Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Skrevet
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Wow, hæ? Det har jeg ikke fått med meg. Sjukt! 😳

Leste artikkel nettopp. 

Dattera til en av støttespillerne. Da vil du dattera di vondt asså. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (21 minutter siden):

Leste artikkel nettopp. 

Dattera til en av støttespillerne. Da vil du dattera di vondt asså. 

Kan du linke? 😳

Skrevet (endret)
Krokenguri skrev (1 time siden):

Oi oi. Nora skriver at han er sykere enn hun ante. Jer kommer det tydeligvis mer og værre

https://www.nettavisen.no/kjendis/nora-haukland-har-mistet-tre-ar-av-mitt-liv/s/5-95-2557347

Det er vel ikke så mye nytt med tanke på hva Marius har gjort og hvordan han er? De fleste som har fulgt denne saken har forstått at han har vørt grusom og voldelig mot flere av de han har hatt en relasjon til, og at det vil påvirke ofrene negativt kanksje resten av livet. 

Edit: jeg syns det er bra at Nora snakker åpent om dette, og det er bra at flere forstår hvor alvorlig psykisk og fysisk vold er. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
pop up bruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke så mye nytt med tanke på hva Marius har gjort og hvordan han er? De fleste som har fulgt denne saken har forstått at han har vørt grusom og voldelig mot flere av de han har hatt en relasjon til, og at det vil påvirke ofrene negativt kanksje resten av livet. 

Ja, jeg tror ikke det er noe nytt Nora snakker om her, men at situasjonen var verre enn hun så for seg da hun varslet, basert på det vi allerede vet har kommet frem etter den tid. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg tror ikke det er noe nytt Nora snakker om her, men at situasjonen var verre enn hun så for seg da hun varslet, basert på det vi allerede vet har kommet frem etter den tid. 

Spørst om Nora (og offera) er blitt realitetsorientert på kva utfall slike rettsaker har. Det er jo deprimerande i seg sjølv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Hun heller hadde nok ikke hele bildet nei, og det har vi ikke enda, men ja, saken er jo verre totalt sett verre enn hva den fremstod som for ett år siden. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
oss-to skrev (3 minutter siden):

Spørst om Nora (og offera) er blitt realitetsorientert på kva utfall slike rettsaker har. Det er jo deprimerande i seg sjølv.

Helt enig... Må begynne å nærme seg tiltale snart. 

pop up bruker skrev (2 minutter siden):

Hun heller hadde nok ikke hele bildet nei, og det har vi ikke enda, men ja, saken er jo verre totalt sett verre enn hva den fremstod som for ett år siden. 

Ja, tror nok de fleste har blitt mer og mer sjokkert ettersom året har gått.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Helt enig... Må begynne å nærme seg tiltale snart. 

Ja, tror nok de fleste har blitt mer og mer sjokkert ettersom året har gått.

Men samtidig syns jeg ingen i tråden her bør bli overrasket, for alle som deletar her mer eller mindre regelmessig bør være godt innenforstått med alt det grusomme han har gjort - det var dét jeg siktet til med innlegget mitt 🙏

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
pop up bruker skrev (3 minutter siden):

Men samtidig syns jeg ingen i tråden her bør bli overrasket, for alle som deletar her mer eller mindre regelmessig bør være godt innenforstått med alt det grusomme han har gjort - det var dét jeg siktet til med innlegget mitt 🙏

Åja sånn. Ja, enig i det. 

Skrevet (endret)
pop up bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg fatter  og  begriper ikke denne konstante mistolkingen av andres innlegg. ALLE  her har fått med seg hva han har gjort og at det er fælt

INGEN her har sagt noe annet. Men noen påstår i stor grad at noen ikke tror på det.  De bare glemner å skrive på de innleggene som ikke kan misoppfattes.... da blur det nemlig  helt stille

Endret av Krokenguri
  • Nyttig 4
Skrevet
Krokenguri skrev (4 minutter siden):

Jeg fatter  og  begriper ikke denne konstante mistolkingen av andres innlegg. ALLE  her har fått med seg hva han har gjort og at det er fælt

INGEN her har sagt noe annet. Men noen påstår i stor grad at noen ikke tror på det.  De bare glemner å skrive på de innleggene som ikke kan misoppfattes.... da blur det nemlig  helt stille

Jeg svarte på ditt innlegg hvor du skrev: 

"Oi oi. Nora skriver at han er sykere enn hun ante. Jer kommer det tydeligvis mer og værre"

Til det skrev jeg: 

"Det er vel ikke så mye nytt med tanke på hva Marius har gjort og hvordan han er? De fleste som har fulgt denne saken har forstått at han har vørt grusom og voldelig mot flere av de han har hatt en relasjon til, og at det vil påvirke ofrene negativt kanksje resten av livet. 

