marta Skrevet 27. februar 2006 #1 Del Skrevet 27. februar 2006 og . Jeg prøver meg på en dagbok her. Startet en for en tid tilbake, men den bare rann ut i ingenting. So welcome everybody!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 27. februar 2006 Vel.. det er vel best jeg legger meg. Fatter ikke at ALDRI kan legge meg før tolv.. aller helst før elleve, men det er så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 Gratulerer med ny dagbok da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #4 Del Skrevet 28. februar 2006 Kul tittel på dagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2006 Hehe.. ja.. venskelig å finne en god tittel på en god tråd, men den her er vel ok, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. februar 2006 Og så sitter jeg her, da..IGJEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Sånn.. da har jeg fått gjort litt i dag også. en oppgave ferdig... to igjen. Fikk melding fra drømmemannen i dag. Dvs. jeg er veldig interessert i å finne ut om han er drømmemannen, men sukk.... jeg tror han bare er hyggelig mot meg og fader sakte ut det som evt kunne skjedd videre Har vert gjennom DEN tolk, analyser og konkluder fasen nå. Min siste konkulsjon er altså at han er en veldig hyggelig mann som på en fin og hyggelig måte avviser meg.. Og jeg som ikke har trengt meg på heller! yeye Life goes on. Er heldigvis ikke "heartbroken". ... kanskje pittelitt, bare Endret 28. februar 2006 av marta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #8 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei på du! hyggelig at du stakk innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 28. februar 2006 Morsomt...Sitter hjemme med foreldrene mine akkurat nå.haha. Og pappa sitter og skryter og snakker fint om MIN DRØMMEMANN!!! Han skulle bare visst hva som surrer rundt i hodet mitt akkurat nå .... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 28. februar 2006 Og så har passert 500 mld uten at noenting skjedde... det gikk meg hus forbi, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #12 Del Skrevet 28. februar 2006 Hehe.. Vet hvordan den "tolk, analyser og konkluder-fasen" er.. Gratulerer med over 500 innlegg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja! Jeg har så lyst og bare hoppe over akkurat den biten og vite hvor jeg står. "go for it, or leave it og move on" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #14 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Ja! Jeg har så lyst og bare hoppe over akkurat den biten og vite hvor jeg står. "go for it, or leave it og move on" ← Kjenner meg igjen Den dagboktittelen din minner meg om mormora mi, hu heter Marta og har fått høre den der noen ganger.. Hehe.. Er ikke det en sang eller noe sånt? Hmm.. Endret 28. februar 2006 av *MissA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 28. februar 2006 Jo. Vazelina bilopphøggers. Typisk å høre når jeg er ute.. Eller denne her: Marta (schåll) skal du ha deg en så du blir litt i farta? (og så ler de for de tror de har funnet på noe nytt) Men det er en gammel strofe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #16 Del Skrevet 28. februar 2006 Hehe.. Så dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marta Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja vet. Det er liksom ikke den replikken de bør ta for å sjekke meg opp liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #18 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja vet. Det er liksom ikke den replikken de bør ta for å sjekke meg opp liksom. ← Dårlig sjekketriks ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #19 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Dobbelt Endret 28. februar 2006 av *MissA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #20 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Trippelt Endret 28. februar 2006 av *MissA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå