Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for regelbrudd, ved høy aktivitet kan tråden bli stengt for moderering over kort eller lengre tid avhengig av kapasitet.

Minner spesielt på regelen om opphavsrett, brukerdebatt og spekulasjoner. Debatter rundt debatten og debatter rundt andre debatanter vil bli fjernet som avsporinger og ved høy gjentagelse vil vi vurdere innføring av kortere utestengelser for å holde fokuset på selve saken. Ved høy aktivitet kan det bli fjernet innlegg uten at det legges igjen ryddemelding. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Fremhevede innlegg

Skrevet
krikelikken skrev (28 minutter siden):

Hva skulle en slik serie engang handle om?

Marius søker jobb?

Marius drar til Italia på bryllup?

Marius knuller damer?

Marius fester på Michaels (kjempestemning, men ingen inntak av rus vises).

Marius drar til Lofoten?

Hva skulle de liksom engang vise frem? Det ville jo vært reality serie alla Ricky Gervais sine Office, Extras og Life's too short. En 30 år gammel (innen det sendes) gutt som ikke har en eneste interesse, ansvarsområde, hobby ,interessant ting pågående. Bare labber rundt i Oslo fra den ene kokainfesten etter den andre med en serie skambankede kvinner (og nå også traumeskadde hunder) i kjølvannet. 

Det SISTE denne fyren måttet ønske seg er jo kamerateam på slep. At ikke han og "manager"kompisen (danby?) skjønner dette, må vel være det mest sjokkerende man har hørt så langt i rettsaken, etter at Marius urinerer på kjærestene.

Ikke sant, hva i alle dager skulle den serien handle om?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med hukommelsen til flere av mennene som er i retten om dagen? De husker veldig dårlig. 

• Liker 30
  • Hjerte 1
Skrevet
Hebbe-lille skrev (5 minutter siden):

Hva er det med hukommelsen til flere av mennene som er i retten om dagen? De husker veldig dårlig. 

Tja. 

Høyt rusinntak, lojalitet til Marius, osv.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
jordeple skrev (2 minutter siden):

Tja. 

Høyt rusinntak, lojalitet til Marius, osv.

Det er et problem for rettssikkerheten. Noen fremstår «skyggeredde». 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
krikelikken skrev (46 minutter siden):

Marius søker jobb?

Marius knuller damer?

Marius drar til Lofoten?

Hva skulle de liksom engang vise frem? Det ville jo vært reality serie alla Ricky Gervais sine Office, Extras og Life's too short. En 30 år gammel (innen det sendes) gutt som ikke har en eneste interesse, ansvarsområde, hobby ,interessant ting pågående. Bare labber rundt i Oslo fra den ene kokainfesten etter den andre med en serie skambankede kvinner (og nå også traumeskadde hunder) i kjølvannet. 

Det SISTE denne fyren måttet ønske seg er jo kamerateam på slep. At ikke han og "manager"kompisen (danby?) skjønner dette, må vel være det mest sjokkerende man har hørt så langt i rettsaken, etter at Marius urinerer på kjærestene.

Tipper navnet på serien hadde blitt «Boys of Oslo». 

Kan jentene, så kan vi - tenkte de nok 🤭

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
krikelikken skrev (35 minutter siden):

Her bommer du totalt i dine spekulasjoner. Danby Choi har ingenting med dette å gjøre. Det å ta en titt på linker som blir lagt ved innlegg er gjerne en god idé.

En kompis av Høiby, som også vitnet i retten onsdag, ble spurt om pågripelsen ødela for noen konkrete planer han og Høiby hadde. Kompisen svarte at det ikke ødela noe «på papiret», men at han skulle bli Høibys manager i forbindelse med serien.

https://www.dagbladet.no/studio/78109-rettssaken-mot-marius-borg-høiby?side=2  (17:38)

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

https://www.seher.no/kongelig/kjaerligheten-lar-seg-ikke-stoppe/84354885

«Og nettopp der oppstår utfordringen. For når flere av kompisene til Marius forklarer seg fra vitneboksen, er det én formulering som stadig vender tilbake

-Jeg husker ikke.

