Frklitago Skrevet fredag kl. 13:02 #381 Skrevet fredag kl. 13:02 Gratulerer med fint resultat 🥳 jeg tror det kan være både lett og vanskelig å holde vekten. Går man tilbake til gamle vaner, så blir det vanskelig. Men å lære seg noen lette rutiner/vaner å ha i hverdagen kan gjøre det lettere fordi man slipper å tenke så mye. Ha noen favoritt måltider som man vet er gode. Så er det jo den fine balansen, den er jeg spent på hvordan jeg skal løse en dag. Litt blir fort til mye, i allefall for meg. Håper du finner en god løsning. 1
123qwe Skrevet fredag kl. 13:05 #382 Skrevet fredag kl. 13:05 Fantastisk, gratulerer! Det går så fort unna! Kan jeg spørre hva spiser du i løpet av en dag når du har så rask vektnedgang? Har ikke tenkt å kopiere, for jeg trives med det jeg gjør :-), men er bare nysgjerrig når det går så fort over så lang tid.
Søtpotet Skrevet fredag kl. 17:17 Forfatter #383 Skrevet fredag kl. 17:17 (endret) 123qwe skrev (4 timer siden): Fantastisk, gratulerer! Det går så fort unna! Kan jeg spørre hva spiser du i løpet av en dag når du har så rask vektnedgang? Har ikke tenkt å kopiere, for jeg trives med det jeg gjør :-), men er bare nysgjerrig når det går så fort over så lang tid. Takk. Bra du trives med det du gjør, dette har hjulpet meg - Mye mindre middagsporsjon - 2 måltider om dagen, lunsj og middag. Til lunsj har det vært pålegg som cottage cheese med krydder eller sukkerfritt syltetøy, et tunfiskpålegg eller et ferdig avocado og kikerterpålegg. - Kuttet ut brød. Dette har vært godt for magen min, og nå er jeg mer fan av knekkebrød. - Fokus på proteiner - Legge til grønnsaker, gjerne før måltidet - Glukoserevolusjonen (noen ganger også epplecider eddik før større middager). Dette skal bremse glukosetoppen. - Ikke godteri fredag, lørdag og søndag. - Lange turer (50 min om dagen med eller uten vektvest). Prøvd på egentrening hjemme, men synes ikke det er gøy. - Masse lettbrus. Endret fredag kl. 17:25 av Søtpotet
123qwe Skrevet fredag kl. 18:44 #384 Skrevet fredag kl. 18:44 Det er faktisk ikke så ulikt det jeg har funnet hjelper meg. Masse grønnsaker og litt frukt. Godt med protein. Begrenset med søtsaker. Går en del i tyggis for min del og kaffe på formiddagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå