Gå til innhold

Hvilket prevensjonsmiddel bruker du?

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet
Har prøvd flere ganger, kommer fordet. ;)

Åh? :klø: Merkelig kropp du har. :erter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruker ladycomp, men til nå er jeg ikke kjempefornøyd.. det tar nok litt tid før den venner seg til kroppen min :)

Plusser på med å legge inn data på fertilityfriend ("tappetafsing" og sekretsjekking og temperaturene fra ladycompen), og det har funket fint til nå.. men så har det bare gått snart to sykluser..

Hva er ladycomp og fertilityfriend?

Skrevet

Har nettopp begynt på NuvaRing (p-ring), og er fornøyd foreløpig.

Skrevet

Har brukt trionetta i 4 år og er veldig fornøyd

Gjest Gjesten
Skrevet
Åh? :klø:  Merkelig kropp du har.  :erter: 

:ler: Har lest at det bare funker for noen.

Skrevet
Hoppet over mensen i ett sett jeg, da jeg gikk på plasteret.

Hvorfor slutta du med plasteret da?

Gjest GreenSky
Skrevet

Har ikke sex så ofte lenger, og da er kondomer billigere.

Gjest GreenSky
Skrevet
:ler: Har lest at det bare funker for noen.

Har du link, eller? Skulle gjerne lest det selv. Ikke det at jeg ikke tror på deg, altså, men ble nyskjerrig. :) Er det f.eks mest vanlig å få mens, eller ikke?

Skrevet

Jeg bruker p-sprøyta og er fornøyd med den. Jeg reagerer nemlig på prevensjon med kunstig østrogen, og kroppen min likte ikke kobberspiralen.

Gjest Gjesten
Skrevet

Har du link, eller? Skulle gjerne lest det selv. Ikke det at jeg ikke tror på deg, altså, men ble nyskjerrig.  :) Er det f.eks mest vanlig å få mens, eller ikke?

Aner ikke. Har bare lest det innimellom her på KG. Eneste tråden jeg fant i farten var

denne. :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det må jo være deilig med p-sprøyte, da slipper du jo å tenke på prevensjon på en stund. Men si meg, er det økt fare for gravididtet på slutten av perioden før du må få satt en ny?

Skrevet

Eg slutta på plaster i går.. Er så lei gnagsår og tull og skrekk-historier..

Lurer litt på å få satt inn ein p-stav etterkvart..

Enn så lenge blir det vel å vere litt forsiktige..

Lyst å begynne på ladycomp, men det er så dyyyrt... :(

Skrevet
Eg slutta på plaster i går.. Er så lei gnagsår og tull og skrekk-historier..

Lurer litt på å få satt inn ein p-stav etterkvart..

Enn så lenge blir det vel å vere litt forsiktige..

Lyst å begynne på ladycomp, men det er så dyyyrt... :(

Det er dyrt en gang, men det nedbetaler p-piller og sånne ting relativt fort i forhold til hvor lange du kan bruke det...

Skrevet
Det er dyrt en gang, men det nedbetaler p-piller og sånne ting relativt fort i forhold til hvor lange du kan bruke det...

Veit.. Har ikkje råd til ei slik eingongsutgift nett no, men kanskje etter bryllupet til sommaren...

Men har hørt mykje forskjellig om denne ladycompen då.. Er redd det ikkje er sikkert nok...

Er det ok å kjøpe ladycomp brukt?

Skrevet

Sikkert greit å kjøpe den brukt, men jeg har bare kjøpt pearly'en som er litt enklere (og billigere) Ser ikke helt hva de andre har som jeg trenger som ikke den har.

Hadde jeg fulgt den som jeg skulle hadde jeg ikke vært gravid nå :sjenert:

Så jeg vil si den er veldig trygg, har i alle fall brukt den ca 1år uten noen problemer!

Skrevet

Kva er skilnaden på pearly og ladycomp då? Er den grei å bruke når ein skal prøve å få barn også?

Skrevet

Jaja, du vet jo når du skal få eggløsning, når den gir deg røde dager, ja da er det bare å hoppe til køys ;)

Bomma på den første røde dagen jeg, og da var det gjort gitt :sjenert:

Pearly er en del mindre og lettere å ha med seg, ladycomp må lades opp, men til gjengjeld slipper du å bytte batteri på ladycompen da... Men den batteribyttinga brydde ikke meg stort så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...