Momma Skrevet 19. april #841 Skrevet 19. april Tale-Tuten skrev (Akkurat nå): Endrer seg til hva? Hvis Karianne vil la seg avbilde i bikini, toppløs eller naken som 70 åring så hva? Tenker noen må gå i seg selv å ta tak i egne problemer hvis dette med nakenhet opprører de. Folk får for all del gjøre som de vil, men det er helt andre ting enn å la seg avbilde naken til offentlig skue som gjør at jeg respekterer mennesker. Men meg om det, og denne diskusjonen kjeder meg egentlig siden det ikke er noe jeg er veldig opptatt av. 1
KraKriAm Skrevet 20. april #843 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (6 minutter siden): Hva tenker folket om alkohol i barnedåp? Helt fint. Passer å ha det som et av flere alternativ til god mat. Og før noen prater om fyll, barnets dag osv, det kommer nok til å foregå i helt ordnede former. 3 6
Tessa12 Skrevet 20. april #844 Skrevet 20. april (endret) KraKriAm skrev (9 minutter siden): Helt fint. Passer å ha det som et av flere alternativ til god mat. Og før noen prater om fyll, barnets dag osv, det kommer nok til å foregå i helt ordnede former. Det foregikk ikke i helt ordnede former. Hvem danser på bordet i en dåp feks. Dåpen var i går Endret 20. april av Tessa12 3 6
KraKriAm Skrevet 20. april #845 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (13 minutter siden): Det foregikk ikke i helt ordnede former. Hvem danser på bordet i en dåp feks. Dåpen var i går Så ingenting på snap eller insta som ikke tilsier ordnede former. Sliter du med humør og at folk har det moro? 1 5
Tessa12 Skrevet 20. april #846 Skrevet 20. april KraKriAm skrev (14 minutter siden): Så ingenting på snap eller insta som ikke tilsier ordnede former. Sliter du med humør og at folk har det moro? Hvorfor konkluderes det umiddelbart med at man ikke har humør som du skriver, eller ikke unner folk å ha det moro, da man setter ? ved alkohol i en dåp??? Jeg klarer faktisk helt fint å ha det gøy helt uten alkohol, null problem. 14
KraKriAm Skrevet 20. april #847 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (Akkurat nå): Hvorfor konkluderes det umiddelbart med at man ikke har humør som du skriver, eller ikke unner folk å ha det moro, da man setter ? ved alkohol i en dåp??? Jeg klarer faktisk helt fint å ha det gøy helt uten alkohol, null problem. Hva vet du om hvem og hvor mange som drakk alkohol? Og hvor mye? Du ser jo bare utvalgte bilder og videoer. Jeg så ingenting der som ikke var et vanlig venne-familieselskap der ungene hadde det gøy. Da må du forklare hva du så som var utenom akseptable former. 7
Solstråle1 Skrevet 20. april #848 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (3 timer siden): Hva tenker folket om alkohol i barnedåp? Trenger folket å ha noen mening om det? 5 3
tausen Skrevet 20. april #849 Skrevet 20. april Solstråle1 skrev (22 minutter siden): Trenger folket å ha noen mening om det? Er vel opp til hver familie og bestemme det. ....såg jo ikke ut som det var et fyllekalas og at de tar et par glass mens de rydder og ungene var sikkert i seng😊 1 1
quietone Skrevet 20. april #850 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (4 timer siden): Hvorfor konkluderes det umiddelbart med at man ikke har humør som du skriver, eller ikke unner folk å ha det moro, da man setter ? ved alkohol i en dåp??? Jeg klarer faktisk helt fint å ha det gøy helt uten alkohol, null problem. Det er vel heller de som ikke klarer ha det hyggelig uten alkohol som har et problem... KV klarer tydeligvis ikke å kontrollere alkoholinntaket. Det både såg og hørte vi i går. Ikke er det første gang tungen hennes krøller seg etter "et par" glass vin heller. Anbefaler dere å søke opp blåkors eller avogtil.no, der kan dere lese hva fagfolk mener om temaet. 11 2
