AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #21 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda, jeg får bare litt mannegris-vibber om han bevisst går for noen under 30. man kan få barn i slutten av 30 årene og, eller så blir det ikke barn. Det er en annen ting å tilfeldig møte noen med stor aldersforskjell, men å bevist lete etter noen veldig mye yngre blir feil i min bok. Jeg er 32, jeg ville aldri gått for noen over 40 som jeg møtte på en app. Anonymkode: 3f300...05d Har ikke utstråling, tiltrekning noe å si her?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #22 Del Skrevet 9. juni 2024 Queen19 skrev (3 minutter siden): Hva tenker du endrer seg om 10 år? Vi har flere i vennegjengen som har samme aldersforskjell, og familiemedlemmer med enda høyere aldersforskjell, så jeg tviler på at de reagerer 😊 At han er over 50. Han er jo middelaldrende nå. Menn på 50 blir ofte veldig fort gamle (dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men de fleste jeg ser) Anonymkode: c0dd5...e2e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #23 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke utstråling, tiltrekning noe å si her?🤷 TS Anonymkode: 5f40c...fe7 Når du møter dem tilfeldig så, men om du tenker å legge inn alderspreferanser i feks Tinder blir det, for meg, noe annet. Da jakter du bevisst unge kvinner. Anonymkode: 3f300...05d 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #24 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo rimelig seint å begynne å tenke på barn når man er 41, så kanskje bare droppe den drømmen og gå for en kvinne på din egen alder? Anonymkode: d3749...e12 Nå blir vel det opp til de aktuelle kvinnene å vurdere selv, eller hva? Anonymkode: 7731e...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #25 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg tenker helt ærlig at hvis du trenger råd fra ukjente på nett om sånne bagateller, er du kanskje ikke så klar for å begynne å date som du tror... Du kan jo uansett ønske deg akkurat hva du vil, det er ikke sånn at fordi du "penser deg inn på" en viss alder vil det være avgjørende for om kvinner på den alderen vil date deg. Anonymkode: e1eed...1b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 9. juni 2024 #26 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At han er over 50. Han er jo middelaldrende nå. Menn på 50 blir ofte veldig fort gamle (dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men de fleste jeg ser) Anonymkode: c0dd5...e2e For meg er dette en overfladisk grunn til å risikere at man går glipp av en stor kjærlighet. Ingen har samme utseende når de er 80, som de hadde da de var 30, så man bør ha bedre grunner for å bli sammen med noen, annet enn det utseende de har når man møter dem. Skal sies at kjæresten min er sprekere enn meg, og jeg tipper at jeg kommer til å synes at han er enda mer sexy når han er 50+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #27 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå blir vel det opp til de aktuelle kvinnene å vurdere selv, eller hva? Anonymkode: 7731e...32a Tenkte mest på eventuelle barn, jeg da. Rimelig kjipt å stå med demente foreldre samtidig som man skal takle småbarnstiden selv. Hilsen barn med gamle foreldre... Forøvrig tenker veldig mange kvinner at en mann på 40+ som ikke har klart å få barn, har sannsynligvis noen feil og mangler som har fått andre kvinner til å velge dem vekk. I den alderen bør man helst bevise at man klarer å sette andres behov foran sine egne. Så jeg vil tro man har større sjans på en fruktbar kvinn dersom man har et barn eller to fra før... Anonymkode: d3749...e12 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #28 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At han er over 50. Han er jo middelaldrende nå. Menn på 50 blir ofte veldig fort gamle (dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men de fleste jeg ser) Anonymkode: c0dd5...e2e Aldersforskjell på mer en 5-6 år blir for mange et stort problem når aldringsprosessen begynner å aksellerere i slutten av femtiårene, og gammelmannsplagene gradvis begynner å melde seg. Da hjelper det ikke med trening og sunt kosthold. Enda verre blir det når han blir pensjonist mens hun har mange år igjen i arbeidslivet. Det lønner seg å være litt fremsynt når man vurderer aldersforskjell i et forhold. Det som er uproblematisk når man er 20, 30 og 40, blir senere et kjempeproblem. Anonymkode: bd5ab...c67 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 9. juni 2024 #29 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når du møter dem tilfeldig så, men om du tenker å legge inn alderspreferanser i feks Tinder blir det, for meg, noe annet. Da jakter du bevisst unge kvinner. Anonymkode: 3f300...05d Dette syns jeg er et ekstremt dramatisk synspunkt. Jeg kunne vært enig om det var snakk om jenter fra 18 til tidlig 20-årene, men damer i slutten av 20-årene er voksne individer, og mange av dem er klare for å finne en partner som de kan etablere seg med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #30 Del Skrevet 9. juni 2024 Queen19 skrev (11 minutter siden): Hva tenker du endrer seg om 10 år? Vi har flere i vennegjengen som har samme aldersforskjell, og familiemedlemmer med enda høyere aldersforskjell, så jeg tviler på at de reagerer 😊 Som en kvinne på 49 som har forlatt to to stk 57-åringer (med to års mellomrom) pga. av alder: MYE forandrer seg på 10 år. Aldri mer eldre mann. Anonymkode: d7952...e2e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #31 Del Skrevet 9. juni 2024 Queen19 skrev (3 minutter siden): For meg er dette en overfladisk grunn til å risikere at man går glipp av en stor kjærlighet. Ingen har samme utseende når de er 80, som de hadde da de var 30, så man bør ha bedre grunner for å bli sammen med noen, annet enn det utseende de har når man møter dem. Skal sies at kjæresten min er sprekere enn meg, og jeg tipper at jeg kommer til å synes at han er enda mer sexy når han er 50+. Jeg snakker ikke om utseendet. Svigerforeldrene mine har stor aldersforskjell, hun må pleie han på sine beste dager. Han var pensjonert 10 år før henne. Osv. Anonymkode: c0dd5...e2e 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #32 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vær realistisk. De fleste damer ser etter noen som er 1-3 år eldre enn seg selv, altså er damer på 38-39 år et godt sted å starte for deg. Å jakte på damer i tidlig 30årene er sikkert artig, men de ser nok ikke etter en mann som har passert 40. Anonymkode: 1b560...daa Da får han neppe egne barn. Anonymkode: 68cb6...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 9. juni 2024 #33 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg snakker ikke om utseendet. Svigerforeldrene mine har stor aldersforskjell, hun må pleie han på sine beste dager. Han var pensjonert 10 år før henne. Osv. Anonymkode: c0dd5...e2e Men dette kan like lett skje pga sykdom, slag, ulykker og generelt uforutsette hendelser i livet. Heldigvis har vi alle forskjellige preferanser og syn på livet, jeg fant en som passet for meg, og du vil sikkert finne en som passer til dine kriterier, om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #34 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får han neppe egne barn. Anonymkode: 68cb6...030 Det er det ikke alle som får, nei. Evt være veldig på ballen når han treffer den rette 39-åringen. Anonymkode: d7952...e2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #35 Del Skrevet 9. juni 2024 Queen19 skrev (3 minutter siden): Dette syns jeg er et ekstremt dramatisk synspunkt. Jeg kunne vært enig om det var snakk om jenter fra 18 til tidlig 20-årene, men damer i slutten av 20-årene er voksne individer, og mange av dem er klare for å finne en partner som de kan etablere seg med. Igjen, hvis de møtes tilfeldig og liker hverandre, kjør på. Men når det er snakk om målbevisst alders-tenkning blir det helt feil for meg å bevist velge 10-15 år yngre damer. Anonymkode: 3f300...05d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #36 Del Skrevet 9. juni 2024 Queen19 skrev (Akkurat nå): Men dette kan like lett skje pga sykdom, slag, ulykker og generelt uforutsette hendelser i livet. Heldigvis har vi alle forskjellige preferanser og syn på livet, jeg fant en som passet for meg, og du vil sikkert finne en som passer til dine kriterier, om du ikke allerede har gjort det. Joda, men sjansen for å bli gamle sammen og være likeverdige på alle måter, er større med lik alder. Svarte bare på spørsmålet ditt Mannen min er året yngre Anonymkode: c0dd5...e2e 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #37 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det ikke alle som får, nei. Evt være veldig på ballen når han treffer den rette 39-åringen. Anonymkode: d7952...e2e Han er 41 år uten å ha fått barn, så det er naturlig å tenke at barn ikke har stått veldig høyt på prioriteringslisten til nå. Typisk mann i 40 års-krisa som plutselig føler at han har gått glipp av noe... Anonymkode: d3749...e12 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #38 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tenkte mest på eventuelle barn, jeg da. Rimelig kjipt å stå med demente foreldre samtidig som man skal takle småbarnstiden selv. Hilsen barn med gamle foreldre... Forøvrig tenker veldig mange kvinner at en mann på 40+ som ikke har klart å få barn, har sannsynligvis noen feil og mangler som har fått andre kvinner til å velge dem vekk. I den alderen bør man helst bevise at man klarer å sette andres behov foran sine egne. Så jeg vil tro man har større sjans på en fruktbar kvinn dersom man har et barn eller to fra før... Anonymkode: d3749...e12 Er du litt bitter på livet? Ts Anonymkode: 5f40c...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #39 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du litt bitter på livet? Ts Anonymkode: 5f40c...fe7 Nei, jeg er veldig fornøyd med livet, heldigvis❤️ Anonymkode: d3749...e12 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #40 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, jeg er veldig fornøyd med livet, heldigvis❤️ Anonymkode: d3749...e12 Så bra, håper du ønsker andre nestekjærlighet også❤️ Ts Anonymkode: 5f40c...fe7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå