AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #21 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje fordi det er helt sykt ! Har aldri hørt om noe i nærheten 😮 Hahaha.... Vandrehistorie. Hvor lenge kan en sædcelle overleve utenfor kroppstemperatur ? Les deg opp litt før du kommer med sånt sprøyt. Anonymkode: 13978...d5f Hvorfor er det sykt? Det viser bare at du mangler evnen til å sette deg inn i en manns verden. Hvorfor skal du på død og liv ha det brukte kondomet? Synes det er noe som begynner å skurre her Anonymkode: ee5b0...97f
Irak Skrevet 27. mai 2024 #22 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje fordi det er helt sykt ! Har aldri hørt om noe i nærheten 😮 Hahaha.... Vandrehistorie. Hvor lenge kan en sædcelle overleve utenfor kroppstemperatur ? Les deg opp litt før du kommer med sånt sprøyt. Anonymkode: 13978...d5f Inseminere seg selv? Det har jeg aldri trengt å gjøre til dags dato for å si det sånn.....
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #23 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hørtes helt merkelig ut, men han er vel redd for å bli ufrivillig far… men han kunne vel bare ha tømt ut innholdet i do og kastet gummien. Anonymkode: dac6b...fbb Hadde vært like greit å gjøre det på den måten Anonymkode: ee5b0...97f
Rosalilje84 Skrevet 27. mai 2024 #24 Skrevet 27. mai 2024 GrønnNellik68 skrev (30 minutter siden): Unngå å bli far. Har snakket med flere menn der som har blitt far etter ons da de trodde på det damen sa at de gikk på prevensjon. Hørtes ut som en fornuftig kar. Menn som har one night stand med ukjente damer uten kondom, er idioter. Graviditet er vel det minste problemet de kan få ved slik kontakt. Syfilis og HIV, derimot ... 2 1
Rosalilje84 Skrevet 27. mai 2024 #25 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det sykt? Det viser bare at du mangler evnen til å sette deg inn i en manns verden. Hvorfor skal du på død og liv ha det brukte kondomet? Synes det er noe som begynner å skurre her Anonymkode: ee5b0...97f Fordi det er svært uvanlig og en teoretisk problemstilling at damer roter i søpla for å finne en kondom og inseminere seg selv. Norske menn flest hater kondom. Så enhver kvinne kan med letthet finne en mann som gjennomfører samleie uten kondom, hvis de ønsker å bli gravid med en tilfeldig mann. 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #26 Skrevet 27. mai 2024 Rosalilje84 skrev (2 minutter siden): Fordi det er svært uvanlig og en teoretisk problemstilling at damer roter i søpla for å finne en kondom og inseminere seg selv. Norske menn flest hater kondom. Så enhver kvinne kan med letthet finne en mann som gjennomfører samleie uten kondom, hvis de ønsker å bli gravid med en tilfeldig mann. Derfor er det sykt? Forstår fortsatt ikke hvorfor det reageres så sterkt på noe som virkelig ikke angår andre enn han som tok med kondomet. Gitt at han virkelig er syk, så virker det som en harmløs lidelse Anonymkode: ee5b0...97f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #27 Skrevet 27. mai 2024 Det med å ha ons synes jeg er ekkelt og jeg tror ikke på historiene ei heller denne her. kvinner generelt blir skeptiske til menn bare de spør om retningen eller klokken, men liksom ikke for å møte en fremmed mann og gå på et rom og ha sex?? Anonymkode: 0ecb7...68c
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #28 Skrevet 27. mai 2024 Han har vært så mye på KG at han ble paranoid og gjør det for sikkerhets skyld. Anonymkode: bd572...e91
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #29 Skrevet 27. mai 2024 Rosalilje84 skrev (3 minutter siden): Fordi det er svært uvanlig og en teoretisk problemstilling at damer roter i søpla for å finne en kondom og inseminere seg selv. Norske menn flest hater kondom. Så enhver kvinne kan med letthet finne en mann som gjennomfører samleie uten kondom, hvis de ønsker å bli gravid med en tilfeldig mann. Jeg har aldri blitt overfalt, men jeg tar likevel mine forholdsregler når jeg er ute nattestid. Not all men (men noen). Not all women (men noen). Synes han er fornuftig, faktisk. Anonymkode: c918e...9b4
Rosalilje84 Skrevet 27. mai 2024 #30 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri blitt overfalt, men jeg tar likevel mine forholdsregler når jeg er ute nattestid. Not all men (men noen). Not all women (men noen). Synes han er fornuftig, faktisk. Anonymkode: c918e...9b4 Har du noen ganger hørt om en kvinne som har inseminert seg med en kondom fra søpla? En eneste kvinne, altså? 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #31 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det viser bare at du mangler evnen til å sette deg inn i en manns verden. Jeg hadde utovertiss sist jeg sjekket, bare til opplysning. 😁 Anonymkode: 13978...d5f 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #32 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hahaha.... Vandrehistorie. Hvor lenge kan en sædcelle overleve utenfor kroppstemperatur ? Les deg opp litt før du kommer med sånt sprøyt. Anonymkode: 13978...d5f Lenge nok til at man bruke det hvis mannen er relativt kjapt ut av døra. Anonymkode: ba42d...968
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #33 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde utovertiss sist jeg sjekket, bare til opplysning. 😁 Anonymkode: 13978...d5f Noe som gjør det enda tåpeligere Anonymkode: ee5b0...97f
bullehurk Skrevet 27. mai 2024 #34 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det med å ha ons synes jeg er ekkelt og jeg tror ikke på historiene ei heller denne her. kvinner generelt blir skeptiske til menn bare de spør om retningen eller klokken, men liksom ikke for å møte en fremmed mann og gå på et rom og ha sex?? Anonymkode: 0ecb7...68c Hvilken sten har du bodd under de siste tiåra ?
Gjest Lars1009 Skrevet 27. mai 2024 #35 Skrevet 27. mai 2024 Han ville kanskje bare rydde etter seg... Ikke det verste jeg har hørt om det her ass.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #36 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lenge nok til at man bruke det hvis mannen er relativt kjapt ut av døra. Anonymkode: ba42d...968 Ingebrigtsen/Warholm-tempo ut døra da i så fall. Kle på seg kan han bare glemme å ha tid til. https://www.ung.no/oss/408804 Anonymkode: 13978...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #37 Skrevet 27. mai 2024 Lars1009 skrev (5 minutter siden): Han ville kanskje bare rydde etter seg... Ikke det verste jeg har hørt om det her ass. Ikke mye man skal gjøre før man blir stemplet som syk eller raring av kvinner. Her må man tydeligvis trå veldig varsomt Anonymkode: ee5b0...97f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #38 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke mye man skal gjøre før man blir stemplet som syk eller raring av kvinner. Her må man tydeligvis trå veldig varsomt Anonymkode: ee5b0...97f Men det ER rart å ta spermen sin med seg, som om det var gull eller diamanter. Det vanlige er jo å kaste svineriet i søpla etter at man er ferdig. Anonymkode: b8629...cc7 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #39 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det ER rart å ta spermen sin med seg, som om det var gull eller diamanter. Det vanlige er jo å kaste svineriet i søpla etter at man er ferdig. Anonymkode: b8629...cc7 Det er helt irrelevant. Anonymkode: ee5b0...97f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #40 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt irrelevant. Anonymkode: ee5b0...97f Nei ! Anonymkode: 13978...d5f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå