Gå til innhold

Folk som bruker toalett på tog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg må på toalettet, så gjør jeg heller det enn å vente 6t

Anonymkode: 4db76...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS virker ikke helt oppegående. Hvorfor går folk på do? Fordi de må på do. Ikke alle liker å bæsje eller tisse på seg. Kan også nevne at jeg hater alt av offentlige toaletter,men må man så må man.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Silje Therese… er det deg? Koker godt inne i meg sier du mye og er ganske sur av deg

Anonymkode: a3ac6...dc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hva andre sliter med:

Jeg må alltid tisse. 24/7 sier nervene mine at jeg er i ferd med å tisse i buksa. Ikke fordi jeg faktisk må, men for jeg har nerveskader etter endometriose har føka opp kroppen min. Jeg har opp til flere ganger brukt toalett på toget, rett og slett fordi jeg planlegger toalettbesøk basert på klokka. Jeg kan ikke stole på det kroppen forteller meg, og selv om jeg har full kontroll, så er det ubehagelig å gå rundt for lenge. Om jeg går på toaletter hver 2. time, så vet jeg at alt er ok, og at jeg ikke kommer til å tisse på meg.

Dette betyr ofte at jeg må bruke toalettet når det er tilgjengelig.

Neste gang du dømmer folk, tenkt et lite hakk lengre; folk har mye de takler hver eneste dag. Du kan heller tenke du er heldig som ikke har noe du sliter med.

En annen person kan hende går inn dit fordi de har IBS, Stomi, inkontinens eller at de rett og slett faktisk må såpass på toalettet at de vet at de ikke klarer å vente til neste gang de er nært et.

Anonymkode: f073a...9b8

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så langt det lar seg gjøre å ikke gå på offentlige toaletter. Måtte drite med én gang vi satt oss på toget oslo-Bergen, men holdt meg! Fyfaen så vondt det gjorde til slutt. Dreit ihjel doen på hotellet da vi ankom stedet.

Anonymkode: f6f83...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så sykt festlig å gå på toalettet på toget, så jeg tviler på at folk ikke gjør det dersom de ikke er nødt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Må man så må man. Folk som irriterer seg over at andre bruker toaletter til det de er til for, er folk jeg virkelig unner å bli sittende i skikkelig skitlukt. Hver gang de tar tog eller på annen måte må oppholde seg i nærheten av et toalett. :)

Anonymkode: f753b...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes mennesker som "koker" fordi noen bruker et toalett går langt over min fatteevne.

Anonymkode: 80e82...b71

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du også burde begynne å bruke toalettet på toget, TS? Vi ser jo her i tråden hvordan du blir når du kniper igjen og skiten samler seg opp. Da kommer den ut her istedet.

Anonymkode: f753b...e8e

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Må du bruke do på bensin stasjoner ? Må du bruke den på jobben? Man må vel.. ettersom de gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Ikke alle togturer varer en halvtime. Skulle gjerne ventet til jeg kom hjem, for ingenting er mer skrekkinngytende enn å sitte på en skvulpende porselensskål i bevegelse, imens man nervøst ser bort på døren i håp om at den knappen man trykket på virkelig ER låsen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid man går inn for å gå på do heller, har hendt jeg har måttet bytte bind/tampong. 

Anonymkode: d9a31...479

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til en slektning en del på besøk, og bruker ca 3 timer på farta da med 2 ledd kollektiv pluss en del gåing. Å holde seg er helseskadelig, så jeg tisser på toget når jeg kan.

Anonymkode: d8b1a...1a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Eh du blir irriterte for at folk går på do? Hva om du flyr..blir du irritert når folk går på do der å...eller når du er på restaurant?

Nei men jeg kan godt kaste opp eller bæsje på meg rett ved siden av deg..om du blir mindre irritert av det

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på do konstant fordi jeg hadde vært til kikkhullsoperasjon dagen før. De fylte magen min med luft for å se bedre. Den lufta var desverre ikke gått ut enda. Bedre å gå på do enn å sitte i en overfylt vogn og ja 

Anonymkode: 751d6...015

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må jo innrømme at det er noe spesielt? Jeg bare skjønner ikke at man på død og liv må dette. Det sitter jo folk rundt, og det går jo an å vente til man kommer hjem. Men vi har vel alle vårt antar jeg..

Anonymkode: 89bf6...c97

Nei, jeg syntes ikke det er spesielt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må jo innrømme at det er noe spesielt? Jeg bare skjønner ikke at man på død og liv må dette. Det sitter jo folk rundt, og det går jo an å vente til man kommer hjem. Men vi har vel alle vårt antar jeg..

Anonymkode: 89bf6...c97

Mener du dette om folk som går på do på restaurant også? De kan jo vente til de kommer hjem? En uting å gå på do mens folk spiser. 

Anonymkode: d5761...081

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle man ikke gå på do på toget? Jeg bor midt i Nordland og reiser mye med tog, både nordover og sørover. Turen tar gjerne fire-fem timer og da blir det bare tøv å prøve å holde seg.

På togene nå for tiden er det tanker som blir tømt på endestasjonene. Da jeg studerte for 15-20 år siden var det annerledes. Da var det slik at når man tråkket på en pedal nede på utsiden av toalettskålen var det en luke i bunnen av doen som åpnet seg og både papir og det man hadde gjort ble flushet rett ned på skinnene. Da forsøkte jeg å holde meg litt lenger, men det var ikke alltid mulig da heller.

Forrige sommer var jeg på ferie i Italia. Der hadde toget gammeldags toalett med et rør rett ned, uten noen luke. 

Anonymkode: 402a2...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 9.28):

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Hva konkret er det som gjør at du finner det "lite hyggelig" at folk benytter toalettet?

Anonymkode: c5b33...461

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på nummer én og nummer to. Jeg har ikke noe problem med at noen urinerer – det er når det ligger avføring over hele toalettet jeg brekker meg.

Anonymkode: df670...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...