AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #41 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er litt sykt å tenke på at han muligens skulle tro at jeg skulle gå i søppelbøtta å plukke opp kondomen å insiminere meg selv liksom.. Nå er det jo tilfeller hvor kvinner nettopp har gjort dette. Å betale barnebidrag ufrivillig i 18 år er ganske kjipt. Anonymkode: e07ce...72c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #42 Skrevet 27. mai 2024 Det her trenger da ikke være så mystisk. Når du er ute og lufter bikkja di så plukker du opp bæsjen i en pose og kaster det i en søppeldunk. Samme som i dette tilfellet. Du kommer med tissen din som du stikker inn i en fremmed dame, og er høflig og renslig og tar med deg dritten (kondom m/sæd) for å kaste den i en ekstern søppeldunk. Ikke sikkert alle damer liker å ha en illeluktende brukt kondom i søppelbøtta hjemme. Anonymkode: eb880...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #43 Skrevet 27. mai 2024 Nja... altså... det hadde ikke blitt flere ligg på han hvis det var meg. Jeg skjønner at han vil være på den sikre siden, men jeg vil ikke ha sex med noen som indirekte beskylder meg for å stjele sperm og lage baby uten hans samtykke. Anonymkode: e1f12...86d 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #44 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det med å ha ons synes jeg er ekkelt og jeg tror ikke på historiene ei heller denne her. kvinner generelt blir skeptiske til menn bare de spør om retningen eller klokken, men liksom ikke for å møte en fremmed mann og gå på et rom og ha sex?? Anonymkode: 0ecb7...68c Kvinner er like forskjellige seg i mellom som det menn er. Har du seriøst aldri hørt om damer som blir med på ons? Jeg som homofil mann kan fortelle deg at alle jentene jeg kjenner (med unntak av to) har hatt ons, flere av dem flere ganger også. Anonymkode: 0536a...779
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #45 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han samler på ligg, kondomen er jo et bevis. Kanskje han henger dem på veggen og skriver navn under. Tok han bilde av deg også ?😉 Anonymkode: 5456c...4aa Fysj 😂 nei han var for opptatt til å pese seg igjennom akten til det. -ts Anonymkode: ced4d...674
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #46 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det her trenger da ikke være så mystisk. Når du er ute og lufter bikkja di så plukker du opp bæsjen i en pose og kaster det i en søppeldunk. Samme som i dette tilfellet. Du kommer med tissen din som du stikker inn i en fremmed dame, og er høflig og renslig og tar med deg dritten (kondom m/sæd) for å kaste den i en ekstern søppeldunk. Ikke sikkert alle damer liker å ha en illeluktende brukt kondom i søppelbøtta hjemme. Anonymkode: eb880...3f5 Da dette var på hotell, så kan det vell kalles ekstern søppeldunk tror jeg 😅 -ts Anonymkode: ced4d...674 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #47 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nå er det jo tilfeller hvor kvinner nettopp har gjort dette. Nei, bare oppspinn. Sperm overlever kun noen få minutter utenfor kroppen. Anonymkode: 13978...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #49 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje fordi det er helt sykt ! Har aldri hørt om noe i nærheten 😮 Hahaha.... Vandrehistorie. Hvor lenge kan en sædcelle overleve utenfor kroppstemperatur ? Les deg opp litt før du kommer med sånt sprøyt. Anonymkode: 13978...d5f Kanskje du som burde lese seg opp istedenfor å dumme deg ut på denne måten? "Ferske sædceller klarer seg også i rundt 24 timer i romtemperatur. Sjansene for å bli gravid er nok litt bedre med fersk sæd enn med frossen sæd. https://www.forskning.no/svangerskap-barn-og-ungdom-homoseksualitet/assister-din-egen-befruktning/1073719 Anonymkode: 550d0...353 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #50 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nja... altså... det hadde ikke blitt flere ligg på han hvis det var meg. Jeg skjønner at han vil være på den sikre siden, men jeg vil ikke ha sex med