marta Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 13. mars 2006 *Peker på marta og ler litt* ← Går og legger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. mars 2006 #242 Del Skrevet 13. mars 2006 I am number one!! Eller.. nummer to.. (i følge lista) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. mars 2006 #243 Del Skrevet 13. mars 2006 Går og legger meg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 13. mars 2006 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #245 Del Skrevet 13. mars 2006 ← hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #246 Del Skrevet 14. mars 2006 Har du lagt deg da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #247 Del Skrevet 14. mars 2006 Har ei som våkna. Stikker en liten tur til køys. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 14. mars 2006 Så nå legger jeg meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #249 Del Skrevet 14. mars 2006 Okay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 14. mars 2006 Ble litt interesert i den andre dagboke jeg skriver i. Legger meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #251 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, så er jeg her igjen. Har fått mail fra han du vet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Nå skriver jeg ikke til dagboken mer, men til *MissA*....hehe... Endret 14. mars 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #253 Del Skrevet 14. mars 2006 :hoho: Ja, sånn er det i dagboka mi også! Skrev han noe spennende da? Trenger ikke svømme ut og banke han allikevel da, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 14. mars 2006 neida.. du kan bare legge tilbake badedrakten så lenge, men jeg vet jo ikke om han bare er hyggelig mot meg eller om han er interessert Jeg tror jeg må tolke litt, men han kommer hjem om en uke, da :-D Så kanskje jeg finner ut litt mere av det da? Noen av oss må vertfall ta litt iniativ og det burde helst bli han, MEN dersom han ikke er interessert så må jeg gjøre det og da kanskje jeg ikke tør ....Joda!!!! hva har jeg å tape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #255 Del Skrevet 14. mars 2006 Joda, det tør du! :-D Kjenner du han godt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 14. mars 2006 Nja... vi har alltid vert på hils. Fedrene våres jobbet sammen. Så jeg vet godt hvem han er, men har aldri stoppet opp før og pratet med han før her for noe siden. Jeg gav han en KJEMPEKLEM (litt full, ja ) Og dermed så ble det oss to til ut i de sene timer.. eller tidlige timer.. alt ettersom. Han kjørte meg hjem og så fikk jeg melding fra ham senere om jeg hadde msn og så har vi hatt litt kontakt sånn bla,bla ukebla. Han ringte midt på natten en natt han var ute. Jada var full, men det betyr jo at han tenkte på meg?? Og så dro han til sjøs Den meldingen jeg fikk for hundre tusen uker siden gratulerte han meg med dagen ..hehe... joda...nei jeg hadde ikke bursdag da, men senere i måneden. Så det betyr vel at han tenkte på meg senest da? *analyserer litt mere* Så sendte jeg han melding for noen dager siden som jeg ikke har fått svar på. (kanskje han ikke har mob dekning der ute i havet???) Men nå har jeg altså fått mail. Ergo: han må da tenke litt på meg? Og nå skal jeg på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #257 Del Skrevet 14. mars 2006 Jøss for et langt innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #258 Del Skrevet 14. mars 2006 Han har nok sannsynligvis ikke mobildekning der, nei! Men det høres unektelig ut som om han er interessert Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 14. mars 2006 hihi.. håper det, da. Men jeg blir så fo*** J***sjenert når det kommer til slike ting. Syntes jeg var så modig da jeg sendte den meldingen for noen dager siden. Og så føler jeg meg som en fjortis når jeg tenker slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. mars 2006 #260 Del Skrevet 14. mars 2006 *fortsetter i den andre dagboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå