Gå til innhold

Ons tok med seg spermen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han også jobber som Foodora fyr og sper på med litt ekstra dressing til de som bestiller salat 😀

Anonymkode: 3fb3a...bd1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (11 timer siden):

Unngå å bli far. Har snakket med flere menn der som har blitt far etter ons da de trodde på det damen sa at de gikk på prevensjon. Hørtes ut som en fornuftig kar. 

Alltid lurt med kondom på ons. Uansett. P-piller er ikke 100% sikkert

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker han "gikk ut med søpla". Ryddet etter seg. Det lukter jo litt gummi så eksen hans har sikkert dressert ham til å gå ut med det med én gang.

Ja, deg er litt rart, men skjønner ikke hvordan dette skremmer TS fra å ha flere ONS. Er det så viktig at kan ligger igjen den dongen? Er det ikke litt greit at betjeningen slipper å se og lukte en dong i søpla?

De har nok sett verre ting, men jeg liker ikke å stille ut så private ting 

Anonymkode: ffcca...49e

AnonymBruker
Skrevet
Rosalilje84 skrev (13 timer siden):

Fordi det er svært uvanlig og en teoretisk problemstilling at damer roter i søpla for å finne en kondom og inseminere seg selv.

Det er jo egne nettsider, kits, ol. dedikert nettopp til denne ondskapsfulle praksisen blant kvinner.

https://www.makeamom.com/

Anonymkode: b5edf...f9b

Skrevet
Rosalilje84 skrev (17 timer siden):

Menn som har one night stand med ukjente damer uten kondom, er idioter. Graviditet er vel det minste problemet de kan få ved slik kontakt. Syfilis og HIV, derimot ...

Men han brukte jo kondom her da. Han var redd ho skulle være gærn nok til å finne kondomet og inseminere seg selv.  Noe som faktisk kan være mulig når damer er verpesjuke. Har jo og hørt om damer som har smelt seg på tjukka med en mann bare for å få han men det var på 90 tallet

• 1 måned senere...
Skrevet
On 5/27/2024 at 12:09 PM, AnonymBruker said:

Var på en weekend tur for ett par uker siden, og matchet med en mann på tinder, og vi ble enige om å møtes. Kort fortalt så endte det opp med sex, med kondom såklart. Men han knøt sammen kondomen med spermen i, og tok den med seg da han dro 😳 Dette var min første og siste Ons for å si det sånn.

Er dette en vanlig greie å gjøre ? 😂 Synes det er litt sykt å tenke på at han muligens skulle tro at jeg skulle gå i søppelbøtta å plukke opp kondomen å insiminere meg selv liksom.. 

Anonymkode: ced4d...674

Han kan ha hatt en slik opplevelse før. Jeg kjenner en fyr som gjorde det, så jeg klandrer ham ikke. Det kan se dumt ut for deg, men fra perspektivet til noen som ikke kjenner deg, har de rett til å frykte konsekvenser av sine egne grunner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 17.46):

Jeg forstår han jo godt, hva om noen har skikkelig lyst på barn? Det er jo lett å bare gni det inn der å håpe.

Skikkelig utspekulert men jeg forstår jo om kvinner tar den veien, å spesielt på turer til steder de ikke bor på. Må inrømme jeg i svake øyeblikk har tenkt jeg kanskje burde dra til et tilfeldig land å ligge med 3 ulike menn jeg ikke vet hvem er, så jeg ikke vet hvem faren er og økr sannsynligheten for å bli gravid men samtidig har den store distansen til hvem det tilhører. Men det er jo ganske psykt, så vi må ikke gjøre det.

Anonymkode: 2ab7e...df8

Å ikke vite hvem som er faren på være oppskriften på et mareritt. Du må da genteste mannen opp og i mente, før du i det hele tatt vurderer barn med ham kan du vite 😂

Så den nye normen blir da slik før hvert et ONS eller seksuell aktivitet der menn må ha genkort på innerlomma, for å dokumentere sannsynligheten for arvelige genetiske sykdommer 😂

Anonymkode: 03a14...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjort det selv, en vet ikke hvem som er crazy før de er penetrert.