Noen ganger er det «jeg husker ikke helt», andre ganger «ikke som jeg kan huske». I løpet av to kompis-forklaringer har vi hørt ordene nærmere hundre ganger. Det begynner nesten å bli komisk.»

• Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Hebbe-lille skrev (44 minutter siden):

https://www.seher.no/kongelig/kjaerligheten-lar-seg-ikke-stoppe/84354885

«Og nettopp der oppstår utfordringen. For når flere av kompisene til Marius forklarer seg fra vitneboksen, er det én formulering som stadig vender tilbake

-Jeg husker ikke.

Noen ganger er det «jeg husker ikke helt», andre ganger «ikke som jeg kan huske». I løpet av to kompis-forklaringer har vi hørt ordene nærmere hundre ganger. Det begynner nesten å bli komisk.»

Hvis det er slik at hverken Marius B.Høiby eller hans venner husker - så svarte forsvarerne hans på engelsk til utenlandske reportere «Do you remember what happened several years ago?»

Men hvis ingen husker noe, da går det i motpartens favør?

F.eks, hvis:

Marius B.Høiby sier «Jeg husker ikke om jeg spurte om tillatelse til å ha sex med en som muligens sov, aner ikke om hun sov men tror ikke det, for jeg her moralsk prinsipp om å ikke ha sex med sovende kvinner». 

Så sier flere av de fornærmede (?). «Disse filmopptakene har jeg ikke visst om» og «Her sover jeg/har blitt neddopet». 

Hvordan skal påtalen manøvrere dette? Blir veldig spennende å følge. 

Endret av Forumaktivitet
Stavefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tran09 skrev (7 timer siden):

Uff ja, tenk om han kjeder seg i fengsel? Er jo bare kjipe folk der, ingen for Marius å leke med. Det kan vi ikke ha noe av. 

Så fint han kan sitte å tegne da.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
-Pusheen- skrev (1 time siden):

Exit 2

Endret av Margit777
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
krikelikken skrev (1 time siden):

Marius søker jobb?

Marius knuller damer?

Marius drar til Lofoten?

Du glemte et par ting:

• Marius knuser en mobil (......to be continued)
  • Marius knuser en mobil igjen (......to be continued)
  • Nok en mobil blir knust 

😛

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Margit777 skrev (13 minutter siden):

Så fint han kan sitte å tegne da.

Håper søvnekspertens overveiende sannsynligheter betyr mye, hver gang når den tiltalte ikke husker noe. 

• Liker 4
Skrevet
-Pusheen- skrev (1 time siden):

Marius tegner- minutt for minutt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
IDGAF skrev (18 minutter siden):

Marius tegner- minutt for minutt. 

Etter andres bilder. Spennende.

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Margit777 skrev (48 minutter siden):

Exit 2

Ja, altså, hva skal man si...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Det er NRK som vurderte å lage en serie med MBH. Tv2 som har en sak om dette. 

Endret av Hebbe-lille
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. Vi tillater ikke diskusjon rundt privatpersoner. 

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lest gjennom alt men har fått med meg at de sitter og smiler og sender hverandre blikk under rettsaken.  

Hun har hørt at han har vært utro x antall ganger når de var sammen i tillegg til trusler ,løgner og vold. 

Jeg klarer ikke helt å forstå at han kommer til å bli dømt for så mye da hun på en måte virker å fremdeles ville ha han. 

• Liker 4
Skrevet

Ser for meg en at han sitter å fargelegger og fyller ut en disney fargeleggingsbok Mette har kjøpt til han, så han skal slippe å sitte og kjede seg med gamlingene

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Snurrevipp skrev (15 minutter siden):

Har ikke lest gjennom alt men har fått med meg at de sitter og smiler og sender hverandre blikk under rettsaken.  

Hun har hørt at han har vært utro x antall ganger når de var sammen i tillegg til trusler ,løgner og vold. 

Jeg klarer ikke helt å forstå at han kommer til å bli dømt for så mye da hun på en måte virker å fremdeles ville ha han. 

Nei klart at blikk triumfer kvelning, banking, dra etter håret, tisset på, voldta, filme pluss på alt annet. For hun vil jo ha han, og han har jo ihvertfall ikke påvirket henne. Neida. Bare litt blikk, helt uskyldig

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...