Gå til innhold

Ons tok med seg spermen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde han vært Brad Pitt eller en annen stor Hollywoodstjerne kunne man skjønt det…. Men en middels Ola Nordmann… sært, meget, meget sært!!!!

Anonymkode: d68d9...09e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kunne jo også vært lurt å helt i noen dråper med Tabasco.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Link i innlegg nr. 36  "Sædceller overlever bare i noen få minutter utenfor kroppen"

Anonymkode: 13978...d5f

Så du stoler mer på et innlegg uten referanser av en helsesykepleier enn fra Forskning.no?

Anonymkode: 550d0...353

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var på en weekend tur for ett par uker siden, og matchet med en mann på tinder, og vi ble enige om å møtes. Kort fortalt så endte det opp med sex, med kondom såklart. Men han knøt sammen kondomen med spermen i, og tok den med seg da han dro 😳 Dette var min første og siste Ons for å si det sånn.

Er dette en vanlig greie å gjøre ? 😂 Synes det er litt sykt å tenke på at han muligens skulle tro at jeg skulle gå i søppelbøtta å plukke opp kondomen å insiminere meg selv liksom.. 

Anonymkode: ced4d...674

Han var kanskje en av karene fra KG? Det har jo vært mye noia-innlegg her inne gjennom tidene av et par-tre karer som er overbevist om at det er veldig vanlig blant kvinner å stjele sperm og inseminere seg selv etter ons.

Det er også en bitteliten sjanse for at han er litt snål og samler på egen sperm. Kanskje han skulle selge den på svartebørsen?

Anonymkode: ace81...661

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dessverre damer som kan finne på å ikke bare lyve om p-piller for å prøve å bli gravid. Men også bruke sperm fra inni en brukt kondom til å injisere inn i seg selv for å bli gravid.

Forstår godt fyren, at han tok med seg materiale som kan bli misbrukt 😅

Hvor vanlig det er da, det skal jeg ikke si noe om.

Anonymkode: 158ee...59b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort akkurat det flere ganger. 

Anonymkode: ea4fd...08a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja jeg fikk meg en god latter for å si det sånn 😂 

Det er nå litt rart at du gikk å lette etter spermen hans også da. 🤪  

Men ja det er humor å tenke at han knytta kondomen og putta den på innerlomma og klappa den trygg. 

Men ellers tenker jeg at han garantert bare var flau over å etterlate sånt gris i søppelbøtta di. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke dette var så merkelig, og hvertfall ingen grunn til å dumpe fyren eller aldri ha ons igjen. Har hørt flere skrekkhistorier på nett om damer som stikker hull eller bruker innholdet etterpå. Han er da bare ansvarsfull. Det som er merkelig er hvis han åpenlyst foran deg knyter og putter i lomma og sier høyt at han tar den med seg. Noe sier meg at du fant ut dette ved å faktisk lete i søpla🧐

Anonymkode: 7fb2f...46f

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår han jo godt, hva om noen har skikkelig lyst på barn? Det er jo lett å bare gni det inn der å håpe.

Skikkelig utspekulert men jeg forstår jo om kvinner tar den veien, å spesielt på turer til steder de ikke bor på. Må inrømme jeg i svake øyeblikk har tenkt jeg kanskje burde dra til et tilfeldig land å ligge med 3 ulike menn jeg ikke vet hvem er, så jeg ikke vet hvem faren er og økr sannsynligheten for å bli gravid men samtidig har den store distansen til hvem det tilhører. Men det er jo ganske psykt, så vi må ikke gjøre det.

Anonymkode: 2ab7e...df8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår han jo godt, hva om noen har skikkelig lyst på barn? Det er jo lett å bare gni det inn der å håpe.

Skikkelig utspekulert men jeg forstår jo om kvinner tar den veien, å spesielt på turer til steder de ikke bor på. Må inrømme jeg i svake øyeblikk har tenkt jeg kanskje burde dra til et tilfeldig land å ligge med 3 ulike menn jeg ikke vet hvem er, så jeg ikke vet hvem faren er og økr sannsynligheten for å bli gravid men samtidig har den store distansen til hvem det tilhører. Men det er jo ganske psykt, så vi må ikke gjøre det.

