Gå til innhold

Hvor mange partnere er for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg så er det mye. Jeg har bare hatt lange forhold. Først var jeg sammen med 3 år. Så var det en i mellom der. Så møtte jeg mannen min som jeg har vært sammen med i over 25 år. Så jeg trur ikke jeg har spurt om hvor mange en har hatt. For det er så fjernt for meg. 

Anonymkode: 52f40...e73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kjære deg. TS kan også få lov til å tenke over dette. Om det er noe poeng i det eller er lurt er en annen sak.

Hadde min partner begynt å henge seg opp i mine sexpartnere på denne måten så hadde jeg tatt min hatt og gått.

Men, når vi er inne på det så lurer jeg også. Hvor er den gyldne middelvei for de som tenker slik?

Ingen er rødt flagg, få er rødt flagg og mange er rødt flagg. Da er det vel et tall i midten? 🤔

Anonymkode: d8186...0fe

 Det med rødt flagg er interessant fordi det viser hva slags kvinnesyn en mann har. Hvis en mann ser ned på en kvinne fordi hun har i hans øyne hatt for mange sex partnere så sier det mye om hans syn på kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt konservativ sånn sett, og syns det blir for mange når det nærmer seg 8-10. Fordi jeg selv kun har hatt 2 fra tidligere seriøse forhold, (jeg er 30). Man ser jo gjerne etter noen med samme verdier, men det finnes ingen "fasit" på hva forskjellige folk mener er for mange. 

Anonymkode: ae1a1...a68

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...