Anonymkode: d110c...fc9

AnonymBruker
Skrevet
On 5/28/2024 at 6:19 AM, GrønnNellik68 said:

Men han brukte jo kondom her da. Han var redd ho skulle være gærn nok til å finne kondomet og inseminere seg selv.  Noe som faktisk kan være mulig når damer er verpesjuke. Har jo og hørt om damer som har smelt seg på tjukka med en mann bare for å få han men det var på 90 tallet

Den eksisterer i beste velgående, bare praktisert på en litt annen måte.

Anonymkode: d110c...fc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 17.08):

Syns ikke dette var så merkelig, og hvertfall ingen grunn til å dumpe fyren eller aldri ha ons igjen. Har hørt flere skrekkhistorier på nett om damer som stikker hull eller bruker innholdet etterpå. Han er da bare ansvarsfull. Det som er merkelig er hvis han åpenlyst foran deg knyter og putter i lomma og sier høyt at han tar den med seg. Noe sier meg at du fant ut dette ved å faktisk lete i søpla🧐

Anonymkode: 7fb2f...46f

En kvinne som reagerer på dette i det hele tatt tenker jeg er en kvinne man bør være mistenksom på. Å i det hele tatt bry seg om hva en man gjør med kondomet. Som at man forventer noe som ikke blir innfridd og reagerer på dette. Tenker han gjorde et klokt valg her! 

Anonymkode: ee5b0...97f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mye syke damer der ute, Velkommen til vikeligheten.

Skrevet

Jeg forstår ham dessverre godt. Altfor mange kvinner får barn mot menns vilje og hevder at den som er med på leken osv.

Det er utnyttelse av makt og ikke en del av den opprinnelige avtalen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et eget marked for sperm fra uvaksinerte på the dark web. Kanskje han måtte forte seg å fryse den slik at han kunne selge den?

Anonymkode: da218...d56

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er et eget marked for sperm fra uvaksinerte på the dark web. Kanskje han måtte forte seg å fryse den slik at han kunne selge den?

Anonymkode: da218...d56

Tråden handler ikke om ts sine motiver med hans sperm. Hun hadde ingen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 2.48):

Det er jo egne nettsider, kits, ol. dedikert nettopp til denne ondskapsfulle praksisen blant kvinner.

https://www.makeamom.com/

Anonymkode: b5edf...f9b

Dette er menn som har breeding-kink. Ikke noe kvinner normalt gjør. 

Anonymkode: fc93b...cd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En kvinne som reagerer på dette i det hele tatt tenker jeg er en kvinne man bør være mistenksom på. Å i det hele tatt bry seg om hva en man gjør med kondomet. Som at man forventer noe som ikke blir innfridd og reagerer på dette. Tenker han gjorde et klokt valg her! 

Anonymkode: ee5b0...97f

Det er jo ikke normalt å knyte sammen et kondom og ta det med seg 😂😂 vask det ned i vasken og kast kondomet i søppelet

Anonymkode: fc93b...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Dette var veldig lurt av daten, jeg har gjort det samme selv en rekke ganger. En ting er muligheten for at hun inseminerer seg selv, men en større fare er falske voldtektsanmeldelser som det dessverre er altfor mange av. Å la DNA-bevis bli liggende er derfor uklokt.

Anonymkode: e3cee...d09

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ny serie. Sexter. Basert løst på Dexter.

Anonymkode: 4c822...92d

Skrevet

Har du snakka med han i ettertid? Eg trur eg ville spurt, litt for nysgjerrighetens skuld 🙈😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 12.34):

Hvilken tv serie er dette fra? Jeg har sett det men kommer ikke på tittel.. ikke sex og singelliv men noe med venninner 

Anonymkode: f528f...787

Tenkte det samme. Lurer på om det er fra Ray Donovan? En superstjerne hvor damene lurer med seg spermen hans og gjør seg selv gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...