Gå til innhold

Til dere menn....Hva er det mest sexy en dame kan gå med?


Irak

Anbefalte innlegg

Skinnbukse , høye heler . Fekk topp.

Anonymkode: b37f1...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (26 minutter siden):

Jeg synes bare det er gøy å få andre sine meninger av og te. Er ikke noe fashion guru 😆. Har skjønt at jeg tydeligvis kan overraske da. Kjøpte meg nytt antrekk, for jeg skulle i et viktig møte, og ville føle meg bra. Så utbrøt hu ene venninna mi. "Jøss du kan jo kle deg jo" 🤭😆🤫

Javel ja. Er du slik? Føler du deg deilig?

😂 Finnes ikke noe deiligere enn enn kvinne med utstråling vettu det?

Kvinner flest ( og menn og ) tror utseendet avgjør utfallet av kvelden.. men utstråling og selvbevissthet trumfer billedskjønnhet.

Om jeg føler meg "deilig"? 😆🙈..Tenker ikke i sånne begrep egentlig..men ja jeg ser helt ok ut.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (7 minutter siden):

😂 Finnes ikke noe deiligere enn enn kvinne med utstråling vettu det?

Kvinner flest ( og menn og ) tror utseendet avgjør utfallet av kvelden.. men utstråling og selvbevissthet trumfer billedskjønnhet.

Om jeg føler meg "deilig"? 😆🙈..Tenker ikke i sånne begrep egentlig..men ja jeg ser helt ok ut.

Joda det har jeg skjønt 🤭. Så det går fint sånn sett 😉🤭.

Jeg vet det nå 😉. Det hjelper som regel å kunne kle seg litt da 😉. Er jo ofte da man kan føle seg litt ålreit 😃. Så man utstråler jo slik man føler seg sånn sett. Ihvertfall gjør jeg det med hele meg. Der er jeg en åpen bok 😆

Du tenker ikke i slike begrep? Nei nå må du gi deg....Snakker imot deg sjæl du 😆🤭. Har du glemt det? 😂

'Ser helt ok ut?' 

Ja der SER du! Sånn er det! Der traff du spikeren rett på hodet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (20 minutter siden):

Joda det har jeg skjønt 🤭. Så det går fint sånn sett 😉🤭.

Jeg vet det nå 😉. Det hjelper som regel å kunne kle seg litt da 😉. Er jo ofte da man kan føle seg litt ålreit 😃. Så man utstråler jo slik man føler seg sånn sett. Ihvertfall gjør jeg det med hele meg. Der er jeg en åpen bok 😆

Du tenker ikke i slike begrep? Nei nå må du gi deg....Snakker imot deg sjæl du 😆🤭. Har du glemt det? 😂

'Ser helt ok ut?' 

Ja der SER du! Sånn er det! Der traff du spikeren rett på hodet 😉

Hvis det er slik at du ikke tenker i slike begrep? Hvordan tenker du da stusser jeg litt på merker jeg 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje kjedelig ut men for meg er tights på kvinner alltid en vinner. Veldig sexy. Men det er viktig den sitter støpt og limt til rumpa og venusberget. Hun kan gjerne ha på seg en baggy genser for min del, så lenge hun har på seg tights som fremhever rumpa og "fitteparti". 

Anonymkode: e5d2b...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (13 timer siden):

Ja det er utrolig mange flotte kjoler. Bare synd de koster skjorta 😆🤭. Synes selv arbeiderkjolene var fine jeg da.....

Rufsete med hvit skjorte, og brun stakk, og gjerne håret til alle kanter 😆🤭

Koster skjorta? Jeg blir helt sjokkert noen ganger hvor billig dameklær kan være når kjæresten eller venninner handler klær, selv om det er mer stoff. Klart er det masse dyrt også, men blant billige klær har dere mye mer utvalg. Dama kjøpte en nydelig kjole som kostet mindre enn en enkel hvit t-skjorte jeg kjøper på Dressmann, som er blant de billige butikkene  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arild37 skrev (3 minutter siden):

Koster skjorta? Jeg blir helt sjokkert noen ganger hvor billig dameklær kan være når kjæresten eller venninner handler klær, selv om det er mer stoff. Klart er det masse dyrt også, men blant billige klær har dere mye mer utvalg. Dama kjøpte en nydelig kjole som kostet mindre enn en enkel hvit t-skjorte jeg kjøper på Dressmann, som er blant de billige butikkene  

Man kan sikkert være heldig, men de kjolene jeg forelsker meg i er stort sett lagd av ull eller lin. Det er dyrt. Spesielt Lin. Kvalitet koster....

