Gå til innhold

Hvor mange partnere er for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Hadde min partner begynt å henge seg opp i mine sexpartnere på denne måten så hadde jeg tatt min hatt og gått.

Anonymkode: d8186...0fe

Virkelig? Skal det så lite til før du forlater en partner med nesen i sky?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvor mye han har vært singel, og hvor mye man har vært i forhold. Men selv ville jeg nok foretrukket at partner ikke hadde hatt særlig mye over 20-30. Samtidig er det viktigste at ikke for mange er ONS.

Når det er sagt, så hadde jeg aldri spurt hvor mange en jeg var i forhold med hadde hatt. Og selv om jeg har vært sammen med mannen min i mange år vet jeg ikke hvor mange han har hatt, og han har aldri spurt meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ligge med 10-20 for å få litt erfaring er jo helt innafor. Dette er jo på 15-35år alderen.  20 på 20år. 1 i året. 

Over 50stk fra 15-25år (5 i året) er jo det i gamle dager man slemt kalte madrass og felleshull. Rune Rydberg med 1000+ ble og latterliggjort. 

I dag ligger man jo med alle, og selv 220stk på 4uker fremmes på Dagbladet.no. Blir fort over 1000 på ett år da! 

Knull i vei! 

Men en kvalitetsmann vil neppe like over 50, med mindre han har høy bodycount han og.

 

Anonymkode: 7151b...97c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (2 minutter siden):

Virkelig? Skal det så lite til før du forlater en partner med nesen i sky?

Livsledsager. 
Inntil du spør om noe privat🤣

Sykt. 

Anonymkode: 7151b...97c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde reagert mer på at dette var noe han valgte å snakke om på date. Jeg aner ikke hvor mange min ektemann har hatt sex med. Vi har vært sammen i 15 år. Så lenge han bare har vært med meg de siste 15 årene, så bryr jeg meg fint lite om før det. 

Anonymkode: 9a2ad...3a0

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes ikke det er så relevant å peke meg ut et tall, men jeg er ikke hverken impulsiv eller risikosøkende. Foretrekker også en partner som ikke er det, så det er en pluss i boka om man ikke har hatt ONS e.l. Det har med personlighet å gjøre, ikke sex som sådan. Et forholdsmenneske med høy sexlyst er optimalt i min bok.

Anonymkode: 7221f...419

Et forholdsmenneske som har høy sexlyst kan ha høy sexlyst som singel også. Just saying ☺️

De siste 11 årene har jeg hatt 1 partner, Min samboer. I årene som singel før jeg møtte han, så var jeg like glad i sex og tok for meg av livets gleder for å si det sånn.

Å være glad i sex som singel, betyr ikke at man ikke er et forholdsmenneske var poenget mitt 😊

Anonymkode: d9d9f...bac

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayer skrev (8 minutter siden):

Virkelig? Skal det så lite til før du forlater en partner med nesen i sky?

En som hadde spurt meg om noe så dumt, hadde aldri blitt min partner i utgangspunktet.

Folk som spør om hvor mange jeg har ligget med, er utenfor mine preferanser😊

Anonymkode: d9d9f...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dater en fyr, og han nevnte hvor mange han har ligget med, tallet hørtes ikke så høyt ut, men så sa han over hvor lang tid det gjaldt, og han mente selv det var veldig mange, og begynner da å tenke selv.. Dette gjaldt 50 stk over ca 7 år

 

Ble litt usikker på hva andre mener er «for mange»? 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Dette tallet synes jeg hørtes meget høyt ut, samtidig som jeg tenker hvis alle disse er ine night stands og hvis han ikke har hatt noen forhold på disse 7 årene så er det kanskje helt ok?

Anonymkode: 479e4...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Et forholdsmenneske som har høy sexlyst kan ha høy sexlyst som singel også. Just saying ☺️

De siste 11 årene har jeg hatt 1 partner, Min samboer. I årene som singel før jeg møtte han, så var jeg like glad i sex og tok for meg av livets gleder for å si det sånn.

Å være glad i sex som singel, betyr ikke at man ikke er et forholdsmenneske var poenget mitt 😊

Anonymkode: d9d9f...bac

Derav poenget mitt ang. impulsivitet og risikovillighet. Det er absolutt utenkelig for meg å ligge med en kvinne jeg ikke kjenner forholdsvis godt og stoler på. Det er helt greit for meg at mange kan ligge med hvem som helst og når som helst, men da har man en personlighet som passer dårlig til min. Det er helt generelt, og ikke kun relatert til sex.

Anonymkode: 7221f...419

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det for mange. Da tenker jeg man ikke legger noe særlig følelse i sex og ligger med mange bare for å ligge. Jeg syns det er turn off. 

Anonymkode: 501ca...be9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

 For mange for hva?

Det er bare peronen selv som kan mene noe om sitt sexliv. Ingen kan mene noe om hvor mange partnere andre har hatt. Det er bare et tall og sier ikke noe om relasjonene eller om personen selv.

Anonymkode: edf5c...862

Gjør det ikke? Jeg vil da virkelig mene at det sier mye om en person som har hatt ekstremt mange sexpartnere. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (59 minutter siden):

Gjør det ikke? Jeg vil da virkelig mene at det sier mye om en person som har hatt ekstremt mange sexpartnere. 

Hva sier mitt antall partnere (50+) om meg da?

