Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er veldig mange kjente og halvkjente mennesker i Norge du vet ikke tar hull i ørene på sine små døtre og filmer det og deler («fordi de tilsynelatende har mast siden de var 18mnd…) Så er det de som gjør det. Ikke overraskende at Karianne gjør det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er opprørt over at noen mener at hun favoriserer ett av barna sine. Hva med å ikke sette seg i den situasjonen at andre har formening om hvordan man forholder seg til småbarn. 

Jeg begynte å følge da hun var gravid med tvillingene fordi jeg syns det var spennende og lærerikt, men ble ganske sjokkert da hun nærmest hadde live stream fra den svært risikofylte fødselen og tiden etter! Nå er jeg innom i blant fordi jeg syns de voksne er så fine sammen, samt at det fascinerer å følge en familie på beste vestkant, men sitter ofte med en uggen følelse. Dette er altså hva en rik vestkantfrue bestemmer seg for å tjene egne penger på. 

• Liker 1
Skrevet
cerruti skrev (12 timer siden):

Det er veldig mange kjente og halvkjente mennesker i Norge du vet ikke tar hull i ørene på sine små døtre og filmer det og deler («fordi de tilsynelatende har mast siden de var 18mnd…) Så er det de som gjør det. Ikke overraskende at Karianne gjør det. 

Uffda … Ser jo bare dumt ut med små barn med hull i ørene. Husker Tone Damli også gjorde det med datteren. Virker veldig uintelligent å gjøre det da barna ikke er samtykkekompetente og ikke minst  kan få allergier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...