Gå til innhold

Til dere menn....Hva er det mest sexy en dame kan gå med?


Irak

Anbefalte innlegg

Hva er det ultimate antrekket synes dere er på ei dame, når dere skal på date med henne? 

Litt nysgjerrig på hvilke preferanser menn har på dette området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du undertøy? Eller ting en dame kan gå i ute blant folk? Eller generelt sett? Det kommer jo også litt ann på kroppsfasongen til damen? 😛 Glemte å lese. Så ikke at det skulle være på date,men enn vanlig litt trang jeans er jo fint. Eller en fin,lett sommerkjole? Jeg er egentlig ikke så veldig kravstor. Det meste kler en pen dame !

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokodilleskinns veske

Anonymkode: c5221...db4

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 minutter siden):

Hva er det ultimate antrekket synes dere er på ei dame, når dere skal på date med henne? 

Litt nysgjerrig på hvilke preferanser menn har på dette området. 

I sexkategorien - undertøy med fransk åpning. Hofteholdere. Til vanlig, strømper med mønster under skjørt. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut nylig at sportstøyet "tennisskjørt" er noe jeg liker veldig, veldig godt. Det er så stilrent. Helhvitt eller svart med hvite striper nederst er altså så ... Å. Også kan du ha på nesten hva som helst som overdel. Skjorte, t-skjorte, genser... Spiller ingen rolle!

 

c9b99fa518d064e34746d55d167ffd91.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (10 minutter siden):

Tenker du undertøy? Eller ting en dame kan gå i ute blant folk? Eller generelt sett? Det kommer jo også litt ann på kroppsfasongen til damen? 😛 Glemte å lese. Så ikke at det skulle være på date,men enn vanlig litt trang jeans er jo fint. Eller en fin,lett sommerkjole? Jeg er egentlig ikke så veldig kravstor. Det meste kler en pen dame !

Jeg skulle ha vært ganske selvsikker om jeg hadde stilt i sexy undertøy på første date 😆. Alle tips taes i mot med takk 😉. Gjerne fra innerst til ytterst.....

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av undertøy så liker jeg veldig godt hotpants. Kanskje litt sært? Men syntes det er så fint og sexy !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på kroppsfasongen, men får jeg velge på øverste hylle: Lang, svart coctailkjole med høy splitt, og høyhælte, svarte Jimmy Choo’s. 

Anonymkode: 47782...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (8 minutter siden):

første date

Lykke til! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukse, og ikke noe annet 😍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i gotiske ting og alt som er mørkt forresten. Så en veldig gotisk kjole eller lignende er veldig sexy.

Black-Gothic-Dress-e1447811945800.jpg

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer veldig an på dama, hva slags kropp hun har og hvilken stil som kler henne. Men på sommeren synes jeg ofte kjole eller skjørt er veldig fint og sexy. Men prøver de for hardt å være sexy med veldig kort skjørt feks hvor de knapt kan bøye seg uten å vise alt, så blir det turn off for min del, da tenker jeg fort at hun sikkert er deilig å knulle, men ikke noe forholdsmateriale

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (30 minutter siden):

Hva er det ultimate antrekket synes dere er på ei dame, når dere skal på date med henne? 

Litt nysgjerrig på hvilke preferanser menn har på dette området. 

I hvilken sammenheng tenker du? 

Anonymkode: b7c31...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest sexy en dame har hatt på en date var en sommerkjole, hvor hun visket meg i øret halveis inn i daten at hun ikke hadde på noe undertøy, men da skal man vel være litt trygg på hverandre først

Anonymkode: 7a8a4...f21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kort kjole og sort strømpebukse. Hvis det skal være litt stil. Ikke overdriv.

Jeg er dessverre pervers og tenner også på hverdagslige sjuskete antrekk som kvinner bruker når de jobber i hus og hage: Tights og tettsittende, svett T-skjorte eller gammel treningsskjorte. Helst uten BH så man ser brystvortene gjennom. Da blir jeg kåt. Det passer kanskje ikke på date, da.

Anonymkode: d6048...cf0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Topper og daler skrev (21 minutter siden):

Lykke til! 👍

Nei jeg skal ikke på noen date som jeg vet om ihvertfall 😂. Er bare nysgjerrig jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HemmeligSpion skrev (35 minutter siden):

Jeg fant ut nylig at sportstøyet "tennisskjørt" er noe jeg liker veldig, veldig godt. Det er så stilrent. Helhvitt eller svart med hvite striper nederst er altså så ... Å. Også kan du ha på nesten hva som helst som overdel. Skjorte, t-skjorte, genser... Spiller ingen rolle!

 

c9b99fa518d064e34746d55d167ffd91.jpg

Dette er stor mote blant jentene på ungdomsskolen...

Anonymkode: 28cea...246

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det mest sexy en dame har hatt på en date var en sommerkjole, hvor hun visket meg i øret halveis inn i daten at hun ikke hadde på noe undertøy, men da skal man vel være litt trygg på hverandre først

Anonymkode: 7a8a4...f21

😩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...