Sinsiew Skrevet 30. april 2024 #141 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Merkelig påstand. I barnehagen klarer jo barn og ta imot beskjed om og ikke løpe, men du vet at jeg ikke klarte det hjemme? Vet du noe om barna mine løp rundt inne hjemme når de var 1-2 år og? Anonymkode: c4764...95e Nåja, har nå sett både det ene og det andre av barn som ikke har klart å ta imot beskjeder i bhg. Så det var et merkelig argument. Jeg vil tro barna dine prøvde seg både en og to ganger på løping hjemme ja. Du også. Slik som alle andre toåringer.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #142 Skrevet 30. april 2024 Me for life skrev (4 timer siden): Bor man i blokk må man akseptere å høre naboene sine. Men man må også akseptere at man ikke kan styre og bråke som man vil hele dagen, at man må ta hensyn og kanskje snakke til ungene sine innimellom, eller dempe lyden på anlegget. Aksept går begge veier. Så hva gjør man hvis småbarnsforeldre sier at aksept går kun én vei? At "barn er barn"? Og "sånn er det bare"? Anonymkode: 7892f...355 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #143 Skrevet 30. april 2024 Mine får gå ut fra 11-19.00. Tenker naboer trenger også ro Anonymkode: 00706...7a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #144 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine får gå ut fra 11-19.00. Tenker naboer trenger også ro Anonymkode: 00706...7a6 Her er det snakk om fra 07 da. Ikke 11. Anonymkode: 84259...8f9
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #145 Skrevet 30. april 2024 Sinsiew skrev (11 minutter siden): Nåja, har nå sett både det ene og det andre av barn som ikke har klart å ta imot beskjeder i bhg. Så det var et merkelig argument. Jeg vil tro barna dine prøvde seg både en og to ganger på løping hjemme ja. Du også. Slik som alle andre toåringer. Og prøve seg en gang er jo ikke det samme som og ikke ta imot en beskjed. Nei, jeg fortalte ikke ved fødsel at det ikke var lov og løpe inne, det var når de prøvde og løpe inne at de fikk beskjed om og ikke løpe inne. Jeg måtte ikke binde de fast i en stol. joda, du har sett både det ene og det andre og konkluderer dermed med at ingen kan ta i mot beskjed? Altså, det finnes voksne uten boevne også, så ja både det ene og det andre finnes. Det er ikke det samme som at ingen 2- åringer kan oppdras. Anonymkode: c4764...95e 1
Sinsiew Skrevet 30. april 2024 #146 Skrevet 30. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og prøve seg en gang er jo ikke det samme som og ikke ta imot en beskjed. Nei, jeg fortalte ikke ved fødsel at det ikke var lov og løpe inne, det var når de prøvde og løpe inne at de fikk beskjed om og ikke løpe inne. Jeg måtte ikke binde de fast i en stol. joda, du har sett både det ene og det andre og konkluderer dermed med at ingen kan ta i mot beskjed? Altså, det finnes voksne uten boevne også, så ja både det ene og det andre finnes. Det er ikke det samme som at ingen 2- åringer kan oppdras. Anonymkode: c4764...95e Du leser hva jeg skriver eller? Specsavers neste? Prøv å forstå hva jeg leser, så ser du at vi er heeelt enige! Det er jo nettopp dette jeg sier; barn kan ende med å løpe SELV OM man gir beskjed. Ja, de tar imot beskjeden og gir seg for en liten stund. Så glemmer de seg igjen. Nå vet vi ikke hvor sensitiv TS er. Men det kan faktisk hende at det er dette som er tilfelle i denne situasjonen. Endret 30. april 2024 av Sinsiew
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #147 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så hva gjør man hvis småbarnsforeldre sier at aksept går kun én vei? At "barn er barn"? Og "sånn er det bare"? Anonymkode: 7892f...355 Du trenger jo ikke forholde deg til naboer som sier at aksept kun går en vei? Sier de det? Og tror at « sånn er det bare»? Anonymkode: c4764...95e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #148 Skrevet 30. april 2024 Sinsiew skrev (2 minutter siden): Du leser hva jeg skriver eller? Specsavers neste? Prøv å forstå hva jeg leser, så ser du at vi er heeelt enige! Det er jo nettopp dette jeg sier; barn kan ende med å løpe SELV OM man gir beskjed. Ja, de tar imot beskjeden og gir seg for en liten stund. Så glemmer de seg igjen. Nå vet vi ikke hvor sensitiv TS er. Men det kan faktisk hende at det er dette som er tilfelle i denne situasjonen. Nei, jeg bruker brilleland. jeg klarer ikke og forstå hva du leser, men hvis vi er enige er jo det flott. Anonymkode: c4764...95e
Sinsiew Skrevet 30. april 2024 #149 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, jeg bruker brilleland. jeg klarer ikke og forstå hva du leser, men hvis vi er enige er jo det flott. Anonymkode: c4764...95e Da tror jeg du skal gå tilbake på skolebenken, for det er ganske klokkeklart.
Sinsiew Skrevet 30. april 2024 #150 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eh ja de lærer etterhvert selvsagt Anonymkode: 5cfef...1fb Etterhvert er et fint ord 🤣
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #151 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du trenger jo ikke forholde deg til naboer som sier at aksept kun går en vei? Sier de det? Og tror at « sånn er det bare»? Anonymkode: c4764...95e I blokka hvor jeg bodde før, ja, de sa det Anonymkode: 7892f...355
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå