Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Er det det du forteller til alke andre  med barn som er blitt rusmisbrukere? At de de indirekte finansierer deres narkotika forbruk og festing?

Det det dit vi skal? Hadde de gitt 50.000 rett i lomma til fribruk  hver mnd, skal jeg strekke meg til en viss enighet.  

10.000 til fribruk i mnd er ikke avgjørende for hans rusbruk eller rusproblem 

10.000 er vel omtrent det som brukes på narkotika på en helg der i gården. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

advent skrev (12 minutter siden):

Da får MBH søke hjelp i det offentlige.

Hvorfor det? Skal han søke uføretrygd i tillegg?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

advent skrev (10 minutter siden):

Da får MBH søke hjelp i det offentlige.

Hvem er du til å bestemme om de velger privat behandling eller offentlig behandling?  Hvis de ser at privat tilbud er best for han, og har mulighet til det, så hvorfor mener du at du har noe med slike private valg å gjøre.  Mange velger privat behandling, andre offentlig.  

Han har tydeligvis også  et litt mer komplisert problem, iht det han henviser til selv flere diagnoser.  Å behandle flere alvorlige diagnoser i Norge  er ikke gode nok tilbud. Og svæt få steder som kan det. 

Så skjønner godt de søker seg til utlandet 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

advent skrev (11 minutter siden):

Midler fra apanasjen har i en årrekke blitt brukt til å understøtte ham mens han har festet, ruset seg, voldtatt og mishandlet en rekke kvinner.

Det vet du faktisk ikke. De har egen formue også. Uansett, hva kronprinsparet har gjort/ikke gjort for å holde Marius unna rusen vet vi ingenting om. Det vi vet er det Marius har fortalt oss, som HM en gang sa.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (1 minutt siden):

Ingen voksne mennesker i dette landet behøver å bli forsørget av foreldrene. Vi har NAV til å gi folk penger.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

advent skrev (4 minutter siden):

Uff. Tror jeg setter deg på blokk.

Du har ingenting fornuftig å komme med.

Gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natron skrev (Akkurat nå):

Det vet du faktisk ikke. De har egen formue også. Uansett, hva kronprinsparet har gjort/ikke gjort for å holde Marius unna rusen vet vi ingenting om. Det vi vet er det Marius har fortalt oss, som HM en gang sa.

Vi vet at MBH har hatt gratis bolig, fri bil og motorsykkel, mottatt reiser, luksusartikler og også lommepenger.

Så jo. Vi vet mye om dette.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (4 minutter siden):

Ja, kanskje det?

Apanasjen skal da ikke gå til å forsørge en mann som nærmer seg 30 år.

Endret av advent
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

advent skrev (1 minutt siden):

Vi vet at MBH har hatt gratis bolig, fri bil og motorsykkel, mottatt reiser, luksusartikler og også lommepenger.

Så jo. Vi vet mye om dette.

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

advent skrev (Akkurat nå):

Blånekte er en sånn fin taktikk.

Selvfølgelig er jeg ikke enig med deg i dine bastante påstander. Hold deg saklig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natron skrev (19 minutter siden):

Jeg kjenner meg ikke igjen i uttalelsene fra de som erklærer seg som representanter for "det norske folk" her i tråden. Hvis noe i det hele tatt tas opp rundt kaffemaskinen i mine kretser, så er det forbrytelsene til MBH, ikke hva apanasjen brukes til.

dette - jeg spurte rundt kaffimaskina i dag tidlig når jeg så denne hva de tenkte rundt dette med apanasjen, og alle seks som sto der mente apanasje var som vår fastlønn å regne og hva folk bruker lønna si på får være opp til dem så jeg tror ikke "folk flest" bryr seg om denne delen i så stor grad som enkelte her inne gjør. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natron skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig er jeg ikke enig med deg i dine bastante påstander. Hold deg saklig.

Takk det samme. 

At noen er så ivrige i sitt forsvar av kronprinsparets håndtering av sin rusavhengige sønn gjennom 10 år er fascinerende.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (24 minutter siden):

De går ikke til narkotika, de går til å betale regninginger og noe til livsopphold.  Man får selvsagt ikke hindret noen i å bruke penger på feil ting 100%.

20.000kr i mnd er faktisk ikke særrdeles mye. Ikke 10.000kr til fribruk heller 

Korleis veit du at de ikkje går til narkotika? Eg trur det ivertfall. Er man sugen på noe bruker man de på det man er sugen på, ikkje havregrøt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (Akkurat nå):

dette - jeg spurte rundt kaffimaskina i dag tidlig når jeg så denne hva de tenkte rundt dette med apanasjen, og alle seks som sto der mente apanasje var som vår fastlønn å regne og hva folk bruker lønna si på får være opp til dem så jeg tror ikke "folk flest" bryr seg om denne delen i så stor grad som enkelte her inne gjør. 

Herregud. 

#thingsthatneverhappened

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (Akkurat nå):

Nettopp, godt vi er flere som observerer hva som faktisk opptar folk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
advent skrev (3 minutter siden):

Ja, kanskje det?

Apanasjen skal da ikke gå til å forsørge en mann som nærmer seg 30 år.

Apanasjen går til de kongefamilien mener er nødvendig. I min verden er det total mangel på respekt å blande meg inn i andres private økonomi.

Endret av Sefanja
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sefanja skrev (Akkurat nå):

Apanasjen går til de kongefamilien mener er nødvendig.

Da burde det kanskje ettergås mer, for å finansiere et luksusliv med narkotika og festing går ikke under ting som er nødvendig for et kongehus.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (2 minutter siden):

Da er dine kollegaer temmelig uvitende. Deres apanasje er IKKE lønn - det er til dekning av NØDVENDIGE utgifter. Når ble en voksen sønns livskostnader en nødvendig utgift for kronprinsparet?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...