Og med der mente jeg: 

"ingen i tråden her bør bli overrasket, for alle som deletar her mer eller mindre regelmessig bør være godt innenforstått med alt det grusomme han har gjort" 

Hvis du mener at det er å mistolke andre får det være på din regning. Jeg gidder ikke brukerdebatt. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
pop up bruker skrev (2 timer siden):

Jeg svarte på ditt innlegg hvor du skrev: 

"Oi oi. Nora skriver at han er sykere enn hun ante. Jer kommer det tydeligvis mer og værre"

Til det skrev jeg: 

"Det er vel ikke så mye nytt med tanke på hva Marius har gjort og hvordan han er? De fleste som har fulgt denne saken har forstått at han har vørt grusom og voldelig mot flere av de han har hatt en relasjon til, og at det vil påvirke ofrene negativt kanksje resten av livet. 

Og med der mente jeg: 

"ingen i tråden her bør bli overrasket, for alle som deletar her mer eller mindre regelmessig bør være godt innenforstått med alt det grusomme han har gjort" 

Hvis du mener at det er å mistolke andre får det være på din regning. Jeg gidder ikke brukerdebatt. 

Å hva i mitt innlegg gir deg grunnlag for å henge ut meg  og andre som korte nok i pappen til å ikke forstå   alvoret?

Så det var ikke  bruker debatt det du starter med her, tenkte du?

Endret av Krokenguri
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Å hva i mitt innlegg gor deg grunnlag for å henge ut meg andre brukere her så korte i pappen, at de ikke forstår alvoret?  

Jeg har svart på ditt innlegg, basert på hva du selv har skrevet. Jeg har vist til hva jeg har svart på like ovenfor her. Hvis du vil argumentere i mot er må du gjerne gjøre det, men som sagt er jeg ikke intressert i brukerdebatt. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
pop up bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har svart på ditt innlegg, basert på hva du selv har skrevet. Jeg har vist til hva jeg har svart på like ovenfor her. Hvis du vil argumentere i mot er må du gjerne gjøre det, men som sagt er jeg ikke intressert i brukerdebatt. 

Fint du ikke vil ha bruker debatt. Da oppfordrer jeg deg til å avstå å starte med dem til stadighet.  Er veldig forstyrrende 

Endret av Krokenguri
  • Hjerte 1
Skrevet
Krokenguri skrev (3 minutter siden):

Fint du ikke vil ha bruker debatt. Da oppfordrer jeg deg til å slutå starte med dem til stadighet.  Er veldig forstyrrende 

Jeg er ikke så aktiv i denne tråden, og siterer deg særdels skjent, så det tror jeg nok ikke er et så stort problem. 

Ha en fin fredag! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Fint du ikke vil ha bruker debatt. Da oppfordrer jeg deg til å avstå å starte med dem til stadighet.  Er veldig forstyrrende 

Kan det ha vært en misforståelse her? Tror kanskje det bare var en generell konstaterering av det vi alle vet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Kan det ha vært en misforståelse her? Tror kanskje det bare var en generell konstaterering av det vi alle vet.

Ja, det var det. Takk for at du så det! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (8 minutter siden):

Enig, jeg så heller ikke at det var myntet på noen spesielle, men at det var en generell kommentar. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
PusheenPusheen skrev (5 timer siden):

Kan du linke? 😳

Kan umulig være oppegående folk dette.  Hvem I alle verden er denne faren og datteren? Det går ikke an å bli forelsket i dette krypet mbh. En grusom voldsmann. Ikke har han utseende med seg heller. Håper virkelig han får streng straff for  ødeleggelsene av disse damene. Er jo helt idiot!

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...