AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #41 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg tenker at det er lurt å vise interesse, men tenk også over hvordan du ville taklet det, dersom en mann var for på med deg, mtp teksting, dater, gå for fort frem osv. Jeg gikk på to dater med en som virket stormforelsket i løpet av date nummer to, og det skremte meg bort, han ble for intens, alt for raskt. Anonymkode: 8791d...d37 Har kontakt med noen nå og hvis den ene er for rask eller for intens bremser den andre, føles det som for meg i alle fall da. Tar det ikke personlig, skjønner jo at det kan være turn off. Og da får jeg en sjanse til å være turn on i stedet for. 😍 blir jo helt mør av det.. 🙈 Anonymkode: 5a267...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #42 Del Skrevet 3. mai 2024 Snakker om sola. Jeg ble beskyldt tidligere i tråden for å fare med løgn når jeg beskrev hvordan menn skygger banen når jeg tar initiativ eller viser interesse. Tidligere i dag fikk jeg melding av en som har meldt meg jevnlig over lang tid, han har sett meg mange ganger så han vet hvordan jeg ser ut i levende live og på bilder. Han har alltid skrevet at jeg er en nydelig dame osv. Så var jeg i godt humør i dag da jeg fikk en snap av han om dagen er fin fra han, så jeg svarte med en smilende selfie og skrev «den er flott, din da?» og fikk aldri svar men så den ble åpnet raskt. Igjen, dette er en fyr som har vært flørtende over 2 år, og når jeg gir litt tilbake er det stillhet. Må jo bare le for forventer ikke annet, men føler det hviler en forbannelse over meg 😶 Nå tør jeg virkelig ikke svare menn lenger for er så ekkel følelse når dette skjer. Anonymkode: 604ba...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #43 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Snakker om sola. Jeg ble beskyldt tidligere i tråden for å fare med løgn når jeg beskrev hvordan menn skygger banen når jeg tar initiativ eller viser interesse. Tidligere i dag fikk jeg melding av en som har meldt meg jevnlig over lang tid, han har sett meg mange ganger så han vet hvordan jeg ser ut i levende live og på bilder. Han har alltid skrevet at jeg er en nydelig dame osv. Så var jeg i godt humør i dag da jeg fikk en snap av han om dagen er fin fra han, så jeg svarte med en smilende selfie og skrev «den er flott, din da?» og fikk aldri svar men så den ble åpnet raskt. Igjen, dette er en fyr som har vært flørtende over 2 år, og når jeg gir litt tilbake er det stillhet. Må jo bare le for forventer ikke annet, men føler det hviler en forbannelse over meg 😶 Nå tør jeg virkelig ikke svare menn lenger for er så ekkel følelse når dette skjer. Anonymkode: 604ba...9a4 Har han meldt deg i lang tid uten respons? 2 år er ekstremt lang tid å fortsette uten respons, det sier jo sitt om han. Og det at han kanskje blir redd når du svarer, eller sjokkert. Det er ikke sikkert han tok svaret ditt som interesse. Se for deg et barn kaste stein på ei rute hver dag, plutserlig tar personen som bor der å åpner. Da løper de, det er viben jeg får av dette. Det handlet nok ikke om kjærlighet, men oppmerksomhet for noen som har problemer med intimitet. Ikke vær redd for å bli kjennt med menn over dette. Eller er det snakk om en som holder flere kvinner varme, det er fredag, kan hende han har noen andre på lur for kvelden. Har også en som over tid kontaktet meg og var dum som et brød vær gang jeg svarte, det var bare for å holde seg aktuel. Eller et forsøk på det, for det fungerte ikke. Anonymkode: a5682...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #44 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakker om sola. Jeg ble beskyldt tidligere i tråden for å fare med løgn når jeg beskrev hvordan menn skygger banen når jeg tar initiativ eller viser interesse. Tidligere i dag fikk jeg melding av en som har meldt meg jevnlig over lang tid, han har sett meg mange ganger så han vet hvordan jeg ser ut i levende live og på bilder. Han har alltid skrevet at jeg er en nydelig dame osv. Så var jeg i godt humør i dag da jeg fikk en snap av han om dagen er fin fra han, så jeg svarte med en smilende selfie og skrev «den er flott, din da?» og fikk aldri svar men så den ble åpnet raskt. Igjen, dette er en fyr som har vært flørtende over 2 år, og når jeg gir litt tilbake er det stillhet. Må jo bare le for forventer ikke annet, men føler det hviler en forbannelse over meg 😶 Nå tør jeg virkelig ikke svare menn lenger for er så ekkel følelse når dette skjer. Anonymkode: 604ba...9a4 kan nesten garantere deg at den fyren der er passe tom. Anonymkode: 5a267...