tausen Skrevet 20. april #851 Skrevet 20. april quietone skrev (50 minutter siden): Det er vel heller de som ikke klarer ha det hyggelig uten alkohol som har et problem... KV klarer tydeligvis ikke å kontrollere alkoholinntaket. Det både såg og hørte vi i går. Ikke er det første gang tungen hennes krøller seg etter "et par" glass vin heller. Anbefaler dere å søke opp blåkors eller avogtil.no, der kan dere lese hva fagfolk mener om temaet. Det er vel forskjell på og ta noe i godt selskap på kveldstid når barna er i seng kontra at en må ha det for å fungere. Om en blir betegnet som alkoholiker om en drikker av og til, er ekstremt mange som går under kategorien alkoholikere . Et sundt forhold til alkohol av og til, skader ingen. Og ja jeg vet, har noen i nært miljø som er alkoholikere og da er det ikke litt kos av og til. En stor forskjell på oss som liker å ta litt i godt selskap. Unger tar ikke skader av at voksne tar et glass eller to av og til, når det stopper med det 1 3
elskersommer Skrevet 20. april #852 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (7 timer siden): Det foregikk ikke i helt ordnede former. Hvem danser på bordet i en dåp feks. Dåpen var i går Det var jo når dåpen var ferdig.. slapp av litt 4 1
elskersommer Skrevet 20. april #853 Skrevet 20. april KraKriAm skrev (7 timer siden): Så ingenting på snap eller insta som ikke tilsier ordnede former. Sliter du med humør og at folk har det moro? Ja datteren danset på bordet å tanten hennes gjorde det samme for å ha det morro med den lille. Men det var lenge etter at gjestene hadde reist hjem 3 2
Tale-Tuten Skrevet 20. april #854 Skrevet 20. april Tessa12 skrev (8 timer siden): Hva tenker folket om alkohol i barnedåp? Er det vanlig å ha alkohol i barnedåp? Jeg trodde ikke det. Dette skjer gjerne tidlig på en søndag med som regel masse barn rundt. 1 5
Tessa12 Skrevet 20. april #855 Skrevet 20. april Tale-Tuten skrev (4 minutter siden): Er det vanlig å ha alkohol i barnedåp? Jeg trodde ikke det. Dette skjer gjerne tidlig på en søndag med som regel masse barn rundt. Jeg trodde heller ikke det var normalen nei, men noen påstår at det er helt vanlig. Personlig syns jeg ikke små barn og alkohol er ok. 7 4
tausen Skrevet 20. april #856 Skrevet 20. april elskersommer skrev (1 time siden): Det var jo når dåpen var ferdig.. slapp av litt Kan jo hende de bare hadde det gøy, trenger ikke være alkohol som gjorde det 1 1
elskersommer Skrevet 20. april #857 Skrevet 20. april tausen skrev (9 minutter siden): Kan jo hende de bare hadde det gøy, trenger ikke være alkohol som gjorde det Enig.. jeg så de ta alkohol på kvelden men hva som skjedde før det er ikke lett og si fordi det ble jo ikke filmet fra dagen
Trilili Skrevet 20. april #858 Skrevet 20. april quietone skrev (4 timer siden): Det er vel heller de som ikke klarer ha det hyggelig uten alkohol som har et problem... KV klarer tydeligvis ikke å kontrollere alkoholinntaket. Det både såg og hørte vi i går. Ikke er det første gang tungen hennes krøller seg etter "et par" glass vin heller. Anbefaler dere å søke opp blåkors eller avogtil.no, der kan dere lese hva fagfolk mener om temaet. Tungen min krøllet og fortsatt krøller seg sammen innimellom etter en helg med to barn, spesielt hvis noe blir syke om natta. Og helt uten alkohol 😅 Hvordan den hadde krøllet seg med tre, hvor to er tvillinger og er ellers ganske tette i alder, tør jeg ikke å tenke på.... 7
elskersommer Skrevet 21. april #859 Skrevet 21. april Trilili skrev (14 timer siden): Tungen min krøllet og fortsatt krøller seg sammen innimellom etter en helg med to barn, spesielt hvis noe blir syke om natta. Og helt uten alkohol 😅 Hvordan den hadde krøllet seg med tre, hvor to er tvillinger og er ellers ganske tette i alder, tør jeg ikke å tenke på.... Høres jo ut som at foreldrene lå fulle i en krok av huset 1
Babyface Skrevet 21. april #860 Skrevet 21. april quietone skrev (18 timer siden): Det er vel heller de som ikke klarer ha det hyggelig uten alkohol som har et problem... KV klarer tydeligvis ikke å kontrollere alkoholinntaket. Det både såg og hørte vi i går. Ikke er det første gang tungen hennes krøller seg etter "et par" glass vin heller. Anbefaler dere å søke opp blåkors eller avogtil.no, der kan dere lese hva fagfolk mener om temaet. Herregud. For mange er god mat og drikke kultur. Et godt måltid blir enda bedre med den rette drikken, ofte vin, til. Er man over gjennomsnittet opptatt av dette, ønsker man selvfølgelig også å gi gjestene en så fin helhetsopplevelse som mulig. Deycer forskjell på å ta et glass til maten og et fyllekalas. Synd snerpete folk ikke klarer å se dette. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå