Gå til innhold

Hva overrasker deg mest hjemme hos andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Queen19 skrev (På 26.4.2024 den 20.53):

Hvis folk ikke har bæsjekrakk og søppelbøtte på badet. Nødvendighet i dette hjemmet. 

Bæsjekrakk? Er det så rart å ikke ha? 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Upraktiske løsninger, fryktelig mange ting.

Anonymkode: bdc02...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 20.56):

Folk som ikke har gardiner eller gulvtepper. 

Anonymkode: f0133...043

Hva er galt med det? 

Anonymkode: 83473...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som har bilder av seg selv på veggen. Nå tenker jeg ikke på bilder sammen med venner/familie/kjæreste/dyr, men bilder bare av dem selv. Du har jo speil, trenger du bilder også? 😅

Anonymkode: 7e33d...444

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig rart med toalett uten håndkle. På hovedbadet er det jo gjerne dusjhåndklær som husstanden selv kan bruke, men det er også en del toaletter uten dusj hvor de som bor der ikke henger opp håndkle. Jeg lurer på om de ikke vasker hendene etter å ha gått på do? Ingen søppelbøtte på badet er også rart. Bærer de da med seg sanitetsprodukter, q-tips, hårrester, kondomer etc ut på kjøkkenet? 

Vaskerom som flyter over av skittentøy og klær til tørk når de er 2-3 i husholdningen er fascinerende. Det er jo ikke noe galt med mye tøy på ett vaskerom, men hvordan klarer de å produsere mer skittentøy enn jeg har i skapene mine... 

Seriøst overfylte søppelbøtter. Ekkelt og så lett å unngå. De fleste kan ha søppel i gangen eller utenfor døren om man ikke orker å gå helt ut. 

Endret av Anonymbruker***
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (24 minutter siden):

Bæsjekrakk? Er det så rart å ikke ha? 😅

Det er vel kanskje ikke så rart, hehe 😂 men jeg syns det er litt spesielt at vi i 2024, når vi har blitt mer opplyste om tarm-helse og hemoroider, ikke tar i bruk krakk. I mange familiehjem er det jo feks krakk til barna så de når opp til servanten, er jeg på besøk hos folk uten barn, så kan jeg ta meg friheten å bruke søppelbøtten deres, hvis de har det 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De fleste lar vel de skjønne kattene gjøre fra seg ute men ellers fjerner man daglig fra kattedoen. Aldri vært vant til lukt.

Anonymkode: 6d6ca...08d

Vi som ikke har katt selv lukter det med en gang om det bor en katt i huset… Ei venninne skjønte ikke hvorfor huseier holdt tilbake depositum da hun skulle flytte. Hun hadde 3 katter, og hele leiligheten stinket.

Anonymkode: 02e98...1be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, princeofithilien said:

 Og at noen mennesker velger å ikke ha gardiner, det kunne jeg ikke klart... 

Ja, det stusser jeg også på. Går slike folk alltid fullt påkledt hjemme, selv når de er alene? Tenker da på folk som har naboer. Men selv ville jeg hatt gardiner om jeg så bodde på en fjelltopp. Man vil da ha det mørkt på natten om ikke annet. 

Anonymkode: e9fe9...dae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke har bossbøtte på do

Anonymkode: c6add...dce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er galt med det? 

Anonymkode: 83473...e64

Det blir kaldt og upersonlig. Syns jeg. 

Anonymkode: a4a3e...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittent hus med dårlig lukt... kleshauger, avisstabler, kjøkkenet overfylt med gammel oppvask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva har lukkede gardiner med funksjonsfriskhet å gjøre? Jeg har det selv trukket for det meste av tiden, liker ikke å ha det for lyst eller å gi innsyn til naboer.

Men fryktelig ukomfortabelt for gjester. 

Jeg reagerer også mange ganger på hvor utrolig lite folk tilsynelatende eier. Mange har det veldig minimalistisk. Får meg til å luer på hva folk gjør med alt de får av julegaver osv, eller om de noen gang kjøper noe til seg selv. Har de en diger bod et sted, eller bare kaster de tingene sine jevnlig?

Anonymkode: e9fe9...dae

Vi har ikke veldig mye rundt av hverken pynt eller ting , vi har heller ikke skaper og skuffer fulle. Vi ønsker oss stortsett ting vi kan bruke opp eller opplevelser som kino. Familie og venner er temmelig like og vet hvordan vi lever, så ingen utfordringer der. Sparer litt av ungenes ting på loft , men ellers selges og gis det bort regelmessig. Vi sparer ikke på pynt vi ikke bruker og kjøper kun nytt når vi vet akkurat hvor vi skal bruke tingen. Ofte er det da å bytte ut ting vi allerede har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom noen folk som var veldig rotete en gang, og de hadde sånne ørerensere som var dekka av ørevoks liggende på vasken. Det var litt guffent. Det var generellt veldig grimete på badet men det var ekkelt å se ørevoksen til disse to voksne. Måte på hvor skitne de var i ørene! 

Det var også dekket av hundehår i hele huset og sokkene til mitt barn var dekket av hundehår etter et stk besøk. Hele huset var ikke bare rotete men kaotisk og skittent. 😭🙏

Ellers blir jeg overasket over å se sverd og økser og sånt.. 

Anonymkode: fe30b...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lurt på hvorfor noen lar det være så skittent nedi do. Snakker om sånn lag med brunt belegg? Hvorfor ikke tømme grønnsåpe nedi og la det virke over natten og skrubbe skikkelig morgenen etter. Da forsvinner det jo. 

Anonymkode: fe30b...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har også lurt på hvorfor noen lar det være så skittent nedi do. Snakker om sånn lag med brunt belegg? Hvorfor ikke tømme grønnsåpe nedi og la det virke over natten og skrubbe skikkelig morgenen etter. Da forsvinner det jo. 

Anonymkode: fe30b...b27

Hvorfor bruke grønnsåpe i do? Hvilken kjemi er bra der? 

Anonymkode: a4a3e...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er veldig rart med toalett uten håndkle. På hovedbadet er det jo gjerne dusjhåndklær som husstanden selv kan bruke, men det er også en del toaletter uten dusj hvor de som bor der ikke henger opp håndkle. Jeg lurer på om de ikke vasker hendene etter å ha gått på do? Ingen søppelbøtte på badet er også rart. Bærer de da med seg sanitetsprodukter, q-tips, hårrester, kondomer etc ut på kjøkkenet? 

Vaskerom som flyter over av skittentøy og klær til tørk når de er 2-3 i husholdningen er fascinerende. Det er jo ikke noe galt med mye tøy på ett vaskerom, men hvordan klarer de å produsere mer skittentøy enn jeg har i skapene mine... 

Seriøst overfylte søppelbøtter. Ekkelt og så lett å unngå. De fleste kan ha søppel i gangen eller utenfor døren om man ikke orker å gå helt ut. 

Ehhhmmm... tørkepapir? 

Anonymkode: 83473...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ehhhmmm... tørkepapir? 

Anonymkode: 83473...e64

Hadde vært greit om tørkepapiret ikke var bortgjemt en plass da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er hos folk som ikke har bøker. 

Anonymkode: 735c0...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...