Gå til innhold

Til dere menn....Hva er det mest sexy en dame kan gå med?


Irak

Anbefalte innlegg

Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Jeg og fikk litt viking vibes. Syntes den var veldig fin. Litt anderledes enn det man ser hverdag,men anderledes er bra syntes jeg !

Tusen hjertelig takk 💕 🪷

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (1 minutt siden):

Får litt sånn vampiremistress viber av denne her jeg. Kul kjole. Virker litt tung 😉.

Hehe ja. Det er litt sånn vampyr stil! Elsker det,men det er det jo ingen som bruker? :PDet er synd. Jeg liker litt sånn gammeldags stil.  Sikkert veldig tung også ja. Jeg tenker at da er det sikkert godt å få den av seg om kvelden! Baktanke med alt ! Jeg tenker da på Morticia ifra Addams Family. Hun er jo heit i kjolene sine! :P

Endret av Rosa Gnom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (3 timer siden):

Jeg er også veldig glad i gotiske ting og alt som er mørkt forresten. Så en veldig gotisk kjole eller lignende er veldig sexy.

Black-Gothic-Dress-e1447811945800.jpg

Denne kjolen minner meg litt om kjolene Nicole Kidman gikk med i filmen 'Far and Away' med Tom Cruise. 

 

Screenshot_20240513-211931.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Denne kjolen minner meg litt om kjolene Nicole Kidman gikk med i filmen 'Far and Away' med Tom Cruise. 

 

Screenshot_20240513-211931.png

Den var fin også! Klassisk !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun selv føler seg komfortabel i.

Anonymkode: d259c...f79

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (3 minutter siden):

Hehe ja. Det er litt sånn vampyr stil! Elsker det,men det er det jo ingen som bruker? :PDet er synd. Jeg liker litt sånn gammeldags stil.  Sikkert veldig tung også ja. Jeg tenker at da er det sikkert godt å få den av seg om kvelden! Baktanke med alt ! Jeg tenker da på Morticia ifra Addams Family. Hun er jo heit i kjolene sine! :P

Ja det er ingen som slår Morticia i eleganse og stil ihvertfall 😉. Der er hun suveren. 

Synes hun er dødelig sjarmerende med hette jeg da 😉. Hun har jo en karisma og utstråling av en annen verden. Angelica Housten er fabelaktig synes jeg i denne rollen. 

 

Screenshot_20240513-212458.png

Screenshot_20240513-212526.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (Akkurat nå):

Ja det er ingen som slår Morticia i eleganse og stil ihvertfall 😉. Der er hun suveren. 

Synes hun er dødelig sjarmerende med hette jeg da 😉. Hun har jo en karisma og utstråling av en annen verden. Angelica Housten er fabelaktig synes jeg i denne rollen. 

 

Screenshot_20240513-212458.png

Screenshot_20240513-212526.png

Jaa!! Helt enig! Jeg la listen kanskje litt høyt med hun! Hun er jo av en annen verden ! 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (6 minutter siden):

Den var fin også! Klassisk !

Ja det er utrolig mange flotte kjoler. Bare synd de koster skjorta 😆🤭. Synes selv arbeiderkjolene var fine jeg da.....

Rufsete med hvit skjorte, og brun stakk, og gjerne håret til alle kanter 😆🤭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Ja det er utrolig mange flotte kjoler. Bare synd de koster skjorta 😆🤭. Synes selv arbeiderkjolene var fine jeg da.....

Rufsete med hvit skjorte, og brun stakk, og gjerne håret til alle kanter 😆🤭

Jeg tror nok du burde gått for noe slikt istedet på en første date kanskje ja ! Ble litt revet med jeg. 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

black-leather-pants-women.jpg

Anonymkode: 046ac...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (16 minutter siden):

Ja det er utrolig mange flotte kjoler. Bare synd de koster skjorta 😆🤭. Synes selv arbeiderkjolene var fine jeg da.....

Rufsete med hvit skjorte, og brun stakk, og gjerne håret til alle kanter 😆🤭

Du får legge ut bildet og oppdatere oss etterhvert da ! 🙃🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjold skrev (19 minutter siden):

408278603_1281257325886028_4037650588754446799_n.jpg

Denne var søt 💕🪷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Gnom skrev (27 minutter siden):

Du får legge ut bildet og oppdatere oss etterhvert da ! 🙃🤭

Haha det blir nok ikke med det første i såfall 😂🤭😆. Er lov å drømme litt da 😉. Kjoler er ikke alt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Haha det blir nok ikke med det første i såfall 😂🤭😆. Er lov å drømme litt da 😉. Kjoler er ikke alt. 

Hehe. Bare tøyset litt! Nei,kjoler er nok ikke alt. Det er noe med det at alt kler den smukke og sånn.. Tror det beste tipset vil være å gå i noe du syntes er komfortabelt og føler deg bra i! Da stråler man og blir ekstra sexy på den måten. Akkurat hva man har på seg er vel egentlig ikke så nøye tror jeg. 🙃

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (3 minutter siden):

Hehe. Bare tøyset litt! Nei,kjoler er nok ikke alt. Det er noe med det at alt kler den smukke og sånn.. Tror det beste tipset vil være å gå i noe du syntes er komfortabelt og føler deg bra i! Da stråler man og blir ekstra sexy på den måten. Akkurat hva man har på seg er vel egentlig ikke så nøye tror jeg. 🙃

Det er ikke så nøye, bare du ikke får det i øyet eller sengetøyet 😂😂😂😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (3 minutter siden):

Det er ikke så nøye, bare du ikke får det i øyet eller sengetøyet 😂😂😂😂

Haha. 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoler

Anonymkode: 8d52c...970

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (5 timer siden):

Av undertøy så liker jeg veldig godt hotpants. Kanskje litt sært? Men syntes det er så fint og sexy !

Kommer an på hotpantsen for min del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Kommer an på hotpantsen for min del....

Hm,ja. Det er vel en del varianter der ser jeg nå. Det var jeg ikke klar over. Trodde det liksom var universalt,litt sånn som boksere for menn er,men neida 😂 Alle var ikke like sexy heller. Så da spørs det vel !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...