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bor Skrevet 3. mai 2024 #45 Del Skrevet 3. mai 2024 Mann her. Gjør akkurat det du føler for. Ikke hør på de som sier at du skal drive med taktikk. Men ikke overdriv. Vær deg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 4. mai 2024 #46 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 21.48): Hei! Jeg er i 30 årene og har vært ute av dating-markedet i 12 år. Har vært på et par dates der jeg har merket allerede på første date at det for min del ikke kan utvike seg til noe romantisk, så jeg har vært ærlig om det og avsluttet datingen. Denne gangen derimot kjenner jeg etter noen uker med chatting og nå første date at jeg er veldig interessert i denne mannen. Jeg har vært åpen og sagt at jeg liker han veldig godt, og han sier han liker meg også godt og at han er veldig interessert i meg. Men, mine venniner mener jeg ikke må vise for mye interesse, at han da vil miste interessen for meg. Jeg føler at det er litt rart å skulle late som at jeg er mer likegyldig, om han gjorde det mot meg ville jeg tenke at han ikke er så interessert og avsluttet det. Så dere gutta, setter dere pris på å få god natt/god morgen meldinger, at hun forteller deg at hun liker deg og gir deg komplimenter tidlig i datingen, eller blir det for mye? Anonymkode: 00ec4...ce3 Har aldri drevet med dating med noen jeg ikke var betatt av, så selvfølgelig har jeg alltid satt mye pris på å få bekreftet at hun også var gira. Akkurat som jeg etter 16 år sammen med kona setter står pris på slikt. Men dette vanlige rådet til menn og kvinner handler om å bruke noen enkle psykologiske mekanismer til å gjøre sosial bekreftelse fra deg mer verdifull og med det deg mer verdifull. "Ikke send første melding etter en date"... Tanken er at den andre skal håpe på meldingen... Så bli litt bekymret for om interessen ikke er gjensidig... Sender melding og venter spent på positiv respons... Og så blir svaret skikkelig verdifullt på grunn av den spenning og usikkerhet som har bygget seg opp. Problemet ser vel alle, at hvis alle følger dette rådet så blir det ikke noe mer... Men det kan være nyttig å bruke rådet både tidlig og seint i et forhold, hvis man merker at dynamikken med kontakt blir alt for ensidig. PS. Finnes sikker folk som ikke liker en partner som er "på" eller "intens", hvis du liker å være det... Så er det vel bare bra at du skremmer bort menn som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #47 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg pleier å gi like mye oppmerksomhet som jeg hadde satt pris på selv. Hvis han mister interessen pga. det så er han ikke rett for meg tenker jeg. Hadde han likt meg godt nok så ville det ikke være noe problem. Anonymkode: 4e9e8...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #48 Del Skrevet 4. mai 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Har han meldt deg i lang tid uten respons? 2 år er ekstremt lang tid å fortsette uten respons, det sier jo sitt om han. Og det at han kanskje blir redd når du svarer, eller sjokkert. Det er ikke sikkert han tok svaret ditt som interesse. Se for deg et barn kaste stein på ei rute hver dag, plutserlig tar personen som bor der å åpner. Da løper de, det er viben jeg får av dette. Det handlet nok ikke om kjærlighet, men oppmerksomhet for noen som har problemer med intimitet. Ikke vær redd for å bli kjennt med menn over dette. Eller er det snakk om en som holder flere kvinner varme, det er fredag, kan hende han har noen andre på lur for kvelden. Har også en som over tid kontaktet meg og var dum som et brød vær gang jeg svarte, det var bare for å holde seg aktuel. Eller et forsøk på det, for det fungerte ikke. Anonymkode: a5682...81b Jeg har alltid svart, men vært litt skeptisk til han og derfor svart vennlig men litt avmålt. Nå tok jeg mot til meg og sendte en litt flørtende selfie og ble møtt med stillhet, det var flaut egentlig for jeg følte meg dum etterpå. Men- fra nå av svarer jeg han ikke mer. Gode forslag du kom med, tipper mest at han vil holde seg aktuell og at jeg ikke skal glemme han, men at han ikke er interessert. Selv om det er galskap i mine øyne å holde seg «aktuell» i 2 år når man ikke liker noen, men møtt på flere menn som han så vet de finnes 😅 Anonymkode: 604ba...