Gå til innhold

Sitter her på trappa og venter på a Marta..

marta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:hoho:

Nå skriver jeg ikke til dagboken mer, men til *MissA*....hehe... :klem:

Endret av marta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

:hoho: :hoho:

Ja, sånn er det i dagboka mi også! :ler:

Skrev han noe spennende da? :hoppe:

Trenger ikke svømme ut og banke han allikevel da, kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida.. du kan bare legge tilbake badedrakten så lenge, men jeg vet jo ikke om han bare er hyggelig mot meg eller om han er interessert :sur:

Jeg tror jeg må tolke litt, men han kommer hjem om en uke, da :-D Så kanskje jeg finner ut litt mere av det da? Noen av oss må vertfall ta litt iniativ og det burde helst bli han, MEN dersom han ikke er interessert så må jeg gjøre det og da kanskje jeg ikke tør :flau: ....Joda!!!! hva har jeg å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... vi har alltid vert på hils. Fedrene våres jobbet sammen. Så jeg vet godt hvem han er, men har aldri stoppet opp før og pratet med han før her for noe siden. Jeg gav han en KJEMPEKLEM (litt full, ja :Hehe: ) Og dermed så ble det oss to til ut i de sene timer.. eller tidlige timer.. alt ettersom. Han kjørte meg hjem og så fikk jeg melding fra ham senere om jeg hadde msn og så har vi hatt litt kontakt sånn bla,bla ukebla. Han ringte midt på natten en natt han var ute. Jada var full, men det betyr jo at han tenkte på meg?? Og så dro han til sjøs :klaske:

Den meldingen jeg fikk for hundre tusen uker siden gratulerte han meg med dagen ..hehe... joda...nei jeg hadde ikke bursdag da, men senere i måneden. Så det betyr vel at han tenkte på meg senest da? *analyserer litt mere*

Så sendte jeg han melding for noen dager siden som jeg ikke har fått svar på. (kanskje han ikke har mob dekning der ute i havet???) Men nå har jeg altså fått mail. Ergo: han må da tenke litt på meg? :sminkedokke:

Og nå skal jeg på do :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bøllefrøet

Han har nok sannsynligvis ikke mobildekning der, nei! :) Men det høres unektelig ut som om han er interessert ;) Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. håper det, da. Men jeg blir så fo*** J***sjenert når det kommer til slike ting. Syntes jeg var så modig da jeg sendte den meldingen for noen dager siden.

Og så føler jeg meg som en fjortis når jeg tenker slik :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...