Noen ting er jo åpenbart. Jeg er glad i sex og må ikke han noen emosjonell tilknytning for å ha sex.

Men hva forteller mitt antall partnere deg om meg, utover det?😊

Anonymkode: d9d9f...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg har aldri skjønte vitsen med å konkret telle og så snakke om tallet. Jeg vet tallet selv, fordi jeg regnet på det for moro skyld. Det interessante er vel generell hva slags livsstil man har hatt og hva en selv synes om det. 

Jeg har stort sett vært i forhold på 4-13 år fom jeg var 19 år, og da sier det seg selv at jeg har ligget med et lavt antall folk. Jeg forbinder sex mest med kjærlighet. 

Anonymkode: 0e278...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dater en fyr, og han nevnte hvor mange han har ligget med, tallet hørtes ikke så høyt ut, men så sa han over hvor lang tid det gjaldt, og han mente selv det var veldig mange, og begynner da å tenke selv.. Dette gjaldt 50 stk over ca 7 år

 

Ble litt usikker på hva andre mener er «for mange»? 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Han har pult en ny dame hver 7 uke i 7 år. Hver sin lyst as, men hvis man ikke er samme typen - med samme syn på sex og partnere og uforpliktende sex - så fatter jeg ikke at man syns det er nice.

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kanskje 1000 på 5 år, det hadde vært spesielt.. men ingen dealbreaker.

k31

 

Selvfølgelig sarkastisk... Bryr meg fint lite om sånt tull. Bedre enn en som ikke kan finne klitten. Så lenge de er ansvarlige med helsen sin og tar det på alvor med å teste seg og slikt så ser jeg null problem. 

Anonymkode: 6c4d1...f2e

Men det gjør jo nordmenn - spesielt de som har sex med drøssevis av folk ikke.

Han med 50 partnere tipper jeg aldri engang har tatt en hiv test.

Det er også en mengde ting det ikke kan testes for som herpes, kjønnsherpes og hpv viruset på menn.

En mann som har hatt 50 partnere - forutsatt det fullstendig urealistiske at han brukt kondom med alle 50 - har fortsatt hvis han ikke også har avstått fra å gi og motta oralsex uten beskyttelse :ler: realistisk? 99 % blitt smittet av herpes og flere ulike hpv virus.

 

 

Anonymkode: 8256a...705

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er verdt å nevne at dette kom ganske naturlig opp når vi snakket om erfaringer og litt sånn «hva vi liker». Alle var ONS eller møttes et par ganger.
Har datet i snart to år.
 

Syns det er rart at dere ikke har samtaler om sånne ting, man vil jo gjerne kjenne partneren sin så godt som mulig, og det er en såpass intim ting man deler (å ha sex), at det å holde igjen fra å dele ting virker kaldt for meg. Jeg er veldig åpen av meg, og det er han også, kanskje derfor det er naturlig for oss å snakke om «alt». Det er absolutt ikke viktig å vite antallet partnere man har hatt, enig i dette.
Ble usikker fordi vi virker som vi har forskjellige meninger om hva «mange» er… Virker som de fleste her inne også er litt uenige om akkurat det. 

 

ts 

Anonymkode: 5dd82...1fa

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cafflatte skrev (8 timer siden):

Når man er ung og singel er det vanlig at det blir noen. Når man fyller 35 og har barn så stopper det litt opp med antall.  Jeg hadde ikke brydd meg. 

Føler meg uvanlig for å være frivillig cølebat som singel. 

Anonymkode: 7c6a0...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann har hatt 10 ganger så mange partnere som meg. Alle bortsett et par stk. var ons. Jeg har aldri hatt ons.

Selv om vi levde ulike liv før vi ble sammen så har vi fungert veldig godt som par på alle plan. Vi har snart vært sammen i 20 år. 

Anonymkode: 071e5...4f2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvordan i alle dager blir dette et naturlig samtaleemne på en date..? Han nevnte det?

«Jeg jobber innen bygg og anlegg, og er veldig interessert i trening og friluftsliv. Og ja, forresten, jeg har ligget med 50 de siste 7 årene.»

Anonymkode: 7cd66...7bb

"Synes du ikke det er mange? Det er det, det er veldig mange!" 

Anonymkode: 8a19f...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke et eksakt antall, men det kommer til et punkt der jeg tenker at hun har dårlig impulskontroll, lite respekt for seg selv, og verdier som ikke stemmer overens med mine 

Anonymkode: ea1dc...44c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Føler det er verdt å nevne at dette kom ganske naturlig opp når vi snakket om erfaringer og litt sånn «hva vi liker». Alle var ONS eller møttes et par ganger.
Har datet i snart to år.
 

Syns det er rart at dere ikke har samtaler om sånne ting, man vil jo gjerne kjenne partneren sin så godt som mulig, og det er en såpass intim ting man deler (å ha sex), at det å holde igjen fra å dele ting virker kaldt for meg. Jeg er veldig åpen av meg, og det er han også, kanskje derfor det er naturlig for oss å snakke om «alt». Det er absolutt ikke viktig å vite antallet partnere man har hatt, enig i dette.
Ble usikker fordi vi virker som vi har forskjellige meninger om hva «mange» er… Virker som de fleste her inne også er litt uenige om akkurat det. 

 

ts 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Jeg trenger virkelig ikke vite om partners sexliv for å føle at jeg kjenner han.

Anonymkode: 58125...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...