Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Søker råd! skrev (7 minutter siden):

Fant både Stenstrøm-intervjuet og en artikkel på inyherer. 

Jasså jasså! Alle skal med ser jeg! Ikke bare Marius og mora

Tenker det kan være en grunn til at kongehuset sitter veldig stille i båten ja. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk at vi i Norge har hatt kongehus i et drøyt århundre, og her sitter vi og ser at det bare ble borte med " flat hånd" og lakener? Er ikke det sprøtt?  Tredje generasjon brakte inn alvorlig misbruk mot andre,  og lakener 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (2 timer siden):

Med tanke på at ofrene i denne saken også er utsatt for et mediepress, kan media slutte med å være mikrofonstativ for denne gangster advokaten til MBH?https://www.dagbladet.no/nyheter/svarer-pa-anklager-om-bevis-sletting/82287762

Har ikke du fremmet et ønske om at  media skal holde på?

Nå har media skrevet om at han har slettet innhold. Og da har man rett til å svare på det media hevder. Noe media må forholde seg til.  Man er ikke pliktig å svare på media sine påstander, men man har rett til å gjøre det. 

Dette hører man mye om i bla podcaster. At den og den har fått tilbud om å uttale seg. Nien velger det andre ønsker å ikke si noe. 

Så lenge media  skriver om marius , vil da advokaten han uttale seg på hans vegne i mange saker videre

Endret av Krokenguri
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (Akkurat nå):

Tenkte romjuls programmet når nrk intervjua KHM på Jamaica. Var ikkje mykje "graving" fra nrks side.

Ja, de har nok spilt inn deler av det der.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 time siden):

Hmmm jeg stusser  på en ting. Iht madrass linken. 

Det står sitat: Mor og sønn ble nemlig avbildet på en liten shoppingrunde i et møbelvarehus, der de plukket med seg litt ymse til eget bruk. Etter det Se og Hør får opplyst, kjøpte de blant annet en overmadrass.

Jeg ser ingen madrass  på det bildet. Er det noen andre som ser den?

Du siterer svaret selv, de fikk det opplyst, de tok ikke bilde av det.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (16 minutter siden):

Montro om noen i kongehuset da, og i tilfelle hvem, vil kommentere saken nærmere i programmet?

Kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (9 minutter siden):

Du siterer svaret selv, de fikk det opplyst, de tok ikke bilde av det.

Burde ikke da madrassen  være ved kassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 time siden):

Hmmm jeg stusser  på en ting. Iht madrass linken. 

Det står sitat: Mor og sønn ble nemlig avbildet på en liten shoppingrunde i et møbelvarehus, der de plukket med seg litt ymse til eget bruk. Etter det Se og Hør får opplyst, kjøpte de blant annet en overmadrass.

Jeg ser ingen madrass  på det bildet. Er det noen andre som ser den?

Bildet er jo tatt ved kassen - man betaler i kassen og henter større varer - som madrasser - på lagret. De har ikke madrasser stående bak kassa akkurat.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (2 minutter siden):

Burde ikke da madrassen  være ved kassen?

Nei, betaler først og henter på lagret - helt standard i møbelvarehus.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DaisyD skrev (4 timer siden):

Litt vanskelig å komme unna det når han har filmet og tatt bilder av flere seanser med disse kvinnene.

Det er vel nettopp det som er til vurdering hos politiet, under politiets etterforskning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 time siden):

Ja, som jeg sa, hvis han velger å slette noe som ikke er beviser, og lar video av sovevoldtekt ligge der, er han ikke særlig lur. Og det virker for meg usannsynlig at han skulle prioritere å slette noe annet enn nettopp slike beviser. 

Ser det for meg. MBH som febrilsk blar seg forbi sovevoldtektsvideoer for å fjernslette kattevideoer før politiet får kloa i telefonen.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nymerïa skrev (1 minutt siden):

Sitter han i varetekt og kommuniserer med disse personene? Eller har jeg misforstått noe?

Dette var nok før han ble arrestert siste gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med de videoene som sirkulerer, så ser jeg likheten. Husker dere Sven-o? rip

Sven-o er tilbake! 

Her har vi Sven-o i 30-40år til. Dette er milliardinntekt for se og hør og alle mainstream avisene i flere tiår! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...