klyse 😅. I tillegg lurer jeg på om det kunne bli kleint, siden vi er naboer. Så jeg lurer på: Hva tenker dere om dette? Hvis du hadde vært i hennes situasjon, uavhengig av om du syntes jeg var hyggelig, pen, eller det motsatte – ville det vært upassende eller frekt hvis jeg forsøkte å ta kontakt igjen på en høflig og casual måte? Jeg setter stor pris på innspill og råd. Anonymkode: 7f838...97c I og med at dere er naboer støter du sikkert på henne av og til. Ta tiden til hjelp🙃 1
exictence Skrevet 24. januar 2025 #63 Skrevet 24. januar 2025 Absolutt spør henne om hun blir med på en tur eller noe. Si at det hadde vært hyggelig
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2025 #64 Skrevet 24. januar 2025 Som sjenert mann så ville jeg gått veldig sakte frem. Kanskje veksle et par setninger når jeg treffer på henne. Small talk om vær, vind, jobb og nabolag. Vær interessert i hva hun har å si og følg det opp neste gang dere treffes. Da vil du etter hvert få kjent litt på stemningen og du risikerer mindre på å spørre om mer personlige ting. Jeg ville tatt sjansen om jeg kjente det var litt kjemi der. Anonymkode: bc2b8...589 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2025 #65 Skrevet 24. januar 2025 LITT hvit løgn er lov i tilfeller som dette: rett og slett bank på og spør om hun har noe du har «glemt» å kjøpe, f eks tørrgjær, pizzamel, litt olje, bakepapir, sukker….. Altså rett og slett den gode gamle « Har du xxxxxx å låne bort, jeg trodde jeg hadde, men er tom for det». En fin nøytral måte å lodde stemningen på, og du har jo da til og med en grunn for å ta kontakt om igjen for å tilbakelevere den lånte ingrediensen senere, kanskje med en liten sjokolade el lignende i tillegg, som takk for lånet. Lykke til! PS - fortell om det funket, da 😉 Anonymkode: 04371...238
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2025 #66 Skrevet 24. januar 2025 Hvordan har det gått, TS? Anonymkode: 53729...d20
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2025 #67 Skrevet 24. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.11): Jeg bor i et nabolag med flere leiligheter. Ved siden av meg bor en dame som jeg synes virker veldig flott person, men jeg har aldri pratet med henne – eller egentlig noen av de andre naboene mine. Tilfeldigvis måtte vi en dag ta en prat ute (pga rydding på uteareal), og det endte med at vi snakket sammen i en halvtime. I løpet av samtalen kom det frem, uten at noen av oss sa det direkte, at vi begge er single. Vi har liten aldersforskjell, og hun fortalte også at hun ikke kjenner noen av de andre naboene. Etter den praten har jeg tenkt mer og mer på henne. Jeg synes det hadde vært interessant å bli bedre kjent. Jeg er ganske tilbakeholden av natur, og absolutt ingen «player» eller en som flørter for å få damer til sengs (bare så det er klinkende klart). Jeg ble nok litt småbetatt av henne, men samtidig føler jeg at det blir veldig feil å invitere henne på en kaffe eller lignende etter bare én kort samtale. For alt jeg vet, var hun bare høflig fordi hun følte hun måtte, og kanskje synes hun at jeg var en skikkelig klyse 😅. I tillegg lurer jeg på om det kunne bli kleint, siden vi er naboer. Så jeg lurer på: Hva tenker dere om dette? Hvis du hadde vært i hennes situasjon, uavhengig av om du syntes jeg var hyggelig, pen, eller det motsatte – ville det vært upassende eller frekt hvis jeg forsøkte å ta kontakt igjen på en høflig og casual måte? Jeg setter stor pris på innspill og råd. Anonymkode: 7f838...97c Hodet ditt tenker veldig likt mitt 😅 jeg har noen regler (som ikke gjelder damene rundt meg). Jeg legger aldri an på noen på jobben, jeg legger aldri an på en nabo, ikke på treningssenteret jeg bruker å gå på osv osv. Om en dame tar dette steget mot meg (og det har skjedd) så er det bare hyggelig. Om jeg var deg, ville jeg ikke gjort annet enn å fortsette å si hei, småprat om det skulle føles naturlig. Latt henne selv finne ut hvor utrolig bra jeg er 😅 uten at jeg skal prøve å tvinge frem noe Anonymkode: d232a...be9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2025 #68 Skrevet 24. januar 2025 Rødstrupa skrev (5 timer siden): I og med at dere er naboer støter du sikkert på henne av og til. Ta tiden til hjelp🙃 Feil råd. Jo lengre tid det går, desto mer flyttes han over i uaktuell-kategorien. Anonymkode: ad887...64a 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2025 #69 Skrevet 25. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.56): Jeg surra med naboen i 1etg. Utrolig ubehagelig å gå på ham tilfeldig etterpå da det ikke ble noe mer. Anonymkode: a3398...367 Tenk å bry seg om slikt. Anonymkode: 50499...500 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2025 #70 Skrevet 25. januar 2025 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 1.43): Jeg synes ikke noe om det drittet menn har drevet med i alle år hva gjelder å prøve å få det til å virke som om yngre kvinner vil ha eldre menn. Naaaaasty as fuck og mine venninner og jeg er enige der. Heier litt på hvis kvinnen er eldre tho, da kan mer enn 3-4 år i mine øyne være ok. Men for meg personlig ønsker jeg ikke menn eldre enn 3-4 år, da jeg synes menn blir styggere med årene! Snakka meg totalt bort. Ønsker TS lykke til Anonymkode: 6553a...21d Du høres veldig moden ut💁 Anonymkode: 82d6b...6da 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #71 Skrevet 6. februar 2025 Har du noen oppdateringer, TS? Anonymkode: 1bc01...2a9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #72 Skrevet 6. februar 2025 Ja hvordan går det? Er du fortsatt på pervokjøret når det kommer til naboen? Anonymkode: 38a27...b8e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2025 #73 Skrevet 6. februar 2025 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja hvordan går det? Er du fortsatt på pervokjøret når det kommer til naboen? Anonymkode: 38a27...b8e Han virker oppriktig søt. Men favoritiserer det nok når han først virker hyggelig, fordi det er min drøm å møte en fin fyr så lett som at han er en nabo. Anonymkode: 8487c...26b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #74 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 14.26): Jeg sier go for it! Hvor ofte finner man noen sånne da?? Livet er for kort til å ikke følge magefølelsen og hjertet sitt. Bare spør pent om hun vil være med på kaffe en dag (men gjerne ute på en kafe eller no sånn. Hjemmebesøk får dere ta senere) sier hun ja, fint. sier hun nei, nei da er det sånn det er. Men da har du prøvd og vet svaret. Lykke til ❤️ Anonymkode: 78583...fc1 TS her. Det er så hyggelig at flere av dere lurer på hvordan det har gått! Jeg må innrømme at jeg synes dette er vanskelig. Vi har kommet i kontakt naturlig et par ganger, ettersom vi har møtt på hverandre i gaten et par ganger, og hun har en humor jeg digger, og hun virker som en kjempeflott person. Hadde hun invitert meg på noe hadde jeg helt klart sagt ja. Men problemet er at dette kanskje bare handler om at hun er hyggelig for å være hyggelig. Jeg forsøker jo selv å være hyggelig med alle jeg møter, selv om jeg ikke er interessert i alle jeg snakker med – for å sette det på spissen. Jeg tenker også at hvis du som kvinne er en flott person, har du sannsynligvis mange å velge mellom. Så hvorfor i all verden skulle hun tenke seg å bli bedre kjent med meg? Som flere her påpeker, er det mange kvinner som ikke ønsker at en nabo skal ha romantiske eller nærmere intensjoner, og det synes jeg er viktig å respektere. Det at jeg også er helt elendig på å lese om noen liker meg eller bare er hyggelig gjør det heller ikke lettere🙂 Anonymkode: 7f838...97c 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #75 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.16): Du kunne nok vært verdens kjekkeste og hyggeligste, men jeg finnes virkelig ikke interessert i å vurdere gå på date en nabo. Anonymkode: ef4c3...c0e Uenig. Det har ingenting for seg å operere med slike merkelige regler. Ikke jobb, trening, nabolag .., alle de arenaene man traff andre «før i tiden». Nesten litt sykt å a måtte på Tinder for å treffe noen. Ts, du kan da fint invitere til en kaffe som nabo? Ikke noe mer. Så merker du jo ut fra responsen, om hun ønsker avstand, naboskap eller mer. Hensatt skrev (På 25.12.2024 den 23.38): Send henne en melding og takk for en hyggelig samtale. Du merker fort om det er noe kjemi mellom dere på måten hun svarer på eller fortsetter samtalen. Slik som denne foreslår. Vet du hvilken oppgang hun bor i kan du vel finne ut hva hun heter dersom du har fornavnet? Anonymkode: 902e5...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #76 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 24.1.2025 den 18.30): Hodet ditt tenker veldig likt mitt 😅 jeg har noen regler (som ikke gjelder damene rundt meg). Jeg legger aldri an på noen på jobben, jeg legger aldri an på en nabo, ikke på treningssenteret jeg bruker å gå på osv osv. Om en dame tar dette steget mot meg (og det har skjedd) så er det bare hyggelig. Om jeg var deg, ville jeg ikke gjort annet enn å fortsette å si hei, småprat om det skulle føles naturlig. Latt henne selv finne ut hvor utrolig bra jeg er 😅 uten at jeg skal prøve å tvinge frem noe Anonymkode: d232a...be9 Du har misforstått. Man legger aldri an på noen som ikke responderer positivt på noen følere først. Men de følerne, et smil, et hei etc bør du kunne gi på jobb, på trening, i nabolaget. Det er i slike settinger man man bli kjent på en naturlig måte, men man begynner aldri med «å legge an» på noen. Hvis du eliminerer slike arenaer, er du nærmest stuck med Tinder og det er etter hva jeg hører rene ørkenvandringen. Anonymkode: 902e5...cb2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #77 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 1.45): Hahahah herregud, og bestemoren min bruker «for øvrig» Anonymkode: 6553a...21d Det var dritnasty som var ordet. Ikke forøvrig. Anonymkode: 902e5...cb2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #78 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.53): Hvis de er unge så er det ekkelt å bli sjekka opp av en eldre mann. Dritnasty kjære deg Anonymkode: 6553a...21d Norge er et land, hvor eldre damer liker yngre menn som liker henne tilbake, hvor eldre menn liker yngre damer som liker han tilbake. Hvor jevnaldrende liker hverandre. Kjærligheten har bare de grenser man setter selv. Anonymkode: d232a...be9 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #79 Skrevet 7. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 23.59): Neida, men føler bare det er så typisk mann å tenke at 10 år aldersforskjell er «ingenting» når det bare er dritnasty. Men det var bare 2 år så det er jo innafor Anonymkode: 6553a...21d Du må slutte å pålegge andre dine egne forskrudde alders preferanser. Du mangler livserfaring, hør på oss som har mer av det: Ikke heng deg opp i eksakt antall år, og om du har en grense på 4 år, er det din snevre grense. Hilsen kvinne som har vært sammen med hhv. syv år yngre og 12 år eldre mann. Anonymkode: 902e5...cb2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2025 #80 Skrevet 7. februar 2025 Har du fått noen signaler som tyder på at hun kan være interessert? Har hun invitert deg med på noe? Anonymkode: 1bc01...2a9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå