~ Ada ~ Skrevet 6. august #681 Skrevet 6. august Forumansvarlig skrev (28 minutter siden): Det ble slettet som brukedebatt da det var rettet spesifikt mot navngitte brukere. Det er som sagt tidligere lov å diskutere en brukers ytringer som de selv har skrevet, men å drive og tagge folk for å få utspill blir sett på som brukerdebatt. For deretter bruke manglende oppmerksomhet/respons på taggingen til videre negativ omtale. Takk for ryddingen! 3 3
pøbelsara Skrevet 6. august #682 Skrevet 6. august Det er lov å spørre FA hva som er tillatt og ikke i denne tråden. Heldigvis. 2
Rev. Revenge Skrevet 6. august #683 Skrevet 6. august pøbelsara skrev (15 minutter siden): Det er lov å spørre FA hva som er tillatt og ikke i denne tråden. Heldigvis. Ja, jeg ser ikke noe annet? 2
Aricia Skrevet 7. august #684 Skrevet 7. august Et ydmykt ønske og forslag fra meg ang. moderering av MBH-tråden: Alle innlegg som innledes med et sitat og med "Så du mener altså at..." + noe sitatet slett ikke uttrykker burde ryddes som brukerdebatt. Diskusjonen hadde blitt mye ryddigere og mer hensiktsmessig om alle bare måtte konsentrere seg mest om å formulere egne meninger i stedet for å forvrenge og forfalske andres. 7 4
Rev. Revenge Skrevet 7. august #685 Skrevet 7. august Aricia skrev (35 minutter siden): Et ydmykt ønske og forslag fra meg ang. moderering av MBH-tråden: Alle innlegg som innledes med et sitat og med "Så du mener altså at..." + noe sitatet slett ikke uttrykker burde ryddes som brukerdebatt. Diskusjonen hadde blitt mye ryddigere og mer hensiktsmessig om alle bare måtte konsentrere seg mest om å formulere egne meninger i stedet for å forvrenge og forfalske andres. Så du mener at diskusjonen er verdiløs og at tråden egentlig burde stenges for godt? Neida, dette er kun en illustrasjon. Jeg er helt enig med deg om dette og har sluttet å svare på slikt når meningen allerede er ferdig skrevet. Men tråden kryr av denne måten å lage støy på. 2 2 2
1600 Skrevet 7. august #686 Skrevet 7. august (endret) Et ydmykt ønske fra meg er at man ikke får lov til å forvrenge meningen av et spørsmål som starter med 'Så du mener at', som noe annet enn et spørsmål, da kan bruker selv utdype eller svare, så får man klargjort dette. Det virker som en del helst vil vanlig Norsk lovverk til livs, og gjerne helst ikke ha debatt om noe. I min bok sier det noe om styrken i ens argumenter. Endret 7. august av 1600 5 1 1
Kollontaj Skrevet 7. august #687 Skrevet 7. august Kan du ikke bare spørre hva folk mener uten å parafrasere spørsmålet ut fra eget ståsted slik at folk opplever det som å bli tillagt meninger og uttalelser? 6
PusheenPusheen Skrevet 7. august #689 Skrevet 7. august Er sikkert greit å bare fjerne hele avsporingen ang MM, den hører hjemme i den andre tråden uansett. 1
Rev. Revenge Skrevet 8. august #690 Skrevet 8. august Det handler om å få ryddet bort drittpreiket raskest mulig og å vise at man tar avstand fra sånt. Hva man ellers gjør utover dette er det ingen som vet. 1 4
~ Ada ~ Skrevet søndag kl 22:59 #691 Skrevet søndag kl 22:59 Ber om at det slås hardt ned på nedsettende karakteristikker i begge trådene. Med så tydelig regelverk og gjentatte presiseringer samt uthevinger fra deg, ser jeg ingen annen grunn enn manglende vilje til ikke å overholde dette. 1 4
1600 Skrevet 3 timer siden #692 Skrevet 3 timer siden (endret) Ber om at det begynnes å ta tak i folk som bagatelliserer rollene våre neste statsoverhoder har i dette, ofrene fortjener ikke at Kvinneguiden blir enda et sted på nettet hvor folk spyr eder og galle om ofre, reduserer alvorligheten i det MBH har gjort med nøytralt klinisk språk om noe som er så langt fra dette som mulig og konstant nekter for at de som har sett dette pågå, burde ha gjort noe etter gjentatt varsling. Endret 3 timer siden av 1600 1
pøbelsara Skrevet 3 timer siden #693 Skrevet 3 timer siden Det er ingen som spyr edder og galle om ofrene i denne tråden. 3 1 2
~ Ada ~ Skrevet 1 time siden #694 Skrevet 1 time siden Det over burde ikke være et stort utfordringsbilde eller spesielt krevende landskap å bevege seg i, spør du meg. 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå