Gå til innhold

Reisen til normal BMI

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har jeg gitt etter fra proteinpresset😂 Kjøpt proteinpulver og vektvest. Kjøpt vektvest på 10 kg, som jeg kan ta ut 1 - 10 kg av, tror den blir veldig kjekk! Har alltid hatt lyst til å lære meg å jogge, men får det ikke til. Virker så sprekt, og man gjøre det overalt. Men tur er også noe jeg kan gjøre hvor som helst, og med noen ekstra kilo må det jo bli veldig bra. Er så spent på å prøve! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gå med vektvest var gøy! Gikk med 7 kg i 30 min. Det var tungt, kjente det i knærne. 

• Liker 1
Skrevet
Søtpotet skrev (12 timer siden):

Å gå med vektvest var gøy! Gikk med 7 kg i 30 min. Det var tungt, kjente det i knærne. 

Gøy! Jeg har kjøpt meg vektvest, men ikke brukt den enda 🙈

Tenkte jeg skulle prøve å utnytte noen av de kortere lufteturene med bikkja der han uansett går og snuser i veldig lavt tempo. Tenker det jo må øke treningseffekten også av de øktene 😆

Skrevet
Wolfmoon skrev (12 timer siden):

Gøy! Jeg har kjøpt meg vektvest, men ikke brukt den enda 🙈

Tenkte jeg skulle prøve å utnytte noen av de kortere lufteturene med bikkja der han uansett går og snuser i veldig lavt tempo. Tenker det jo må øke treningseffekten også av de øktene 😆

Det ville jeg gjort😄 Jeg er blitt veldig glad i min allerede! 

• Hjerte 1
Skrevet

Har lyst på bakverk. Har ike fått trent så mye denne uken, har vært så trøtt og energiløs. Har et barn som er våken på natta og to som står opp 05 - gjesp. Det gjør noe med motivasjon og evnen til å ta gode når jeg er sliten. En dag kom jeg nesten ikke ut pysjen😂 Tok den av for å levere og på når jeg kom hjem. Har også et par prosjekter her hjemme som spiser opp tiden min. 

Skrevet (endret)

️Veiinger

27/3: 93,0 kg (start) 

19/6: 81,0 kg 

26/6: 79,3 kg -0,7 kg

3/7: 78,6 kg - 0,7 kg

24/7: 79,4 kg + 0,8 kg 

31/7: 78,9 kg - 0,5 kg 

7/8: 77,1 kg - 1,8 kg

14/8: 75,1 kg - 2,0 kg 

21/8: 73,3 kg - 1,8 kg 

28/8: 72,2kg - 1,2 kg 

4/9: 70,8 kg -1,4 kg 

Mål: 68 kg (-25 kg) 

Drømmemål: 63 kg (-30 kg), da er jeg normalvektig 

Ble overrasket over nedgangen denne uken! I går hadde jeg en snikveiing, og da viste vekta 71,2 kg (-1,0 kg). Veide meg fordi jeg egentlig ville ha cheat day med sjokolade en dag før, men det endte jeg med å utsette. Isteden tok jeg i går en stor porsjon pastamiddag. Hadde planer om å veie meg i dag, men hadde tenkt til å stryke det om vekta var over 71,2 kg😂 Vet ikke hva som skjedde med vekta, men jeg er fornøyd. Skal ha det i bakhodet til neste uke da, om ikke vekta er «lav nok» da.

Denne uken har kostholdet vært bra, men jeg har spist litt mer enn de forrige ukene. Har kun trent to dager. Har vært så lav på energi. 

Må legge til: nå er jeg under før-gravid vekt i fjor🤩 

Endret av Søtpotet
Skrevet

Fantastisk altså!! Og ekstra hurra for før-gravidvekt! Det føles bra :D

• Hjerte 1
Skrevet

Selv med lite soving fikk du en fin ukes resultat! Det er ikke så verst altså 😄

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Åååå motivasjon kom min vei! Har fått trent en del, men kosthold har vært dårlig i helgen. Kanskje kroppen jobber hardt i mot nå som jeg nærmer meg mål. Kroppen vil vel alltid tilbake til størst vekt? Merker en god dose med motgang hvertfall. Håper så inderlig å se 60-tallet til fredag, men det virker uoverkommelig nå. 

Må legge til at det her på denne velten at jeg pleier å stå stille. Har gruet meg til dette platået. Derfor er 68 kg målet. 
Når motivasjon og vilje blir så lav da krever det enormt. 

Endret av Søtpotet
Skrevet

Jeg kom meg ut i kveld, veldig fornøyd med det! I pysjbukse, gummistøvler og vektvest. Det var nok et syn. 30 min med 5 kg ekstra vekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...