Gå til innhold

Er det sant at menn mister interessen hvis jenta viser for mye interesse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er mann og snakke med en jente nå som jeg er veldig interessert i. Jeg sitter nesten å venter på at hun skal sende melding til meg. Det er nok menn og damer som er litt kostbare slik. Men jeg har feks sagt til henne at jeg liker flyten vi har ila dagen. Vi er på god morgen,lunch "hate my job" middag, dype samtaler når barna har lagt seg og god natt.

Anonymkode: a12cb...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 23.24):

Snakker om sola. Jeg ble beskyldt tidligere i tråden for å fare med løgn når jeg beskrev hvordan menn skygger banen når jeg tar initiativ eller viser interesse. Tidligere i dag fikk jeg melding av en som har meldt meg jevnlig over lang tid, han har sett meg mange ganger så han vet hvordan jeg ser ut i levende live og på bilder. Han har alltid skrevet at jeg er en nydelig dame osv.

Så var jeg i godt humør i dag da jeg fikk en snap av han om dagen er fin fra han, så jeg svarte med en smilende selfie og skrev «den er flott, din da?» og fikk aldri svar men så den ble åpnet raskt. Igjen, dette er en fyr som har vært flørtende over 2 år, og når jeg gir litt tilbake er det stillhet. Må jo bare le for forventer ikke annet, men føler det hviler en forbannelse over meg 😶 Nå tør jeg virkelig ikke svare menn lenger for er så ekkel følelse når dette skjer. 

Anonymkode: 604ba...9a4

Og dermed mister menn interessen når kvinner viser interesse.

Du verden... 😂

Anonymkode: 93140...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...