Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er veldig mange kjente og halvkjente mennesker i Norge du vet ikke tar hull i ørene på sine små døtre og filmer det og deler («fordi de tilsynelatende har mast siden de var 18mnd…) Så er det de som gjør det. Ikke overraskende at Karianne gjør det. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er opprørt over at noen mener at hun favoriserer ett av barna sine. Hva med å ikke sette seg i den situasjonen at andre har formening om hvordan man forholder seg til småbarn. 
 

Jeg begynte å følge da hun var gravid med tvillingene fordi jeg syns det var spennende og lærerikt, men ble ganske sjokkert da hun nærmest hadde live stream fra den svært risikofylte fødselen og tiden etter! Nå er jeg innom i blant fordi jeg syns de voksne er så fine sammen, samt at det fascinerer å følge en familie på beste vestkant, men sitter ofte med en uggen følelse. Dette er altså hva en rik vestkantfrue bestemmer seg for å tjene egne penger på. 

  • Liker 5
Skrevet
cerruti skrev (12 timer siden):

Det er veldig mange kjente og halvkjente mennesker i Norge du vet ikke tar hull i ørene på sine små døtre og filmer det og deler («fordi de tilsynelatende har mast siden de var 18mnd…) Så er det de som gjør det. Ikke overraskende at Karianne gjør det. 

Uffda … Ser jo bare dumt ut med små barn med hull i ørene. Husker Tone Damli også gjorde det med datteren. Virker veldig uintelligent å gjøre det da barna ikke er samtykkekompetente og ikke minst  kan få allergier. 

  • Liker 7
Skrevet
Justlooking skrev (12 timer siden):

Uffda … Ser jo bare dumt ut med små barn med hull i ørene. Husker Tone Damli også gjorde det med datteren. Virker veldig uintelligent å gjøre det da barna ikke er samtykkekompetente og ikke minst  kan få allergier. 

Håper det ikke bli infisert.. Og hvorfor skal man gi etter fordi "barna har så lyst"? De har jo ingen forutsetning for å forstå konsekvensene for hva de ber om. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Justlooking skrev (19 timer siden):

Uffda … Ser jo bare dumt ut med små barn med hull i ørene. Husker Tone Damli også gjorde det med datteren. Virker veldig uintelligent å gjøre det da barna ikke er samtykkekompetente og ikke minst  kan få allergier. 

 

Mediocre skrev (7 timer siden):

Håper det ikke bli infisert.. Og hvorfor skal man gi etter fordi "barna har så lyst"? De har jo ingen forutsetning for å forstå konsekvensene for hva de ber om. 

Det er jo fordi mor skal feminisere og pynte avkommet. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som vet relasjon mellom KV og søstrene til Kristian? 
 

Merker at søstrene ikke følger KW. Ikke liker eller kommenterer innlegg, og spesielt ikke det med når barna har bursdag. Så aktive som de er å kommentere til andre så tenker jeg at det må være noe…? Er jo trist, siden de tross alt er tantene. Ser jo egentlig aldri noe fra Kristian sin side..? Så alt er vel ikke helt rosenrødt.?

  • Liker 3
Skrevet
ForumMaria skrev (3 timer siden):

Noen som vet relasjon mellom KV og søstrene til Kristian? 
 

Merker at søstrene ikke følger KW. Ikke liker eller kommenterer innlegg, og spesielt ikke det med når barna har bursdag. Så aktive som de er å kommentere til andre så tenker jeg at det må være noe…? Er jo trist, siden de tross alt er tantene. Ser jo egentlig aldri noe fra Kristian sin side..? Så alt er vel ikke helt rosenrødt.?