Men da med menn som ikke bruker kondom for da kan de bare skylle på segselv, men igjen, skal ikke gjøre det nei 😅 

Men liker litt tanken på eventyret, letingen etter en far. Hvem blir den tilfeldige, all sosialiseringen imellom slagene, stedene og estetikken, men det er jo dramatisk og ikke like gøy på ekte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var på en weekend tur for ett par uker siden, og matchet med en mann på tinder, og vi ble enige om å møtes. Kort fortalt så endte det opp med sex, med kondom såklart. Men han knøt sammen kondomen med spermen i, og tok den med seg da han dro 😳 Dette var min første og siste Ons for å si det sånn.

Er dette en vanlig greie å gjøre ? 😂 Synes det er litt sykt å tenke på at han muligens skulle tro at jeg skulle gå i søppelbøtta å plukke opp kondomen å insiminere meg selv liksom.. 

Haha.. Nei, du skjønner også at dette ikke er en vanlig greie å gjøre. Da må han ha trodd du var ganske desperat. Eller så kan han ha vært veldig høflig som tok med seg søpla. 

Anonymkode: e3dd1...fa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Trodde single kunne bruke donor nå? Du risikerer jo en cocktail av kjønnssykdommer i tillegg til ukjent genetisk historie på mannen du velger. Tenk om alle tantene har scizofreni og søsteren har et alvorlig syndrom og mannen har medfødt hjertefeil og alle mennene i slekten har alkoholisme.

• Liker 1
Skrevet

Greit å ta med seg søpla😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde single kunne bruke donor nå? Du risikerer jo en cocktail av kjønnssykdommer i tillegg til ukjent genetisk historie på mannen du velger. Tenk om alle tantene har scizofreni og søsteren har et alvorlig syndrom og mannen har medfødt hjertefeil og alle mennene i slekten har alkoholisme.

Skal ikke gjøre det.

Da jeg veldig kortvarig i kanskje en times tid i eget hjem uten utsatte menn i nær omkrets hadde disse tankene, så orket jeg ikke styret med donor. Likte hvor mulig det var å bare møte en mann på den måten, og det møtet med mannen var jo en del av sjarmen også. Å lage et barn aktivt kontra å bli insiminert av en sprøyte eller hva de bruker. Ville møte han, og oppleve alt i rundt det for var sikkert litt horn jeg vet ikke.

Men det er jo ikke så mulig som det høres ut som. Å ja, folk burde bruke donor og kondom, å ta den med seg. 

Har både misbruk, mentale problemer, kreft, diabetes og diverse i familien selv om de fleste er friske. Tror ikke en bør leve livet utifra at noen kanskje får en sykdom, så fremt det ikke er super høy sannsynlighet, og de finner jo ut om forsteret er friskt under graviditet også. Å kroppen støter ifra seg barn om det er noe, noen ganger. Å det kan jo bli et fint liv på tross av motgang. Tror det å vite at du er en god forelder er det viktigste.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har inntekt på over 1,5 mill i året eller er utro mot kona,  tok han den med for å slippe å bli lurt til ufrivillig farskap.

Er han singel å inntekt under 1,5 mill i året gjorde han det for å rydde opp etter seg. 

Anonymkode: 3fb3a...bd1

AnonymBruker
Skrevet

Hihi

Anonymkode: 3fb3a...bd1

AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (5 timer siden):

Det er nå litt rart at du gikk å lette etter spermen hans også da. 🤪  

Men ja det er humor å tenke at han knytta kondomen og putta den på innerlomma og klappa den trygg. 

Men ellers tenker jeg at han garantert bare var flau over å etterlate sånt gris i søppelbøtta di. 

Gikk ikke å letet etter den nei😅søppelbøtta var tom fra før, så var ren tilfeldighet at jeg tenkte over det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gikk ikke å letet etter den nei😅søppelbøtta var tom fra før, så var ren tilfeldighet at jeg tenkte over det. 

Men tenkte du at han så klart kom til å slenge fra seg en kondom med sperm oppi i di fine rene tomme søppelbøtte? 😅🤣 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han tok den med seg? Så du at han la den i lomma? Han kan vel ha skylt den ned i do?

Anonymkode: c7cbd...0b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror flere og flere menn kommer til å gjøre som han fremover. Ta med seg alt eller spyle det i do for å være sikker på at de ikke blir lurt.

Anonymkode: 7c74a...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...