Gå til innhold

Ons tok med seg spermen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en weekend tur for ett par uker siden, og matchet med en mann på tinder, og vi ble enige om å møtes. Kort fortalt så endte det opp med sex, med kondom såklart. Men han knøt sammen kondomen med spermen i, og tok den med seg da han dro 😳 Dette var min første og siste Ons for å si det sånn.

Er dette en vanlig greie å gjøre ? 😂 Synes det er litt sykt å tenke på at han muligens skulle tro at jeg skulle gå i søppelbøtta å plukke opp kondomen å insiminere meg selv liksom.. 

Anonymkode: ced4d...674

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes helt merkelig ut, men han er vel redd for å bli ufrivillig far… men han kunne vel bare ha tømt ut innholdet i do og kastet gummien. 

Anonymkode: dac6b...fbb

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bare tenkte han skulle være grei. Jeg tar ofte med meg brukte bind og tamponger.

Anonymkode: 99704...1d6

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var vel redd for at du skulle inseminere deg selv, for det har skjedd før. Eller så tok han med dongen fordi han ikke ville grise til din søppelbøtte

Anonymkode: 2dbfd...3fd

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens har han opplevd det før da vettu at noen har prøvd å lure ham. 

Er selvsagt ikke normalt å ta med seg brukt kondom med sperm, men jeg hadde nok ledd meg ihjel istedet for å undre meg videre 🤣

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var på en weekend tur for ett par uker siden, og matchet med en mann på tinder, og vi ble enige om å møtes. Kort fortalt så endte det opp med sex, med kondom såklart. Men han knøt sammen kondomen med spermen i, og tok den med seg da han dro 😳 Dette var min første og siste Ons for å si det sånn.

Er dette en vanlig greie å gjøre ? 😂 Synes det er litt sykt å tenke på at han muligens skulle tro at jeg skulle gå i søppelbøtta å plukke opp kondomen å insiminere meg selv liksom.. 

Anonymkode: ced4d...674

Sykt fordi du ikke kjenner deg det gram igjen i det, da det ikke er noe du ville gjort. Men det kan jo ikke han vite, han har jo nettopp møtt deg. For alt han vet så er du jo en slik type. 

Hadde jeg vært mann hadde jeg nok gjort det samme, dog noe mer diskret slik at de eneste som fant ut at jeg tok den med er de som roter nedi søppelbøtta etter en brukt kondom😬

Anonymkode: 4507e...ae9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unngå å bli far. Har snakket med flere menn der som har blitt far etter ons da de trodde på det damen sa at de gikk på prevensjon. Hørtes ut som en fornuftig kar. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (6 minutter siden):

Muligens har han opplevd det før da vettu at noen har prøvd å lure ham. 

Er selvsagt ikke normalt å ta med seg brukt kondom med sperm, men jeg hadde nok ledd meg ihjel istedet for å undre meg videre 🤣

Ja jeg fikk meg en god latter for å si det sånn 😂 

Anonymkode: ced4d...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han var vel redd for at du skulle inseminere deg selv, for det har skjedd før. Eller så tok han med dongen fordi han ikke ville grise til din søppelbøtte

Anonymkode: 2dbfd...3fd

Da var han ihvertfall sikker...Bra han tar ansvar for seg selv 👌

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han var vel redd for at du skulle inseminere deg selv, for det har skjedd før. Eller så tok han med dongen fordi han ikke ville grise til din søppelbøtte

Anonymkode: 2dbfd...3fd

Må være førstenevnte ja,  for dette var på ett hotellrom 🙈

-ts

Anonymkode: ced4d...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Da var han ihvertfall sikker...Bra han tar ansvar for seg selv 👌

Da var han kanskje sikker hvis det ikke var hull i kondomen..

Eller da var han kanskje sikker om han ikke var typen som bare må dyppe seg "bare litt" uten kondom først - er ofte disse som er mest redd for å "bli lurt" har jeg inntrykk av.

Anonymkode: 4a700...a80

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer jo på hvorfor dette i det hele tatt er noe å reagere på?

Anonymkode: ee5b0...97f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da var han kanskje sikker hvis det ikke var hull i kondomen..

Eller da var han kanskje sikker om han ikke var typen som bare må dyppe seg "bare litt" uten kondom først - er ofte disse som er mest redd for å "bli lurt" har jeg inntrykk av.

Anonymkode: 4a700...a80

Hadde det vært hull i den så hadde det vel ikke vært noe å ta med seg....Tom brukt kondom da...

Aner ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

makkapakka skrev (2 minutter siden):

lei av å bli lurt

Eller redd for å bli anklaga for voldtekt.

Anonymkode: 29993...6bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tv serie er dette fra? Jeg har sett det men kommer ikke på tittel.. ikke sex og singelliv men noe med venninner 

Anonymkode: f528f...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje rart i dine øyne men tenk på konsekvensene hvis du var en av de syke som prøver å insiminere seg selv og det ble barn ut av det.

Kvinner har et valg når graviditet er et faktum. Menn har ikke dette. 

Så for meg tok han alle forholdsregler uten om sølibat 

Anonymkode: 12457...770

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂

Anonymkode: bd572...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer jo på hvorfor dette i det hele tatt er noe å reagere på?

Anonymkode: ee5b0...97f

Kanskje fordi det er helt sykt !   Har aldri hørt om noe i nærheten    😮

 

Irak skrev (13 minutter siden):

Han var vel redd for at du skulle inseminere deg selv, for det har skjedd før

Hahaha.... Vandrehistorie.  Hvor lenge kan en sædcelle overleve utenfor kroppstemperatur ?  Les deg opp litt før du kommer med sånt sprøyt.    :fnise:

Anonymkode: 13978...d5f

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han samler på ligg, kondomen er jo et bevis. Kanskje han henger dem på veggen og skriver navn under. Tok han bilde av deg også ?😉

Anonymkode: 5456c...4aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...