elskersommer Skrevet tirsdag kl. 10:33 #861 Skrevet tirsdag kl. 10:33 Babyface skrev (25 minutter siden): Herregud. For mange er god mat og drikke kultur. Et godt måltid blir enda bedre med den rette drikken, ofte vin, til. Er man over gjennomsnittet opptatt av dette, ønsker man selvfølgelig også å gi gjestene en så fin helhetsopplevelse som mulig. Deycer forskjell på å ta et glass til maten og et fyllekalas. Synd snerpete folk ikke klarer å se dette. Vi hadde litt vin til maten da våre ble døpt. Var overhode ikke noe fyllekalas.. En bruker mente det var mye alkohol siden det ble danset på bordet. Men greit å få med seg hele snappen før det ropes om fyll.. Det ble danset av andre grunner 1 3
Tale-Tuten Skrevet tirsdag kl. 10:33 #862 Skrevet tirsdag kl. 10:33 Babyface skrev (26 minutter siden): Herregud. For mange er god mat og drikke kultur. Et godt måltid blir enda bedre med den rette drikken, ofte vin, til. Er man over gjennomsnittet opptatt av dette, ønsker man selvfølgelig også å gi gjestene en så fin helhetsopplevelse som mulig. Deycer forskjell på å ta et glass til maten og et fyllekalas. Synd snerpete folk ikke klarer å se dette. Forskjell på ett kulinarisk måltid og noe enkelt slengt på ett fat, men skjønner jo forskjellen på de som må ha alkohol vs de som fint klarer en festdag uten. 6
quietone Skrevet tirsdag kl. 10:57 #863 Skrevet tirsdag kl. 10:57 Tale-Tuten skrev (18 minutter siden): Forskjell på ett kulinarisk måltid og noe enkelt slengt på ett fat, men skjønner jo forskjellen på de som må ha alkohol vs de som fint klarer en festdag uten. Enig. Her var det ikke snakk om et par glass på kvelden slik enkelte hevder. Folk må gjerne ta et glass vin til maten for min del, men da må de også klare å begrense seg når det er barn til stede. De som kjenner til Snøvlegate vet at det ikke er første gang hun drikker for mye rundt barna heller. 2 4
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 11:23 #864 Skrevet tirsdag kl. 11:23 Men hvor mange enheter drakk de? Dette må du jo vite siden du roper FYLLEKALAS? 2 2
quietone Skrevet tirsdag kl. 11:31 #865 Skrevet tirsdag kl. 11:31 elskersommer skrev (5 minutter siden): Men hvor mange enheter drakk de? Dette må du jo vite siden du roper FYLLEKALAS? Unnskyld meg, men hvor har jeg ropt fyllekalas?!? Og hvorfor skriver du "de"? Jeg snakker om en person. KV. Ikke de andre gjestene. Lær deg å lese før du angriper og kommer med usanne beskyldninger! 3 6
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 11:43 #866 Skrevet tirsdag kl. 11:43 quietone skrev (9 minutter siden): Unnskyld meg, men hvor har jeg ropt fyllekalas?!? Og hvorfor skriver du "de"? Jeg snakker om en person. KV. Ikke de andre gjestene. Lær deg å lese før du angriper og kommer med usanne beskyldninger! Jeg har tolket innlegg som at det var flere fulle. Det ble tross alt danset på bordet. Ja jeg hørte KV men tenkte overhode ikke på at hun var full. Jeg føler at hun alltid blir høy i røsten når de er flere og hun er i godt humør. .må ikke være full for å være i godt humør 2 2
Solstråle1 Skrevet tirsdag kl. 16:38 #867 Skrevet tirsdag kl. 16:38 quietone skrev (5 timer siden): Unnskyld meg, men hvor har jeg ropt fyllekalas?!? Og hvorfor skriver du "de"? Jeg snakker om en person. KV. Ikke de andre gjestene. Lær deg å lese før du angriper og kommer med usanne beskyldninger! Hvor mye drakk hun da? 1
elskersommer Skrevet tirsdag kl. 17:46 #868 Skrevet tirsdag kl. 17:46 Solstråle1 skrev (1 time siden): Hvor mye drakk hun da? Jeg synes jo det er rart at noen mener det var fyll i dåpen. Jeg skjønner ikke hvor de så dette. 1 4
Måne Rampelyset Skrevet 19 timer siden #869 Skrevet 19 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1
tausen Skrevet 18 timer siden #870 Skrevet 18 timer siden elskersommer skrev (På 21.4.2026 den 19.46): Jeg synes jo det er rart at noen mener det var fyll i dåpen. Jeg skjønner ikke hvor de så dette. Noen så et vinglass 🫣 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå