Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

lurker skrev (1 minutt siden):

Dette var nok før han ble arrestert siste gang.

OK, jeg stusset på at de skrev at han kjørte uten førerkort. Han mistet det vel ganske nylig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting som slår meg er hvor utrolig falske og kjipe noen av de vennene til Marius er! Overfor han later de som han er kul og morsom og server han slik at han kommer med upassende kommentarer forkledd som dårlig humor, for deretter å løpe bak hans rygg, ta screenshots og videresende til Se og Hør, som betaler sine eksklusive Marius-kilder rundhåndet. Utrolig kvalmt. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (1 minutt siden):

OK, jeg stusset på at de skrev at han kjørte uten førerkort. Han mistet det vel ganske nylig.

Ja, de andre i gruppa diskuterer ham etter at han ble arrestert.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (2 minutter siden):

En ting som slår meg er hvor utrolig falske og kjipe noen av de vennene til Marius er! Overfor han later de som han er kul og morsom og server han slik at han kommer med upassende kommentarer forkledd som dårlig humor, for deretter å løpe bak hans rygg, ta screenshots og videresende til Se og Hør, som betaler sine eksklusive Marius-kilder rundhåndet. Utrolig kvalmt. 

Stakkars Marius som har så kjipe kriminelle venner, vi må tenne et lys for han :ironi:

• Liker 23
  • Hjerte 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (17 minutter siden):

😮 Jeg tenker at "nå kan det vel ikke bli verre" , men tar feil hver gang. 

"«Lykke til med at ååå fy faen hater voldtekter og kvinnemishandlere mm på nettet/nettroll. Så kommer virkeligheten og dere sleiker folk opp etter røva», raser et av medlemmene i nettverket."

Fint at noen av disse folkene har fått nok. Bare litt trist at ikke folk som ikke er i dette kriminelle miljøet har kommet så langt. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (1 minutt siden):

Stakkars Marius som har så kjipe kriminelle venner, vi må tenne et lys for han :ironi:

Tror faktisk ikke det er de kriminelle vennene som gjør dette. Men hadde de vennene hatt ryggrad, hadde de stått opp og sagt ifra til Marius at de tar avstand fra den type oppførsel som han driver med, i stedet for å slikke han oppetter ryggen for så å løpe til Se og Hør! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (4 minutter siden):

Tror faktisk ikke det er de kriminelle vennene som gjør dette. Men hadde de vennene hatt ryggrad, hadde de stått opp og sagt ifra til Marius at de tar avstand fra den type oppførsel som han driver med, i stedet for å slikke han oppetter ryggen for så å løpe til Se og Hør! 

Supert at noen av dem går til Se og Hør. Og kudos til Se og Hør som publiserer. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (15 minutter siden):

Nå er vel ikke disse venner med Marius fordi han er sånn en hyggelig, empatisk og grei mann. Drittfolk får drittvenner.

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (26 minutter siden):

Med de videoene som sirkulerer, så ser jeg likheten. Husker dere Sven-o? rip

Sven-o er tilbake! 

Her har vi Sven-o i 30-40år til. Dette er milliardinntekt for se og hør og alle mainstream avisene i flere tiår! 

I så fall unner jeg Se og Hør hver eneste krone.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (22 minutter siden):

Ja, det er den virkelige tragedien her :opplyser:

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (17 minutter siden):

Er vi sikker på at alle som er med i den gruppa, er venner? Noen er vel kanskje "bare" bekjente og føler ingen lojalitet mot Marius? Men uansett, venner eller ei, det er jo en gjeng banditter. Å stole på at de backer en uansett, er kanskje ikke det smarteste man kan gjøre.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Momma skrev (12 minutter siden):

Nå er vel ikke disse venner med Marius fordi han er sånn en hyggelig, empatisk og grei mann. Drittfolk får drittvenner.

Nei, nettopp - der tror jeg du har helt rett. 

Og det er faktisk ikke alle kriminelle som bifaller kvinnemishandling, 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thyra skrev (2 timer siden):

Men politiet vil jo ikke spre videre privat informasjon som ikke er av interesse for politiet. Så eneste grunn til å slette noe før politiet tar mobilen må være lovbrudd. Bedre at politiet får se noen flaue hemmeligheter enn å bli tiltalt for å slette bevis vel?

Hvis man er rasjonell, ja. Men det kan jo også være noe som inkriminerer andre 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMG skrev (1 time siden):

Nei, betaler først og henter på lagret - helt standard i møbelvarehus.

Ikke her  iht madrasser. De har vi i kurv ved kassen. De er jo rullet sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Hvilken butikk er det? Jeg har aldri vært på en butikk med madrasser rullet sammen ved kassen. Det hadde tatt for stor plass. Mener du yogamatter?

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nymerïa skrev (51 minutter siden):

De første meldingene er åpenbart før han ble pågrepet for 3.gang, og satt i varetekt for 6 dager siden. Og de siste meldingene er fra tiden etter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (5 minutter siden):

Hvis man er rasjonell, ja. Men det kan jo også være noe som inkriminerer andre 🤷‍♀️

Det må ha vært ille, om han glemmer å slette voldtekten.

Eller kanskje å voldta en sovende/bevisstløs kvinne før frokost, blir sett på som et uskyldig runk i hans verden. Hvem vet. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (8 minutter siden):

Har jeg aldri sett - og i alle fall ikke på bohus.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (7 minutter siden):

Hvilken butikk er det? Jeg har aldri vært på en butikk med madrasser rullet sammen ved kassen. Det hadde tatt for stor plass. Mener du yogamatter?

Kanskje @Krokenguri mener skumgummi madrass? 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...