Gå til innhold

Hvor mange partnere er for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater en fyr, og han nevnte hvor mange han har ligget med, tallet hørtes ikke så høyt ut, men så sa han over hvor lang tid det gjaldt, og han mente selv det var veldig mange, og begynner da å tenke selv.. Dette gjaldt 50 stk over ca 7 år

 

Ble litt usikker på hva andre mener er «for mange»? 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 For mange for hva?

Det er bare peronen selv som kan mene noe om sitt sexliv. Ingen kan mene noe om hvor mange partnere andre har hatt. Det er bare et tall og sier ikke noe om relasjonene eller om personen selv.

Anonymkode: edf5c...862

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange for hva?

Anonymkode: 26fb0...94c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 For mange for hva?

Det er bare peronen selv som kan mene noe om sitt sexliv. Ingen kan mene noe om hvor mange partnere andre har hatt. Det er bare et tall og sier ikke noe om relasjonene eller om personen selv.

Anonymkode: edf5c...862

Kjære deg. TS kan også få lov til å tenke over dette. Om det er noe poeng i det eller er lurt er en annen sak.

Hadde min partner begynt å henge seg opp i mine sexpartnere på denne måten så hadde jeg tatt min hatt og gått.

Men, når vi er inne på det så lurer jeg også. Hvor er den gyldne middelvei for de som tenker slik?

Ingen er rødt flagg, få er rødt flagg og mange er rødt flagg. Da er det vel et tall i midten? 🤔

Anonymkode: d8186...0fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel også en regel som sier at en manns sexpartnere kan deles på 3. Da har du sannheten. En kvinnes må ganges med 3. 😆

Anonymkode: d8186...0fe

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager blir dette et naturlig samtaleemne på en date..? Han nevnte det?

«Jeg jobber innen bygg og anlegg, og er veldig interessert i trening og friluftsliv. Og ja, forresten, jeg har ligget med 50 de siste 7 årene.»

Anonymkode: 7cd66...7bb

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart tema på date. Får aldri det ærlige svaret heller. Men noen/mange menn liker lav bodycount på en jente de har langsiktige planer med. 

Vil si om du er mann, eller dame, og har ligget meg over 50 personer. Så er det mange. Potensielt mye følelsesmessig bagasje. Eller skiftet ofte. Hva gjør meg til «den siste» eller rette. 

Er man en person med høy apetitt, så er det jo ett pluss. Ryker jo fort på 5-10 på en kveld i de rette settinger, men da burde man finne seg en likesinnet! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker folk om slike ting i det hele tatt. Det finnes ikke for mye eller for lite. Det finnes et levd liv.
Møter du en ny person så er det bare hva dere kan være for hverandre som er interessant.

Forlat alle diskusjoner om "bodycount". Det er barnslig, en hersketeknikk, og en puritansk kultur som ikke hører til her. Ikke spør om det, ikke svar på det. Diskuter hvordan dere vil ha det med hverandre.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 er for mange. 

Anonymkode: a7b0e...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha barn med mer enn en er for mange. 

Å ha vært samboer med flere enn 4 er for mange. 

Å ha vært gift mer enn 1 gang er for mye. 

Hvor mange man som singel har hatt sex med er derimot uvesentlig. 

Anonymkode: e3edd...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 1000 på 5 år, det hadde vært spesielt.. men ingen dealbreaker.

k31

 

Selvfølgelig sarkastisk... Bryr meg fint lite om sånt tull. Bedre enn en som ikke kan finne klitten. Så lenge de er ansvarlige med helsen sin og tar det på alvor med å teste seg og slikt så ser jeg null problem. 

Anonymkode: 6c4d1...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dater en fyr, og han nevnte hvor mange han har ligget med, tallet hørtes ikke så høyt ut, men så sa han over hvor lang tid det gjaldt, og han mente selv det var veldig mange, og begynner da å tenke selv.. Dette gjaldt 50 stk over ca 7 år

 

Ble litt usikker på hva andre mener er «for mange»? 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Har ikke noe konkret tall for hva som er «for mange».

Jeg aner ikke hvor mange min samboer har vært med før meg feks. Aldri falt meg inn å spørre. Helt uinteressant 😊

 

Anonymkode: d9d9f...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan i alle dager blir dette et naturlig samtaleemne på en date..? Han nevnte det?

«Jeg jobber innen bygg og anlegg, og er veldig interessert i trening og friluftsliv. Og ja, forresten, jeg har ligget med 50 de siste 7 årene.»

Anonymkode: 7cd66...7bb

😂 lurer jeg også på.

Har aldri fått det spørsmålet selv. De fleste oppegående, voksne kunne ikke brydd seg mindre.

Anonymkode: d9d9f...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er ung og singel er det vanlig at det blir noen. Når man fyller 35 og har barn så stopper det litt opp med antall.  Jeg hadde ikke brydd meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 58 år, kvinne. Har aldri blitt spurt av en mann hvor mange jeg har hatt sex med. Har aldri spurt en mann hvor mange han har hatt sex med. Det er jo fullstendig uinteressant! For å være ærlig, så har jeg aldri holdt tellingen selv, så kunne ikke ha svart ærlig.

Anonymkode: 27a97...84b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dater en fyr, og han nevnte hvor mange han har ligget med, tallet hørtes ikke så høyt ut, men så sa han over hvor lang tid det gjaldt, og han mente selv det var veldig mange, og begynner da å tenke selv.. Dette gjaldt 50 stk over ca 7 år

 

Ble litt usikker på hva andre mener er «for mange»? 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Hvorfor skal man ha en oppfatning om hvor mange som er for mange?

Anonymkode: ed613...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Driter i antall sexpartnere. Viktigste er at han kun vil ha sex med meg når vi er i et forhold👀

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dater en fyr, og han nevnte hvor mange han har ligget med, tallet hørtes ikke så høyt ut, men så sa han over hvor lang tid det gjaldt, og han mente selv det var veldig mange, og begynner da å tenke selv.. Dette gjaldt 50 stk over ca 7 år

 

Ble litt usikker på hva andre mener er «for mange»? 

Anonymkode: 5dd82...1fa

Hvis du ikke syns 50 høres høyt ut, da lurer jeg fælt på hva som skjer med samfunnet i dag.. Jeg hadde en periode da jeg var ung da jeg prøvde ut mange, var rundt 10 stykker,  men de siste 25 årene har jeg hatt samme sexpartner.

Anonymkode: b5d62...d8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjære deg. TS kan også få lov til å tenke over dette. Om det er noe poeng i det eller er lurt er en annen sak.

Hadde min partner begynt å henge seg opp i mine sexpartnere på denne måten så hadde jeg tatt min hatt og gått.

Men, når vi er inne på det så lurer jeg også. Hvor er den gyldne middelvei for de som tenker slik?

Ingen er rødt flagg, få er rødt flagg og mange er rødt flagg. Da er det vel et tall i midten? 🤔

Anonymkode: d8186...0fe

Ikke den du siterte, men er det så vanskelig å få frem hva du mener uten å ty til hersketeknikker?

Anonymkode: ed613...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så relevant å peke meg ut et tall, men jeg er ikke hverken impulsiv eller risikosøkende. Foretrekker også en partner som ikke er det, så det er en pluss i boka om man ikke har hatt ONS e.l. Det har med personlighet å gjøre, ikke sex som sådan. Et forholdsmenneske med høy sexlyst er optimalt i min bok.

Anonymkode: 7221f...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...