Gå til innhold

Hva er grunnen til alle menn som vil ha en mamma av dama si der ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er grunnen til manne babyene der ute, som skaffer seg kjæreste og kone og forventer at denne skal ta seg av alt? Mens de kan bare gjøre hva enn de ønsker med sin tid? 

Anonymkode: 4475f...81c

Så flink du er til å velge menn! 🤭

Anonymkode: b3deb...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå er ikke alle menn sånn.

Men jeg har hatt uflaks, og møtt bare sånne menn. Eller de kan gjøre litt i hjemmet, men mener at kvinnen skal helt klart gjøre mest. Så jeg er langvarig singel.

Det verste er at de siste mennene jeg datet, var helt åpne og ærlige om at de ønsket en dame, de kunne flytte sammen med, så hun kunne lage mat, gjøre husarbeid og ta seg av barnet deres. Så da var det jo bare å dumpe med en gang.

Anonymkode: e72b4...c2d

Det er på en måte det beste også, at de er så ærlige. Jeg har nettopp brukt unødvendig mange år sammen med en som snakker masse om likestilling, at begge må bidra i hjemmet, ler av de som sier at kvinnen skal gjøre mer eller av weaponized incompetence samtidig som han ikke gjorde stort i hjemmet. Byttet han dekk på bilen (som mange liker å si at er mannens jobb) så lå dekkene ute i ukesvis frem til jeg la de bort. Det tok tre år før han så at støvsugeren var stripset sammen. Heller møte noen som er helt åpne om det, nettopp for å kunne dumpe raskt. 

Anonymkode: e02ac...f45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så flink du er til å velge menn! 🤭

Anonymkode: b3deb...116

De som gjør sin fair share hjemme pleier også å være mennene som har emosjonell intelligens. Og enkelte ting pleier å avsløre de som da altså verken har det eller gjør sin jobb i et hjem. 

Anonymkode: e02ac...f45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er flinkest på å rydde, vaske og holde orden i hjemmet, så det faller helt naturlig at de gjør mest av det.

Anonymkode: 5d3e7...b4f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener tradisjonell? Burde jo være midt i blinken, kvinner søker jo fremdeles tradisjonelle menn. Hvorfor skulle ikke menn søke tradisjonelle kvinner som er opptatt av hus, hjem og barn?

Dere tok alle godene men ingen av pliktene 😉🙃

Anonymkode: 6b04e...214

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du mener tradisjonell? Burde jo være midt i blinken, kvinner søker jo fremdeles tradisjonelle menn. Hvorfor skulle ikke menn søke tradisjonelle kvinner som er opptatt av hus, hjem og barn?

Dere tok alle godene men ingen av pliktene 😉🙃

Anonymkode: 6b04e...214

Hvilke goder? I mine forhold har jeg tjent mest, noe som partneren har fått nyte godt av med fine ferier, og gå ut mer. Jeg er og den som har gjort mest i forholdet, og gitt mer av meg selv.

Så jeg anser meg som taperen i alle mine forhold. Kan ikke fatte hvilke goder disse mennene har gitt meg? 

Anonymkode: e72b4...c2d

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en mann som var motsatt, og inntok nesten en farsrolle for meg. Det skal sies at jeg var 19 og han var 28, men det varte ikke lenge. Han begynte å si ting som " Husket du å si takk for gaven?" og snakket til meg som om jeg var et barn, Æsj.

Anonymkode: 2d9ea...36c

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alle vil vel egentlig ha det slik? Damer som, menn. Ingen ville sagt nei takk til en butler eller hushjelp om de har muligheten. Derfor er det fint å være rik, egen stab er drømmen.

Anonymkode: 9bca2...d2e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva er grunnen til manne babyene der ute, som skaffer seg kjæreste og kone og forventer at denne skal ta seg av alt? Mens de kan bare gjøre hva enn de ønsker med sin tid? 

Anonymkode: 4475f...81c

Alle menn? Mannen min er i slutten av 40 åra og gjør sykt mye hjemme. Tar seg av barna, husarbeid, hagearbeid..så og si alt. Så syns det er ekstremt feil å påstå at alle menn er slik. Samme som å spør hvorfor er alle kvinner horer?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer er flinkest på å rydde, vaske og holde orden i hjemmet, så det faller helt naturlig at de gjør mest av det.

Anonymkode: 5d3e7...b4f

Jeg er ikke flink på det, akkurat nå står min mann å støvsuger jeg sitter i sofaen å spiser sjokolade ;) 

Min mann er flinkest på husarbeid, jeg synes det er ekstremt kjedelig

Anonymkode: b923e...bd6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endorfin skrev (17 timer siden):

'alle menn' 

Lav iq generalisering på g ser jeg

Har ikke så høy IQ du heller. Svaret ditt er fullt av feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer er flinkest på å rydde, vaske og holde orden i hjemmet, så det faller helt naturlig at de gjør mest av det.

Anonymkode: 5d3e7...b4f

Nei. Damer er ikke flinkest på det. Mange menn har dessuten vært i militæret og fått bedre opplæring på visse ting enn mange damer har.

Anonymkode: 16127...b35

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Damer er ikke flinkest på det. Mange menn har dessuten vært i militæret og fått bedre opplæring på visse ting enn mange damer har.

Anonymkode: 16127...b35

Skulle ikke være anonym på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva er grunnen til manne babyene der ute, som skaffer seg kjæreste og kone og forventer at denne skal ta seg av alt? Mens de kan bare gjøre hva enn de ønsker med sin tid? 

Anonymkode: 4475f...81c

For det er det de trenger partner for. Hvordan kan dette være vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent ingen menn er sånn. Problemet er at kvinner ofte tror at menn har samme krav og forventninger til ryddighet som de selv, og når mannen ikke rydder og vasker, tror de at det er fordi han forventer at hun skal gjøre det. Som regel er det så enkelt som at han driter litt i om bordet flyter over av ting og skittentøyet ligger slengt utover badegulvet.

Anonymkode: 0d34a...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er grunnen til alle de kvinne prinsessene som skaffer seg en mann og forventer en mann, far og i tillegg en vaktmester som skal ta seg av alt det praktiske mens de flyr rundt på solstudio og shopping?

Anonymkode: f71d1...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer er flinkest på å rydde, vaske og holde orden i hjemmet, så det faller helt naturlig at de gjør mest av det.

Anonymkode: 5d3e7...b4f

Jeg skulle gjerne bidratt mer, men jeg gjør jo bare feil… den skal ikke ligge der, slik skal det brettes, sånn skal det vaskes. Jeg har bodd alene i noen år og klart meg helt fint, men her gjør jeg alt feil enda så hardt jeg prøver å gjøre det riktig.

Anonymkode: 5497d...94c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke flink på det, akkurat nå står min mann å støvsuger jeg sitter i sofaen å spiser sjokolade ;) 

Min mann er flinkest på husarbeid, jeg synes det er ekstremt kjedelig

Anonymkode: b923e...bd6

Det handler ikke om hvem som er flinkest, alle syns det er kjedelig. Det handler om å dele det kjedelige broderlig. Så kom deg opp å gjør din del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt klart menn som vil ha en kone som gjør alt for seg. Også fins det kvinner som vil ha menn som gjør alt fysisk tungt, pusser opp når/slik hun bestemmer, sponser henne med penger og spanderer mye, renser sluken når den går tett, beiser hele huset alene osv. Det finnes både prinsesser og prinser der ute 😃

Anonymkode: 8914e...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...