Andre kjoler som feks sommerkjoler føler jeg ikke er så dyrt, og det er utrolig mange fine 🌞🪷💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Høres kanskje kjedelig ut men for meg er tights på kvinner alltid en vinner. Veldig sexy. Men det er viktig den sitter støpt og limt til rumpa og venusberget. Hun kan gjerne ha på seg en baggy genser for min del, så lenge hun har på seg tights som fremhever rumpa og "fitteparti". 

Anonymkode: e5d2b...4e9

Kjedelig 🤔. Du liker det du liker tenker jeg da. Er jo ikke noe galt i det. Tvert imot 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (17 timer siden):

I sexkategorien - undertøy med fransk åpning. Hofteholdere. Til vanlig, strømper med mønster under skjørt. 

Enig !

Trangt skinnskjørt, og stayups eller strømper/hofteholder  under.  Strømpebukse er gørrkjedelig i forhold.

Anonymkode: 281bb...8e2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights, med stringtruse under som jeg kan skimte konturene av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettsittende jeans og T-skjorte. Trenger ikke være mer avansert. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (10 timer siden):

😂 Finnes ikke noe deiligere enn enn kvinne med utstråling vettu det?

Kvinner flest ( og menn og ) tror utseendet avgjør utfallet av kvelden.. men utstråling og selvbevissthet trumfer billedskjønnhet

Bingo !   Som jeg skulle ha skrevet det selv  👍 👏

Vakre damer er fint å se på..... bevares.  Men det er ikke det som får det til å hardne i buksa nei  😈                                                           Den sensuelle og erotiske utstrålingen, noen har det ..... ganske så langt opp i årene

Anonymkode: 281bb...8e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (13 timer siden):

😂 Finnes ikke noe deiligere enn enn kvinne med utstråling vettu det?

Kvinner flest ( og menn og ) tror utseendet avgjør utfallet av kvelden.. men utstråling og selvbevissthet trumfer billedskjønnhet.

Om jeg føler meg "deilig"? 😆🙈..Tenker ikke i sånne begrep egentlig..men ja jeg ser helt ok ut.

Denne øverste kommentaren likte jeg veldig godt. Hyggelig å vite at noen menn setter pris på det. Innertier 🏆

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun skal pynte seg litt så en fin og enkel kjole. Ala sommerkjole stil. Jeg syns jenter er finest når de ikke er overpyntet.
Er det helt casual, f.eks. en kaffe eller en øl, så litt løse jeans og en topp eller en litt stram genser. Den stilen elsker jeg.

Anonymkode: e50f9...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 17.54):

Dette er stor mote blant jentene på ungdomsskolen...

Anonymkode: 28cea...246

Hvordan vet du det?

 

...

 

Slutt å glo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 14.5.2024 den 6.57):

Her var det mange kvinner som svarte... 

Som mann, liker jeg klesplagg som fremhever kvinnelige bein, og former. Så kort kjole og strømpebukse er nok min favoritt. Det er feminint og sexy 🤩 

14967eac8d8856984ae7ee5522648bfb.jpg

Anonymkode: 3b14b...9ad

Ingen på bilde er sex i min bok, for all del sikkert fine jenter de. Bare ikke min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Truseløs og noe i denne retningen hadde gjort meg stolt:

70

Gjerne med litt styling:

70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkjole. Klassiker!! 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, KnekkeBørre said:

Sommerkjole. Klassiker!! 😍

Yes! Og uten BH og nipler som stikker frekt gjennom. Kanskje litt side boob.

Anonymkode: 2fd59...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chubby jenter med liten bikini. Det er ingenting som er så kledelig som selvtillit!

Anonymkode: 2fd59...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...