Gå til innhold

Folk som bruker toalett på tog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det ikke akkurat en tråd om dette?  🙄

Anonymkode: c7d1d...742

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de bruker do på tog fordi de synes det er gøy.

Noen må tisse ofte, noen klarer ikke å holde seg lenge.

Du vet veldig lite om andre menneskers kropper, ts. 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Selvfølgelig er det nødvendig eller tror du folk går på do bare for å irritere deg? Jeg har kjørt mye tog, og har ikke en gang irritert meg eller tenkt over at folk går på do da det er den mest naturlige tingen i verden. 

Anonymkode: 65e88...ecc

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de klarer antageligvis ikke holde seg. Hvordan i alle dager kan dette få det til å koke innvendig hos deg? Det er åpenbart deg det er noe galt med, ikke de som går på do på tog.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle dumme ting… hvis folk bruker toalettet så gjør de vel det fordi de må?? Eller mistenker du at de har en fetish eller noe? Den har jeg aldri hørt om isåfall! 
noen har sykdommer i tarm/blære, noen er kanskje nygravide, noen har prostatakreft osv.. det er ikke noe du har noe med! 

Anonymkode: 23313...5f3

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virkelig helt ufattelig at mennesker har behov for å gå på do når de må gå På do. 😱Tenk så utrolig respektløst å benytte seg av et toalett! Fy skam. 😤😡. Og HERRGUD så flink du er til å knipe! Til aldri å måtte tisse/bæsje på ubeleilige tider. Aldri ha en tampong som må skiftes. FOR en RÅÅÅ planlegger du er 🤩🤩 Og for et medmenneske du er! God som gull ❤️❤️ Så synd med alle disse kiipe, kiipe folka som går på do

Anonymkode: c533f...c64

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (2 minutter siden):

Nei, de klarer antageligvis ikke holde seg. Hvordan i alle dager kan dette få det til å koke innvendig hos deg? Det er åpenbart deg det er noe galt med, ikke de som går på do på tog.

Du må jo innrømme at det er noe spesielt? Jeg bare skjønner ikke at man på død og liv må dette. Det sitter jo folk rundt, og det går jo an å vente til man kommer hjem. Men vi har vel alle vårt antar jeg..

Anonymkode: 89bf6...c97

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å holde meg en evighet fordi du kan bli støtt.. Ditt problem, ikke mitt 😃

Anonymkode: b166b...7c3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette egentlig nødvendig? Klarer ikke folk holde igjen til de kommer hjem? Har aldri brukt do på tog, og jeg må innrømme at det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt. Det kunne faktisk ikke falt meg inn.

Anonymkode: 89bf6...c97

Jeg har tatt toget i 7 timer iblant. Da er det vanskelig å ikke bruke toalettet ;). Jeg drikker mulig noe drikke og så må jeg på toalettet. Vanskelig å holde seg iløpet av så mange timer. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om togturen er 8 timer. Skal man holde seg da og?

Anonymkode: c533f...c64

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om togturen er 8 timer. Skal man holde seg da og?

Anonymkode: c533f...c64

Vet ikke om trådstarter har tatt høyde for at togturen kan være lang 😅. Det kan uansett oppstå situasjoner der en må på toalettet selv om turen er kort.  Jeg er plaget med irritabel tarm. Og da kan det oppstå situasjoner der jeg må akutt på toalettet. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😂 

seriøst?

tror du voksne folk går på do fordi de kjeder seg?

Anonymkode: a3ac6...dc3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går helt sikkert på do i håp om å irritere noen som sitter og "koker" av at toalettet faktisk blir benyttet til det det er der for.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg har valget mellom å løpe rett fra et møte (med mye kaffe) for å rekke et tog, eller velge toalettet først, og så vente en time på neste tog, så gjør jeg det. Og å holde meg gjennom 40 minutter på tog, så 25 minutter gåtur til huset. Det skjer i alle fall ikke. 

Et annet tilfelle er at jeg gjerne tar toget for å gå fotturer eller skiturer. Etter noen timer på beina, når du kommer inn i varmen og setter deg ned, da kan jeg love at du kjenner det. 

Anonymkode: ff708...668

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du må jo innrømme at det er noe spesielt? Jeg bare skjønner ikke at man på død og liv må dette. Det sitter jo folk rundt, og det går jo an å vente til man kommer hjem. Men vi har vel alle vårt antar jeg..

Anonymkode: 89bf6...c97

Du tror alle andre har akkurat lik reisevei som deg? 

Mange tar jo toget 1-2 timer nedover Oslofjorden nesten hver dag, og har da fortsatt et stykke å gå eller sykle før de er hjemme hos seg selv. 

Anonymkode: ff708...668

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS! Har du et varsel på mobilen din som minner deg på å poste identiske tråder på KG med jevne mellomrom?

Anonymkode: c7810...755

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg garantert til å bruke toalettet hver gang jeg tar tog, bare for å irritere TS og andre likesinnede som sitter og koker.

Anonymkode: 58d8a...407

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

det koker godt inne i meg når jeg ser folk som på død og liv må bruke doen på toget. Lite hyggelig for andre rundt.

Altså... Hva er lite hyggelig med det? Doen er ikke midt mellom setene. 

Anonymkode: 7c4f3...576

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...