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #49 Del Skrevet 4. mai 2024 Erfaringen min er helt klart at venninnene til TS har rett. Menn flest er jegere av natur og liker (bevisst eller ubevisst) jakten. Hvis jeg faller pladask for en mann kan du banne på at han fort mister interessen om han får vite følelsene mine raskt. Om jeg ikke klarer å gjengjelde følelser blir mannen nærmest besatt av meg. Helt merkelig. Jeg orker derimot ikke noe spill og vil være meg selv. Har likevel til gode å møte en mann som verdsetter og gjengjelder kvinnens følelser fra start. Må legge til at det ikke er tilfelle at jeg klenger og kveler en mann jeg er interessert i. Jeg forelsker meg svært sjelden og er ganske sjenert av meg. Synes det er vanskelig å vise følelser og er jeg usikker sier jeg ingenting om hva jeg føler. Først når jeg er sikker på at mannen liker meg godt våger jeg å bekrefte at jeg liker han tilbake. Erfaringen da er at mannen lett dabber av dersom jeg bekrefter å like han tilbake. Virker som at følelsene må få godt feste i mannen før man bør si noe, men jeg orker altså ikke gruble så mye over det og vil heller være som jeg er. Håper å finne en der vi begge føler likt og våger å gjengjelde følelser fra start. Anonymkode: 0e321...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #50 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Erfaringen min er helt klart at venninnene til TS har rett. Menn flest er jegere av natur og liker (bevisst eller ubevisst) jakten. Hvis jeg faller pladask for en mann kan du banne på at han fort mister interessen om han får vite følelsene mine raskt. Om jeg ikke klarer å gjengjelde følelser blir mannen nærmest besatt av meg. Helt merkelig. Jeg orker derimot ikke noe spill og vil være meg selv. Har likevel til gode å møte en mann som verdsetter og gjengjelder kvinnens følelser fra start. Anonymkode: 0e321...1b1 Er litt morsomt hvordan man kan ha 100% motstridende erfaringer😊 Mine erfaringer er stikk motsatt av dine. Anonymkode: 7b99d...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #51 Del Skrevet 4. mai 2024 remix2020 skrev (På 3.5.2024 den 12.55): Hvis denne venninna er som du beskriver, er hun ingen god venninne.🙄 Kan det være motsatt? At hun ser hva du har og egentlig er misunnelig og ønsker at hun også hadde et slikt forhold? Vel, skjønner at du lurer, jeg har stusset selv. Men det er bare når det kommer til mitt datingliv tidligere, og nå forhold, at hun gir sånne små stikk. Ellers er hun ei god venninne og vi har kjent hverandre hele livet. Men hun har virkelig kommet med noen absurde datingråd (hun anbefalte bla at jeg skulle avlyse en av de første datene med mannen min fordi jeg fikk uka mi, og hun synes jeg skulle sende han melding og si fra i tilfelle han ikke ville møte meg når jeg hadde mensen 😂). Altså helt blåste greier. Jeg avlyste selvsagt IKKE. Det bunner i hvordan hun selv har latt andre behandle henne, tror jeg. Og som sagt, hennes forholdssituasjon er kaotisk, og "rådene" hennes reflekterer det. Utenom dette er hun fin, gøyal og varm, men det er nok et sårt tema. Anonymkode: 7c173...3c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #52 Del Skrevet 4. mai 2024 Menn er tiltrukket av psycho women, så tror ikke det. Det er vel heller motsatt. Anonymkode: 7a464...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #53 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Menn er tiltrukket av psycho women, så tror ikke det. Det er vel heller motsatt. Anonymkode: 7a464...2c8 Du mener å si at en dame som kan være ærlig om å like den hun møter, i stedet for å spille mind games, er psyko? Anonymkode: 00ec4...