Gå til innhold

Til dere menn....Hva er det mest sexy en dame kan gå med?


Irak

Anbefalte innlegg

Rosa Gnom skrev (5 minutter siden):

Hm,ja. Det er vel en del varianter der ser jeg nå. Det var jeg ikke klar over. Trodde det liksom var universalt,litt sånn som boksere for menn er,men neida 😂 Alle var ikke like sexy heller. Så da spørs det vel !

Er jo fint med variasjon da 😂😂😂😂.

Some like it hot, and some like it not so much 😂😂😂😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irak skrev (5 minutter siden):

Er jo fint med variasjon da 😂😂😂😂.

Some like it hot, and some like it not so much 😂😂😂😂.

Men det ser i det minste ut som om en av de mer komfortable undertøy greiene til damer da! Mye av undertøyet til kvinner kunne jeg sikkert brukt som tanntråd. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svakhet for kvinner i snekkerbukser, så det hadde vært en hit for min del. Ikke slike trange da. Goth stil eller rutete skjorte hadde vært helt krise. Skater-kjole er også fint, men ikke med høye hæler til. 

Anonymkode: 9ebf6...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (1 minutt siden):

Men det ser i det minste ut som om en av de mer komfortable undertøy greiene til damer da! Mye av undertøyet til kvinner kunne jeg sikkert brukt som tanntråd. 😂

Da har du glemt Borat i badetøy 😆🤭😂. Tanntråd faktisk....Hvis du har så stort mellomrom mellom tenna så syns jeg synd i deg 😂🤭😆👌. Tror de fleste mannfolk foretrekker damer uten en tråd jeg.....

Det er mitt inntrykk. Det kan jo bli litt for mye av det gode noen ganger.....Det har skjedd det 😆🤭😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en svakhet for kvinner i snekkerbukser, så det hadde vært en hit for min del. Ikke slike trange da. Goth stil eller rutete skjorte hadde vært helt krise. Skater-kjole er også fint, men ikke med høye hæler til. 

Anonymkode: 9ebf6...979

Hva med no slikt noe da? Er det sexy?

Screenshot_20240513-231952.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Da har du glemt Borat i badetøy 😆🤭😂. Tanntråd faktisk....Hvis du har så stort mellomrom mellom tenna så syns jeg synd i deg 😂🤭😆👌. Tror de fleste mannfolk foretrekker damer uten en tråd jeg.....

Det er mitt inntrykk. Det kan jo bli litt for mye av det gode noen ganger.....Det har skjedd det 😆🤭😂.

Borat i badetøy ja.. det var jo ett fint tips til meg på min første date! Det var kanskje en liten overdrivelse 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller viktigste for meg er at hun er komfortabel med den hun går i og syns hun selv er fin. Det vil skinne igjennom om hun egentlig er ukomfortabel eller det egentlig ikke er "henne". F.eks om hun går i høye hæler, men egentlig syns slike sko er noe møkk eller aldri går i dem ... sånn at det blir litt kjeitete gange. Da ser det hele egentlig bare falskt og tilgjort ut ... og da faller jeg litt av.

Klærne skal fremheve personen og ikke motsatt. Derfor er det ingen en enkelt ting som er mest sexy for min del, siden det vil variere fra person til person.... og setting til setting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (14 minutter siden):

Hva med no slikt noe da? Er det sexy?

Screenshot_20240513-231952.png

Den var direkte grusom, dessverre.  Brun, rutete, digre knapper. Stort sett alt er feil for min del. 

Anonymkode: 9ebf6...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Den var direkte grusom, dessverre.  Brun, rutete, digre knapper. Stort sett alt er feil for min del. 

Anonymkode: 9ebf6...979

Tenkte mest på figuren jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 timer siden):

Hva er det ultimate antrekket synes dere er på ei dame, når dere skal på date med henne? 

Litt nysgjerrig på hvilke preferanser menn har på dette området. 

Klær der du kan se formene av kroppen. Så so tights etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kvinner som er striglet, type kleskode for kvinnelige ansatte på finere hotell med skjørt, skjorte og orden på håret. Kanskje dette har noe med at det ikke  er vanlig for kvinner i Norge å bruk tid på hvordan de ser ut, utenom spray-tan og vipper.

Anonymkode: a7a3a...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er det mest sex en kvinne kan gå med, ikke så tilgjort, men at hun står trygt i seg selv.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange kvinner som svarte... 

Som mann, liker jeg klesplagg som fremhever kvinnelige bein, og former. Så kort kjole og strømpebukse er nok min favoritt. Det er feminint og sexy 🤩 

14967eac8d8856984ae7ee5522648bfb.jpg

Anonymkode: 3b14b...9ad

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (14 timer siden):

Hva er det ultimate antrekket synes dere er på ei dame, når dere skal på date med henne? 

Litt nysgjerrig på hvilke preferanser menn har på dette området. 

Opplagt halvsid kjole uten noe under.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (7 timer siden):

Hva med no slikt noe da? Er det sexy?

Screenshot_20240513-231952.png

Nei 😬 Alt for maskulin i uttrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (9 minutter siden):

Nei 😬 Alt for maskulin i uttrykket.

Takk for tilbakemeldingen. Lurer på mye rart jeg vettu 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (14 timer siden):

Hva er det ultimate antrekket synes dere er på ei dame, når dere skal på date med henne? 

Litt nysgjerrig på hvilke preferanser menn har på dette området. 

Sommerkjoler.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 minutt siden):

Takk for tilbakemeldingen. Lurer på mye rart jeg vettu 😉

Bare å spørre vettu, men ta nå ikke svaret fra en mann for noe annet enn en manns subjektive mening/ preferanse.

Det eneste viktige er hva du føler deg fin i. Hjernen er det desidert viktigste seksuelle organet vi har og når du føler deg deilig blir du det..

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (31 minutter siden):

Bare å spørre vettu, men ta nå ikke svaret fra en mann for noe annet enn en manns subjektive mening/ preferanse.

Det eneste viktige er hva du føler deg fin i. Hjernen er det desidert viktigste seksuelle organet vi har og når du føler deg deilig blir du det..

Jeg synes bare det er gøy å få andre sine meninger av og te. Er ikke noe fashion guru 😆. Har skjønt at jeg tydeligvis kan overraske da. Kjøpte meg nytt antrekk, for jeg skulle i et viktig møte, og ville føle meg bra. Så utbrøt hu ene venninna mi. "Jøss du kan jo kle deg jo" 🤭😆🤫

Javel ja. Er du slik? Føler du deg deilig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker man bør bry seg om hva man føler seg sexy i selv. Dette er det jeg som kvinne selv opplever menn synes. 
Man stråler ut sin egen sexapell med å føle seg komfortabel og bra. Så enkelt. 

Anonymkode: efe61...61a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...