Mia_88 Skrevet 5. mars #201 Skrevet 5. mars Skurketjukka skrev (10 timer siden): Hei! Ikke ofte jeg ramler innom Kvinneguiden asså - men det hender det skjer en gang innimellom. Fikk skjermbilde av denne - og ville innom å si takk! Egentlig er det bare piss at Kvinneguiden er en gjeng bitre kjærringer, jeg har fått masse god konstruktiv kritikk jeg har tatt med meg herfra - og nå også litt hjertevarme i den det siste avsnittet ditt i kommentaren. På en plass ingen skulle tru det var noe positivt å hente i følge influenserne! 😂❤️ Line Victoria (med teiteste brukernavnet ever, jeg veit!) Vi heier på deg , du klarer dette her og ❤️ 4 7
tausen Skrevet 5. mars #203 Skrevet 5. mars Mia_88 skrev (1 time siden): Vi heier på deg , du klarer dette her og ❤️ Er det noen som fortjener hver snap krone er det Line💪💪💪 7 3
baremeg Skrevet 5. mars #204 Skrevet 5. mars (endret) Jeg ble helt satt ut! Så utrolig mye hun må igjennom!! Men er det en som klarer dette så er det henne!! ❤️ Hun virker så utrolig sterk! Heier alt jeg kan på henne Endret 5. mars av baremeg 3 4
HMK Skrevet 6. mars #205 Skrevet 6. mars Skurketjukka skrev (På 4.3.2026 den 22.49): Hei! Ikke ofte jeg ramler innom Kvinneguiden asså - men det hender det skjer en gang innimellom. Fikk skjermbilde av denne - og ville innom å si takk! Egentlig er det bare piss at Kvinneguiden er en gjeng bitre kjærringer, jeg har fått masse god konstruktiv kritikk jeg har tatt med meg herfra - og nå også litt hjertevarme i den det siste avsnittet ditt i kommentaren. På en plass ingen skulle tru det var noe positivt å hente i følge influenserne! 😂❤️ Line Victoria (med teiteste brukernavnet ever, jeg veit!) Jeg ønsker deg alt godt og rask bedring! Kult brukernavn!
Sh999 Skrevet 7. mars #206 Skrevet 7. mars Skurketjukka skrev (På 4.3.2026 den 22.49): Hei! Ikke ofte jeg ramler innom Kvinneguiden asså - men det hender det skjer en gang innimellom. Fikk skjermbilde av denne - og ville innom å si takk! Egentlig er det bare piss at Kvinneguiden er en gjeng bitre kjærringer, jeg har fått masse god konstruktiv kritikk jeg har tatt med meg herfra - og nå også litt hjertevarme i den det siste avsnittet ditt i kommentaren. På en plass ingen skulle tru det var noe positivt å hente i følge influenserne! 😂❤️ Line Victoria (med teiteste brukernavnet ever, jeg veit!) Hei 😃 Først en varm klem til deg 🥰 Ville bare dele at jeg har akkurat gått igjennom runde nr to med brystkreft . Det er tøft, skal ikke lyve, men jammen gikk det bra denne gangen og 😅 Stå på og tenk positivt, så vil du takle dette helt fint 😊 Du er ikke alene. Stor lykke til klem fra en « medsøster « ❤️ 15
nøtta Skrevet 7. mars #207 Skrevet 7. mars Kjære, fine, gode Line. Min helt og mitt forbilde gjennom natta for hva, 20 år siden?!? Det gåkke an... Det var jo to somrer siden?!🥴 Har vert gjennom det samme, prøvde sende melding på snap, men gikk ikke. Send meg gjerne en melding her om du trenger snakke, lufte hodet eller vil ventilere! Heier på deg. Og ingen tegn til spredning er supre nyheter! ❤️❤️💪 1
Margit777 Skrevet 12. mars #210 Skrevet 12. mars (endret) At du viste på snapchat at brystet kunne få et sånt innsøk visste jeg ikke, bare at man skal kjenne etter kuler. Men det er jo ikke så lett å kjenne etter. Takk for at du viste det, selv om det må ha vært skikkelig vanskelig ❤️❤️❤️ Gode tanker herfra også.. Endret 12. mars av Margit777 2 6 3
Babyface Skrevet 16. mars #211 Skrevet 16. mars Forferdelig at hun har fått kreft, håper virkelig det går så bra det kan. Men hva er det med den maniske bablingen om alt og ingenting i eviglange sekveser?? Hvem gidder seriøst å høre på? 12
Jaddah123 Skrevet 16. mars #212 Skrevet 16. mars Babyface skrev (2 timer siden): Forferdelig at hun har fått kreft, håper virkelig det går så bra det kan. Men hva er det med den maniske bablingen om alt og ingenting i eviglange sekveser?? Hvem gidder seriøst å høre på? Må jo tjene penger. 12 1
Andrea59 Skrevet 16. mars #213 Skrevet 16. mars Enig i at de kan være litt lange og kverne rundt det samme budskapet (ikke vil ha kjerringråd om behandlingen, stoler på helsevesenet osv) - men det kverner nok godt i hodet også nå. Men, hører heller på henne enn de fleste andre som kverner på ikke-problemer og fjas…. 8 2
Huldra9 Skrevet 24. mars #214 Skrevet 24. mars Babyface skrev (På 16.3.2026 den 4.51): Forferdelig at hun har fått kreft, håper virkelig det går så bra det kan. Men hva er det med den maniske bablingen om alt og ingenting i eviglange sekveser?? Hvem gidder seriøst å høre på? Hun har jo gått ut for flere uker siden på ig og snap å sagt hun har kreft. Legene har ikke konkludert med kreft, derfor de opererte ut kulen for obduksjon, fordi biopsien var inkonklusiv. Og da må de gå videre før de kan bekrefte at den er godartet/ondartet. 3
Babyface Skrevet 24. mars #215 Skrevet 24. mars Huldra9 skrev (4 minutter siden): Hun har jo gått ut for flere uker siden på ig og snap å sagt hun har kreft. Legene har ikke konkludert med kreft, derfor de opererte ut kulen for obduksjon, fordi biopsien var inkonklusiv. Og da må de gå videre før de kan bekrefte at den er godartet/ondartet. ?
Huldra9 Skrevet 24. mars #216 Skrevet 24. mars Babyface skrev (1 time siden): ? Var jeg uklar i forklaringen?
Babyface Skrevet 24. mars #217 Skrevet 24. mars Huldra9 skrev (5 minutter siden): Var jeg uklar i forklaringen? Jeg ser bare ikke helt relevansen i det du skriver etter å ha sitert meg. 4
Solstråle1 Skrevet 24. mars #218 Skrevet 24. mars Jeg liker henne kjempegodt og syns det er forferdelig alt hun står i. Men - jeg orker ikke høre gjennom uendelig mengder snap for å bli oppdatert på situasjonen. Det må være en kunst å bruke så lang tid på å komme frem til poenget (det gjelder de fleste influensere) og jeg håper ikke at de drar med seg denne vanen til venner og familie 😅jeg skjønner jo at jo lengre tid jo mer penger, men kom an da! Det blir ikke penger av at folk rømmer av frustrasjon heller. 15 1 4
Huldra9 Skrevet 24. mars #219 Skrevet 24. mars Babyface skrev (16 minutter siden): Jeg ser bare ikke helt relevansen i det du skriver etter å ha sitert meg. Jeg så du skrev at hun har fått kreft. Det er det ingen som vet ennå. 2
tausen Skrevet 24. mars #220 Skrevet 24. mars Huldra9 skrev (32 minutter siden): Jeg så du skrev at hun har fått kreft. Det er det ingen som vet ennå. Hun sier jo det selv.... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå