Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Hvem er egentlig alle de som deler informasjon til media om Marius hele tiden, og i hvilken hensikt? Hva slags venner er det? Og hvem er disse "vennene" som åpenbart lager "setup" videoer av ham for å dele med media og politi etterpå? Er noen i et visst miljø redde for hva som kan komme opp og frem i dagen, som følge av fokuset rettet i mot Marius, og driver nå en maktkamp i mot ham? For meg ser det slik ut. Jeg er engstelig for at Marius er godtroende i dette, støtter seg til de han tror er venner, og kanskje selv ikke helt forstår hvordan han brukes i fra alle kanter nå.... 

Endret av Spørsmålstegnene
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålstegnene skrev (3 minutter siden):

Hvem er egentlig alle de som deler informasjon til media om Marius hele tiden, og i hvilken hensikt? Hva slags venner er det? Og hvem er disse "vennene" som åpenbart lager "setup" videoer av ham for å dele med media og politi etterpå? Er noen i et visst miljø redde for hva som kan komme opp og frem i dagen, som følge av fokuset rettet i mot Marius, og driver nå en maktkamp i mot ham? For meg ser det slik ut. Jeg er engstelig for at Marius er godtroende i dette, støtter seg til de han tror er venner, og kanskje selv ikke helt forstår hvordan han brukes i fra alle kanter nå.... 

Marius er siktet for 2 voldtekter, bevisforspillelse og etterforskes for en tredje voldtekt.

At kompisene driter ham ut og legger ut for hele Norge å se, er hans minste problem.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålstegnene skrev (15 minutter siden):

Dette er nødt til å være et troll. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålstegnene skrev (18 minutter siden):

Jeg er engstelig for at Marius er godtroende i dette, støtter seg til de han tror er venner, og kanskje selv ikke helt forstår hvordan han brukes i fra alle kanter nå.... 

Klarer virkelig ikke bekymre meg for at noen "set'er ham up" når han allerede har driti så til de grader på draget. At han blir avslørt er bare på tide. Og virkelig på sin plass.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er enda en gang ryddet for spekulasjoner og avsporinger om andre i kongefamilien uten at det har relevans til saken. Tråden forblir stengt til i morgen. Nettavisen lenken med Stenstrøm omhandler som han selv sier, kongehuset, altså ikke MBH og er dermed fjernet som avsporing.

Forumansvarlig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...