noen som indirekte beskylder meg for å stjele sperm og lage baby uten hans samtykke. Anonymkode: e1f12...86d Vanskelig å la være å le. Om du føler deg beskyldt for noe slikt er en annen ting enn å faktisk bli det. Du er smartere enn som så, velger jeg å tro. Men du er i din fulle rett til å gjøre som du vil. Om menn skulle tenkt slik som deg, så hadde vi alle blitt indirekte beskyldt for å være overgripere. Men så forstår de fleste menn at kvinner tar sine forhåndsregler, og med god grunn. Dette er ikke annet en en som tar sine forhåndsregler. Synes det er veldig rart at kvinner skal være så opptatt av at kondomet med innhold skal ligge igjen. At det blir sett på som sykt når den ikke blir liggende igjen. Anonymkode: ee5b0...97f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #51 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, bare oppspinn. Sperm overlever kun noen få minutter utenfor kroppen. Anonymkode: 13978...d5f Du sprer FEILINFORMASJON : https://www.forskning.no/svangerskap-barn-og-ungdom-homoseksualitet/assister-din-egen-befruktning/1073719 Anonymkode: 550d0...353 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #52 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du som burde lese seg opp istedenfor å dumme deg ut på denne måten? "Ferske sædceller klarer seg også i rundt 24 timer i romtemperatur. Sjansene for å bli gravid er nok litt bedre med fersk sæd enn med frossen sæd. https://www.forskning.no/svangerskap-barn-og-ungdom-homoseksualitet/assister-din-egen-befruktning/1073719 Anonymkode: 550d0...353 Det er bare dummskap og ignoranse og spore hos disse som reagerer på denne karen. Anonymkode: ee5b0...97f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #53 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nja... altså... det hadde ikke blitt flere ligg på han hvis det var meg. Jeg skjønner at han vil være på den sikre siden, men jeg vil ikke ha sex med noen som indirekte beskylder meg for å stjele sperm og lage baby uten hans samtykke. Anonymkode: e1f12...86d Mtp at du reagerer på den måten så skulle man jo tro at du nettopp er den typen person som ville gjort det. Anonymkode: e07ce...72c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #54 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han samler på ligg, kondomen er jo et bevis. Kanskje han henger dem på veggen og skriver navn under. Tok han bilde av deg også ?😉 Anonymkode: 5456c...4aa Hvor ble det av det gode gamle hakket i sengestolpen? Anonymkode: eb880...3f5
Sofiei Skrevet 27. mai 2024 #55 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor ble det av det gode gamle hakket i sengestolpen? Anonymkode: eb880...3f5 Folk har vel kanskje ikke sengestolpe lengre? De fleste har vel bare rammemadrass 😁
Egutt Skrevet 27. mai 2024 #56 Skrevet 27. mai 2024 Typisk for enkle folk, å håne det man ikke forstår og som man ikke ønsker å forstå
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #57 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du sprer FEILINFORMASJON : https://www.forskning.no/svangerskap-barn-og-ungdom-homoseksualitet/assister-din-egen-befruktning/1073719 Anonymkode: 550d0...353 Link i innlegg nr. 36 "Sædceller overlever bare i noen få minutter utenfor kroppen" Anonymkode: 13978...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #58 Skrevet 27. mai 2024 Aldri hørt noen gjøre det. Men han har nok blitt skremt av erfaringer til noen han kjenner, for det er åpenbart basert på frykt Anonymkode: 29974...ce2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #59 Skrevet 27. mai 2024 Tantemor skrev (2 timer siden): Muligens har han opplevd det før da vettu at noen har prøvd å lure ham. Er selvsagt ikke normalt å ta med seg brukt kondom med sperm, men jeg hadde nok ledd meg ihjel istedet for å undre meg videre 🤣 Hvor lenge hadde du kunnet ledd av dette? Anonymkode: 4c822...92d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #60 Skrevet 27. mai 2024 Sofiei skrev (1 time siden): Folk har vel kanskje ikke sengestolpe lengre? De fleste har vel bare rammemadrass 😁 😂😂 Anonymkode: ced4d...674
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå