Gå til innhold

Hva er grunnen til alle menn som vil ha en mamma av dama si der ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til manne babyene der ute, som skaffer seg kjæreste og kone og forventer at denne skal ta seg av alt? Mens de kan bare gjøre hva enn de ønsker med sin tid? 

Anonymkode: 4475f...81c

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff en sånn også, han var i 50 årene og mente dette var helt normalt, og han måtte få ha masse kontakt med eksen sin, som jeg mest tror var som en mor for ham, og jeg var bare dum når jeg trodde vi kunne ha et voksent forhold 😅

Anonymkode: 10ab7...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri ønsket, men møtte en som påsto at jeg ønsket det, og hun tok på seg den mammarollen uten grunn, og mot min vilje, selv om jeg  sa ifra klart at det ikke er akseptabel oppførsel.

Endte med at jeg måtte forlate henne, for slik oppførsel er uakseptabelt for min del 

Anonymkode: be075...b66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at det stemmer. Vi må da se hvorfor det er slik, og tilknytning er jo noe som dannes tidlig. Det er vel da mødrene som ikke har gjort en god nok jobb, eller? Og fedrene, selvsagt. Om de da ikke også har drevet med sine ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva er grunnen til manne babyene der ute, som skaffer seg kjæreste og kone og forventer at denne skal ta seg av alt? Mens de kan bare gjøre hva enn de ønsker med sin tid? 

Anonymkode: 4475f...81c

Er jo heldigvis ikke alle menn som er slik.

De mennene som vil ha en mammakjæreste styrer man jo kjapt unna. 
 

Kjenner ingen andre kvinner som vil «ta seg av» en voksen mann. De fleste vil ha en mann som tar akkurat like stor del i alt det kjedelige som må gjøres. 
En mann som ikke kan lage mat, ikke kan vaske klær, ikke kan smøre matpakker til unga, ikke kan handle nye klær til unga for 17 mai, ikke kan støvsuge osv osv, er en mann det ikke er interessant å være i relasjon med.

Anonymkode: 84de6...5cd

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi mange menn ønsker å ha et behagelig liv som mulig. Så slipper de å stresse med egen helse, matlaging og husarbeid. 

Anonymkode: df480...1b2

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'alle menn' 

Lav iq generalisering på g ser jeg

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke ha det, kranglet mye med exen fordi hun vasket klærne mine og ryddet i mine private ting. Jeg trives nå som singel uten at noen skal gjøre sånne ting for meg

Hun sa også at hun følge seg som en mor for meg, ekkelt.

Anonymkode: c71f7...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ville ikke ha det, kranglet mye med exen fordi hun vasket klærne mine og ryddet i mine private ting. Jeg trives nå som singel uten at noen skal gjøre sånne ting for meg

Hun sa også at hun følge seg som en mor for meg, ekkelt.

Anonymkode: c71f7...c06

Ryddet i dine private ting og vasket klærne dine? Trodde det var housewife materiale. Men kanskje litt vell mye å si at man føler seg som en mor for kjæresten det blir drøyt 

Anonymkode: 9e808...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg aldri ønsket, men møtte en som påsto at jeg ønsket det, og hun tok på seg den mammarollen uten grunn, og mot min vilje, selv om jeg  sa ifra klart at det ikke er akseptabel oppførsel.

Endte med at jeg måtte forlate henne, for slik oppførsel er uakseptabelt for min del 

Anonymkode: be075...b66

🤣

Anonymkode: 4475f...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Endorfin said:

'alle menn' 

Lav iq generalisering på g ser jeg

Kan jo være du som har lav IQ, som ikke skjønner setningen. 

Anonymkode: 4475f...81c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje en del av de mennene som ønsker det mer tradisjonelt enn 50/50 fordeling av oppgaver. En dame som tar seg av de huslige tingene og organisering av hjem og familie. Men dette går jo ikke om dama jobber like mye som mannen utenfor huset. Det har visst en del vanskelig for å forstå. 

Anonymkode: 84a55...67d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endorfin skrev (33 minutter siden):

'alle menn' 

Lav iq generalisering på g ser jeg

Alle menn som i "alle menn som vil ha det slik". Betyr ikke at man tenker at "alle menn er slik".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel kanskje en del av de mennene som ønsker det mer tradisjonelt enn 50/50 fordeling av oppgaver. En dame som tar seg av de huslige tingene og organisering av hjem og familie. Men dette går jo ikke om dama jobber like mye som mannen utenfor huset. Det har visst en del vanskelig for å forstå. 

Anonymkode: 84a55...67d

Nå tenker jeg på menn som vil du som kvinne gjør alt mens de jobber på sin PC helst og bruker jobb son unnskyldning sånn at kvinnen må jobbe både inne og ute. Ja mulig de skifter dekk og tar snøen et par ganger men gjør overhode ikke nok hjemme hverken ut eller inn. 

Anonymkode: 4475f...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiko99 skrev (2 timer siden):

Alle menn har en liten gutt inni seg

😂 det stemmer.

Heldigvis trenger du ikke å bruke så mye tid på en «mannebaby». Finnes nok av modne menn der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ryddet i dine private ting og vasket klærne dine? Trodde det var housewife materiale. Men kanskje litt vell mye å si at man føler seg som en mor for kjæresten det blir drøyt 

Anonymkode: 9e808...ee5

Vi lever ikke i 1950 lenger, vi hadde begge jobb og de samme ansvarsområdene hjemme. Vil ikke ha det slik de hadde det, i dag er uansett husarbeid sykt lett fordi vi har moderne teknologi. Vil være litt selvstendig, så skjønte at jeg passer bedre som singel

Anonymkode: c71f7...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi lever ikke i 1950 lenger, vi hadde begge jobb og de samme ansvarsområdene hjemme. Vil ikke ha det slik de hadde det, i dag er uansett husarbeid sykt lett fordi vi har moderne teknologi. Vil være litt selvstendig, så skjønte at jeg passer bedre som singel

Anonymkode: c71f7...c06

Er du han som svarte over her for jeg skjønner ikke helt svaret ditt? I 1950 årene var det kun 5 % av Norges kvinner som jobbet/studerte til 20% i 1970. Så sånn sett skulle man tro at man automatisk var mer overlatt til seg selv som mann tiltross for hustru i dagens samfunn. 

Anonymkode: 9e808...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du han som svarte over her for jeg skjønner ikke helt svaret ditt? I 1950 årene var det kun 5 % av Norges kvinner som jobbet/studerte til 20% i 1970. Så sånn sett skulle man tro at man automatisk var mer overlatt til seg selv som mann tiltross for hustru i dagens samfunn. 

Anonymkode: 9e808...ee5

Hva er det å ikke skjønne? I dag er vi likestilte, og det er fint. 

Anonymkode: c71f7...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke alle menn sånn.

Men jeg har hatt uflaks, og møtt bare sånne menn. Eller de kan gjøre litt i hjemmet, men mener at kvinnen skal helt klart gjøre mest. Så jeg er langvarig singel.

Det verste er at de siste mennene jeg datet, var helt åpne og ærlige om at de ønsket en dame, de kunne flytte sammen med, så hun kunne lage mat, gjøre husarbeid og ta seg av barnet deres. Så da var det jo bare å dumpe med en gang.

Anonymkode: e72b4...c2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...