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #54 Del Skrevet 4. mai 2024 Så klart. Om en kvinne virkelig er interessert i meg har hun jo forferdelig dømmekraft, det vil jeg ikke at barna mine skal arve. Anonymkode: 04c58...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #55 Del Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du mener å si at en dame som kan være ærlig om å like den hun møter, i stedet for å spille mind games, er psyko? Anonymkode: 00ec4...ce3 godt spm ass. Jeg er veldig åpen og ærlig når jeg ikke har lyst til å se folks snuskete sider. Synes mange er så rare når de viser den siden ved seg selv frem. Derfor er jeg så lei av a4-folk, hehe. De er jo de verste, nesten. Please, go back to a4-modus 🙈 kanskje det er derfor de er nødt til å være a4. 🤪 Anonymkode: 5a267...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 5. mai 2024 #56 Del Skrevet 5. mai 2024 Skjold skrev (På 2.5.2024 den 22.09): Liker kvinner som viser interesse og byr på seg selv. Så lenge det ikke er seksuelt frempå de er.. Det er den største turn-offen som finnes. Er vel litt motsatt der, liker glimt i øyet og seksuell flørting. Null seksuell flørting er turnoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #57 Del Skrevet 5. mai 2024 Ikke hør på vennene dine. De er misunnelige. Anonymkode: 8b1a1...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #58 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 21.48): Hei! Jeg er i 30 årene og har vært ute av dating-markedet i 12 år. Har vært på et par dates der jeg har merket allerede på første date at det for min del ikke kan utvike seg til noe romantisk, så jeg har vært ærlig om det og avsluttet datingen. Denne gangen derimot kjenner jeg etter noen uker med chatting og nå første date at jeg er veldig interessert i denne mannen. Jeg har vært åpen og sagt at jeg liker han veldig godt, og han sier han liker meg også godt og at han er veldig interessert i meg. Men, mine venniner mener jeg ikke må vise for mye interesse, at han da vil miste interessen for meg. Jeg føler at det er litt rart å skulle late som at jeg er mer likegyldig, om han gjorde det mot meg ville jeg tenke at han ikke er så interessert og avsluttet det. Så dere gutta, setter dere pris på å få god natt/god morgen meldinger, at hun forteller deg at hun liker deg og gir deg komplimenter tidlig i datingen, eller blir det for mye? Anonymkode: 00ec4...ce3 Av alle dater jeg har vært på, har jeg merket at menn er veldig på frem til et møte, så roer det seg. Flere har fortsatt ville holde kontakten, noen har stoppet. Jeg merket at jeg ble mer pågående etter møtet, så har lært meg å justere meg ned litt og heller vente på respons fra de. Det har gjort til at jeg har holdt lengre på de i ettertid. Alt i alt, vær deg selv men vis at du er interessert. Men ikke prøv å vær morsom eller prat for mye om deg selv. Still spm av og til og kom med oppmuntrende ord. Du leser fort hvordan menn liker deg. K36 Anonymkode: b4046...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #59 Del Skrevet 5. mai 2024 Det som fort blir feil er når interessen er ulik. Jeg har selv (kvinne) blitt skremt utallige ganger av menn som he vært for frempå og jeg har skremt bort menn ved å være frempå - men når interessen og intensiteten er «lik» mellom partene er det ingen som bryr seg om hvem som sender melding først etc. dessverre skjer det sjelden at begge er like på og like intense samtidig i en relasjon. Derfor er det mye å hente på å la begge jobbe litt for det og la begge få ta initiativ. Det er ikke å spille spill i min verden men å ha litt sosial intelligens. Jeg blir helt svett hvis jeg skal våkne opp med en melding på telefonen hver eneste morgen og aldri få mulighet til å ta initiativ til kontakt. Anonymkode: 4f9a6...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #60 Del Skrevet 5. mai 2024 Jeg tenker dette varierer veldig fra person til person. Noen liker det, andre får noia av det. Helst vil du nok ha noen som er litt lik deg, ellers kan forholdet bli slitsomt på sikt. Anonymkode: 26953...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå