Marihone Skrevet 16. juni #921 Skrevet 16. juni Sjokkert over hvor frekk hun var mot den TV2-reporteren, som er der for å gjøre en jobb på Elle-festen. "Er du interessert i merker?" spør hun. Han vet ikke hva han skal svare, stakkars. "Hvorfor spør du da?" svarer hun frekt tilbake. Han er jo ikke der for seg selv, men kanskje andre er interessert i å vite hvor kjendiser sine klær er kjøpt. Hun kan være så rik hun bare vil, men personligheten lyser ikke for å si det slik. 13 4
NedOpp Skrevet 16. juni #922 Skrevet 16. juni LastSummer skrev (8 timer siden): Var dette barn av unge eller utenlandske mødre? Født på 80-tallet her, og ingen på min skole fikk hull i ørene før sikkert 8-10 årsalderen. I en av Norges største byer. Selv fikk jeg alvorlig infeksjon i øret pga hull, og måtte operere flere ganger. Kommer ikke til å tillate mine barn hull i ørene før de er store nok til å sikre stell av det selv. Middels stor by på Østlandet her. Født på 80-tallet. Blendahvite klasser hele barneskolen, og for så vidt nabolag før vi starta på skolen. Også stort sett voksne foreldre til å være den gangen, altså på klasseni, de fleste var +/-30 da jeg og mine klassevenninner ble født. Jeg fikk hull i ørene rundt skolestart, og var den siste av jentene i klassen og gata. 1
Cami9 Skrevet 16. juni #923 Skrevet 16. juni Nå er det vel greit å bremse fillersen i ansiktet litt… 3 1
Advocadomama Skrevet 19. juni #924 Skrevet 19. juni Cami9 skrev (På 16.6.2026 den 13.33): Nå er det vel greit å bremse fillersen i ansiktet litt… Denne er jo ikke av Karianne Vilde ? 🤣 4
Cami9 Skrevet 20. juni #925 Skrevet 20. juni Advocadomama skrev (På 19.6.2026 den 7.46): Denne er jo ikke av Karianne Vilde ? 🤣 Huff, sorry! Gått litt fort i svingene her ja😂 Beklager❤️❤️
Cami9 Skrevet 21. juni #926 Skrevet 21. juni Marihone skrev (På 16.6.2026 den 8.50): Sjokkert over hvor frekk hun var mot den TV2-reporteren, som er der for å gjøre en jobb på Elle-festen. "Er du interessert i merker?" spør hun. Han vet ikke hva han skal svare, stakkars. "Hvorfor spør du da?" svarer hun frekt tilbake. Han er jo ikke der for seg selv, men kanskje andre er interessert i å vite hvor kjendiser sine klær er kjøpt. Hun kan være så rik hun bare vil, men personligheten lyser ikke for å si det slik. Husk at hun er en rappkjeftet harrytass fra Drammen uten manerer😂 2 7
Lille harepus Skrevet 21. juni #927 Skrevet 21. juni Filmer en stygg kollisjon på snap, det er gaaanske så drøyt vil jeg si. Hva hvis det var en dødsulykke? 3 7
loveanimals Skrevet 21. juni #928 Skrevet 21. juni Lille harepus skrev (8 minutter siden): Filmer en stygg kollisjon på snap, det er gaaanske så drøyt vil jeg si. Hva hvis det var en dødsulykke? Det er mer enn drøyt uansett ! Hvor mange ganger skal det opplyses om at sånt gjør man bare ikke ? Skammelig 5 8
Lille harepus Skrevet 21. juni #929 Skrevet 21. juni Maia3 skrev (19 minutter siden): Det er mer enn drøyt uansett ! Hvor mange ganger skal det opplyses om at sånt gjør man bare ikke ? Skammelig Håper folk går inn å rapporterer det. Fyyy altså. 2 5
Tough cookie Skrevet 21. juni #930 Skrevet 21. juni Maia3 skrev (2 timer siden): Det er mer enn drøyt uansett ! Hvor mange ganger skal det opplyses om at sånt gjør man bare ikke ? Skammelig Alt for content 3 2
Lille harepus Skrevet 21. juni #931 Skrevet 21. juni Tough cookie skrev (28 minutter siden): Alt for content Det sier litt om mentaliteten når man kommer over en ulykke og umiddelbart føler behov for å filme det OG legge det ut offentlig. 3 7
Tough cookie Skrevet 22. juni #932 Skrevet 22. juni Lille harepus skrev (15 timer siden): Det sier litt om mentaliteten når man kommer over en ulykke og umiddelbart føler behov for å filme det OG legge det ut offentlig. Det gjør folk hele tiden på sine sosiale kanaler som Facebook, Instagram, snap osv Helt horribelt at en kjent person også gjør det 6
Tough cookie Skrevet 22. juni #934 Skrevet 22. juni cerruti skrev (3 timer siden): Har hun noen utdanning? Flyvertinne
Zena33 Skrevet 23. juni #935 Skrevet 23. juni Tough cookie skrev (15 timer siden): Flyvertinne Det er vel strengt talt en arbeidserfaring og ikke en utdanning. Det kreves ingen spesiell utdanning for å bli flyvertinne, kun fullført videregående. Du får heller ingen utdanning som flyvertinne, bare noen enkle kurs i service og sikkerhet. 6 1
GlossyGrease Skrevet 29. juni #936 Skrevet 29. juni Jeg trodde hun og Jennie Sofie var gode venner, drev ikke de en podcast sammen? Virket ikke som om hun var i bryllupet til Jennie Sofie. Det er også litt rart at vi aldri har sett noe av søstrene Spetalen. De er jo tante til barna hennes. Bare sånt man legger merke til, når hun deler så mye fra hverdagen. 1
Tessa12 Skrevet 29. juni #937 Skrevet 29. juni GlossyGrease skrev (57 minutter siden): Jeg trodde hun og Jennie Sofie var gode venner, drev ikke de en podcast sammen? Virket ikke som om hun var i bryllupet til Jennie Sofie. Det er også litt rart at vi aldri har sett noe av søstrene Spetalen. De er jo tante til barna hennes. Bare sånt man legger merke til, når hun deler så mye fra hverdagen. Hun var i bryllup til fetteren til Kristian, derfor var hun ikke i J S sitt, hun var åpenbart bedt siden hun sendte henne gratulasjon på snap og beklaget at hun ikke fikk vært i begge bryllup 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå