Gå til innhold

Hvorfor vil ikke folk være ute når det er fint vær og varmt??!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jobb i dag og syns det er så synd å skulle ha jobbhelg når det er så fint vær, sol og skikkelig varmt ute endelig. Normalt har jeg nesten ingen kunder som kommer innom på lørdag. Som regel bare 2-3 stk. Men idag har jeg hatt "fullt hus" omtrent hele dagen, mye mer enn det som er normalt på en lørdag der jeg jobber. Hadde skjønt det hvis jeg jobbet på en kafe eller noe så folk var ute for å spise eller bare møte noen. Eller hvis butikken vår var i sentrum eller på et kjøpesenter, men den er ikke det heller. Den ligger utenfor sentrum langt unna kjøpesentrene og kafene, skjønner ikke hvorfor i pokker folk ikke vil være ute når det endelig er fint vær?? 

Det irriterer meg nok at jeg må jobbe når det er fint vær,  men det irriterer meg enda mer når folk som har fri ikke engang nyter at de har fri og muligheten til å nyte sola og varmen. 😡

Anonymkode: 606dc...9da

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det er grusomt å være ute i varmen midt på dagen 😛 Det er da vi gjerne går inn/drar på butikk eller lignende, mens vi er ute tidlig morgen og senere utpå ettermiddagen/kvelden. 

Anonymkode: 976c6...b0a

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ute så når jeg har fri har jeg ikke lyst å være ute. 

Anonymkode: 9e2af...e04

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen tar knekken på meg. Nå er det overskyet og ok temperatur. Det betyr at jeg kan gå ut å gjøre noe hagearbeid.

Anonymkode: 64765...b48

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er der vel neppe i timevis, så jeg vil anta de har masse tid til å være ute i solen også?

Anonymkode: a57aa...28a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi det er grusomt å være ute i varmen midt på dagen 😛 Det er da vi gjerne går inn/drar på butikk eller lignende, mens vi er ute tidlig morgen og senere utpå ettermiddagen/kvelden. 

Anonymkode: 976c6...b0a

Men det er jo midt på dagen det er finest å være ute og nyte finværet? Tidlig på morgenen er det jo ikke ordentlig varmt enda og på ettermiddag og kveld er det jo ofte lite sol/overskyet og kan være litt kaldvind.

Anonymkode: 606dc...9da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer op det samme.

Har et litt snålt vennepar. Måtte innom de en dag for å levere noe. Den nydelige soldagen. Første på lenge!

De hadde alle gardiner trukket for og hadde bestemt seg for full nedvask av hele leiligheten den dagen.

WTF?

Anonymkode: 25f7c...684

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er der vel neppe i timevis, så jeg vil anta de har masse tid til å være ute i solen også?

Anonymkode: a57aa...28a

Jo, noen av de blir her i timesvis.. Har noen kunder nå som har vært her i 3 timer. De fleste er her som regel i 2 timer før de drar

Anonymkode: 606dc...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller skifte fokus til at du har god inntjening i dag enn å klage på at folk ikke er ute i sola. Dessuten, befolkningen består jo av mange flere enn den lille promillen som tilfeldigvis er innom deg i dag.

Anonymkode: d2c4a...336

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at jeg ikke tåler varmen og har det da mye bedre inne. Jeg gidder ikke utsette meg selv for plager pga tilfeldige personer på KG som mener at man skal gjøre som dem. 

Anonymkode: 701e3...aaf

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo, noen av de blir her i timesvis.. Har noen kunder nå som har vært her i 3 timer. De fleste er her som regel i 2 timer før de drar

Anonymkode: 606dc...9da

Det er fremdeles mange timer igjen av dagen.

Jeg var ute på tur i tre timer tidlig i morges, jeg hadde ikke giddet å ta samme turen nå når «alle» er ute, det var helt nydelig å ha naturen for meg selv. Så jeg kunne fint ha funnet på å gå i butikk nå.

Anonymkode: a57aa...28a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tur og har vært ute idag. Men er sånn en uselvstendig person, syns det er vanskelig å være ute og nyte livet alene. Må bli flinkere, husker hvor trist det var å ha en kjæreste som aldri ville finne på noe. Sommerne forsvant en etter en. Opp til meg å bli modigere da. 

Anonymkode: b2e1c...123

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ikke alle tåler eller liker varmen? Er det virkelig noe å irritere seg over? Jeg hater varmen som er i Oslo nå. Blir fysisk dårlig.

Anonymkode: 0d495...d91

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er jo midt på dagen det er finest å være ute og nyte finværet? Tidlig på morgenen er det jo ikke ordentlig varmt enda og på ettermiddag og kveld er det jo ofte lite sol/overskyet og kan være litt kaldvind.

Anonymkode: 606dc...9da

Er det vanskelig å forholde seg til at andre mennesker kan ha helt andre preferanser enn deg selv?

Anonymkode: a57aa...28a

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depresjon? 

Anonymkode: 98125...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det vanskelig å forholde seg til at andre mennesker kan ha helt andre preferanser enn deg selv?

Anonymkode: a57aa...28a

Nei, men jeg syns det er fryktelig trist at folk bare gir faen og "kaster bort" finværsdagene når de har fri.

Anonymkode: 606dc...9da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts; du jobber i en butikk? Hvor lenge er kundene innom butikken da? Maks 10 minutter? 10 minutter av 24 timer i døgnet? At man er inne eller gjør innendørs-aktiviteter en solskinnsdag er ikke ensbetydende med at man aldri er ute i finvær..

Anonymkode: 2093e...774

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lysfølsom og er ikke glad i å ha det for varmt. Så trekker meg gjerne litt i skyggen eller inn.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men jeg syns det er fryktelig trist at folk bare gir faen og "kaster bort" finværsdagene når de har fri.

Anonymkode: 606dc...9da

De føler kanskje ikke de kaster dem bort, det er din mening. Og som sagt er det ganske mange timer sol og dagslys akkurat nå.

Anonymkode: a57aa...28a

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts; du jobber i en butikk? Hvor lenge er kundene innom butikken da? Maks 10 minutter? 10 minutter av 24 timer i døgnet? At man er inne eller gjør innendørs-aktiviteter en solskinnsdag er ikke ensbetydende med at man aldri er ute i finvær..

Anonymkode: 2093e...774

Ts påstår de fleste er der i to timer. Aner ikke hva slags butikk det er, IKEA?

Anonymkode: a57aa...28a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...