Skjønner dem 100%. Her kommer det inn ei tacky dame fra Drammen, blir gravid etter kort tid og nå flasher et vestkantliv som du ser hun ikke passer inn i. Han har aldri vært en overdådig type som skryter av luksus, men det liker karianne og vise frem. Det lyser sånn gjennom hvor overfladisk hun er. Hun har jo aldri vært spesielt godt av noen av de hun har vært sammen med sine familier, er vel bare at hun ikke fremstår så oppegående og hyggelig. Husker i Farmen og, hun er jo bare ikke så likendes 😅

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Hønemoor skrev (10 timer siden):

Skjønner dem 100%. Her kommer det inn ei tacky dame fra Drammen, blir gravid etter kort tid og nå flasher et vestkantliv som du ser hun ikke passer inn i. Han har aldri vært en overdådig type som skryter av luksus, men det liker karianne og vise frem. Det lyser sånn gjennom hvor overfladisk hun er. Hun har jo aldri vært spesielt godt av noen av de hun har vært sammen med sine familier, er vel bare at hun ikke fremstår så oppegående og hyggelig. Husker i Farmen og, hun er jo bare ikke så likendes 😅

Karianne flasher jo ikke mer enn Sophie, så da bør hun i såfall gå i seg selv. 
Begge deler fra livene sine, som selvfølgelig reflekterer rikdom, fordi det er realiteten. 
Jeg har ikke noe imot Sophie, men hun virker mye mer polert og forfengelig enn enn Karianne 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke slik (med noen unntak) at de som er født rike ikke flasher rikdom slik som de som har blitt rike.

  • Liker 3
Skrevet
Hønemoor skrev (På 6.6.2026 den 1.32):

Skjønner dem 100%. Her kommer det inn ei tacky dame fra Drammen, blir gravid etter kort tid og nå flasher et vestkantliv som du ser hun ikke passer inn i. Han har aldri vært en overdådig type som skryter av luksus, men det liker karianne og vise frem. Det lyser sånn gjennom hvor overfladisk hun er. Hun har jo aldri vært spesielt godt av noen av de hun har vært sammen med sine familier, er vel bare at hun ikke fremstår så oppegående og hyggelig. Husker i Farmen og, hun er jo bare ikke så likendes 😅

Mange som ikke har så mye kontakt med søstre / halvsøstre osv , uten at det er noe spesielt eller drama rundt det, og uten at man trenger å trekke en konklusjon om At Karianne har gjort noe galt her. 
 

Hun virker som hun har god kontakt med brødrene sine og ikke minst at de klarer å lage seg et nettverk uansett av venner osv. 

mtp det at hun er influencer og at flere syns det er tacky så hadde jeg nok ikke ønsket å være det selv, men i hennes situasjon er det mye penger i det og jeg kan forstå ønsket om å være uavhengig mannen sin. er enig i at jeg ikke selv ville filmet og delt så mye av fødsel osv.. samtidig er det svært mange som gjør dette+ deler alt hva som foregår i livene til barna og dem selv (sykdom, milepæler osv) uten at de får spesielt tyn for dette..

syns Karianne får unødvendig mye tyn her inne 😅

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
ForumMaria skrev (På 5.6.2026 den 22.20):

Noen som vet relasjon mellom KV og søstrene til Kristian? 
 

Merker at søstrene ikke følger KW. Ikke liker eller kommenterer innlegg, og spesielt ikke det med når barna har bursdag. Så aktive som de er å kommentere til andre så tenker jeg at det må være noe…? Er jo trist, siden de tross alt er tantene. Ser jo egentlig aldri noe fra Kristian sin side..? Så alt er vel ikke helt rosenrødt.?

Kan jo være at KV ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre? Feilen trenger nødvendigvis ikke ligge hos Spetalen søstrene…

  • Liker 4
Skrevet
Tillia skrev (På 8.6.2026 den 21.54):

Mange som ikke har så mye kontakt med søstre / halvsøstre osv , uten at det er noe spesielt eller drama rundt det, og uten at man trenger å trekke en konklusjon om At Karianne har gjort noe galt her. 
 

Hun virker som hun har god kontakt med brødrene sine og ikke minst at de klarer å lage seg et nettverk uansett av venner osv. 

mtp det at hun er influencer og at flere syns det er tacky så hadde jeg nok ikke ønsket å være det selv, men i hennes situasjon er det mye penger i det og jeg kan forstå ønsket om å være uavhengig mannen sin. er enig i at jeg ikke selv ville filmet og delt så mye av fødsel osv.. samtidig er det svært mange som gjør dette+ deler alt hva som foregår i livene til barna og dem selv (sykdom, milepæler osv) uten at de får spesielt tyn for dette..

syns Karianne får unødvendig mye tyn her inne 😅

Hun er jo kjent som golddiggeren fra Drammen tidligere, og fikk etter flere forsøk full score hos en riking. Visste ingen ting om mannen hennes før de ble sammen. Håper han er enig med outingen hennes av ham selv og barna, men han er ikke typen som verken trenger eller vinner på dette … 

  • Nyttig 4
Skrevet
Justlooking skrev (5 timer siden):

Hun er jo kjent som golddiggeren fra Drammen tidligere, og fikk etter flere forsøk full score hos en riking. Visste ingen ting om mannen hennes før de ble sammen. Håper han er enig med outingen hennes av ham selv og barna, men han er ikke typen som verken trenger eller vinner på dette … 

Han er mye med i monitor, så han kan ikke ha noe mot det. De virker til å ha det fint sammen og er dedikerte foreldre. Jeg syns det blir for mye eksponering av barna selv om man ikke får se ansiktene deres, men ellers er det lite negativt med akkurat hennes snap, syns jeg. Fascinerende å se hvordan livet på beste vestkant er 😅fantastisk å bo så landlig så nær hovedstaden. 

  • Liker 5
Skrevet
Solstråle1 skrev (3 timer siden):

Han er mye med i monitor, så han kan ikke ha noe mot det. De virker til å ha det fint sammen og er dedikerte foreldre. Jeg syns det blir for mye eksponering av barna selv om man ikke får se ansiktene deres, men ellers er det lite negativt med akkurat hennes snap, syns jeg. Fascinerende å se hvordan livet på beste vestkant er 😅fantastisk å bo så landlig så nær hovedstaden. 

Dedikerte foreldre? 

  • Nyttig 3
Skrevet
Justlooking skrev (På 1.6.2026 den 0.03):

Uffda … Ser jo bare dumt ut med små barn med hull i ørene. Husker Tone Damli også gjorde det med datteren. Virker veldig uintelligent å gjøre det da barna ikke er samtykkekompetente og ikke minst  kan få allergier. 

Jeg selv kunne ikke latt mine få hull i ørene så tidlig men tenker vi det samme om de fra andre land som tar hull hos barna når de er så unge om ikke yngre?

Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Jeg selv kunne ikke latt mine få hull i ørene så tidlig men tenker vi det samme om de fra andre land som tar hull hos barna når de er så unge om ikke yngre?

Tone Damli sin datter var seks måneder eller noe. Vet ikke, kanskje ikke de kjenner til mulige konsekvenser, men jeg tenker stakkars barn uansett. Min datter tok hull i ørene som 18 åring og det ble betennelser, verk og masse greier. Har ikke brukt hullene siden. Selv var jeg også 18 og det gikk helt fint, bruker ørepynt alltid. 

Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg selv kunne ikke latt mine få hull i ørene så tidlig men tenker vi det samme om de fra andre land som tar hull hos barna når de er så unge om ikke yngre?

 

Justlooking skrev (2 timer siden):

Tone Damli sin datter var seks måneder eller noe. Vet ikke, kanskje ikke de kjenner til mulige konsekvenser, men jeg tenker stakkars barn uansett. Min datter tok hull i ørene som 18 åring og det ble betennelser, verk og masse greier. Har ikke brukt hullene siden. Selv var jeg også 18 og det gikk helt fint, bruker ørepynt alltid. 

Spiller vel ingen rolle hva de gjør andre steder. Her i Norge gjøres det utelukkende for å feminisere og «søte opp» ungen. 

  • Liker 3
Skrevet

Noen som har sett intervjuet hun har med Villoid på TikTok? Hun er tydelig flau over å ha vært med på «ja vi elsker camping»😂 

  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...