AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #121 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 11.52): Alle disse gode egenskapene er det mange menn som har. Men for å kunne vise frem disse egenskapene må man først igjennom noen seleksjons prosesser. Høyde, utdannelse, status og jobb mm. Dette er inngangsbilletten for å kunne vise frem sine "indre egenskaper". Er helt sikker på at flertallet på KG er sammen med en mann som er både snill, grei, kommuniserer osv. Men før man sjekket ut bør(snill og grei) krav var må (høyde, utdanning, lønn, status) kravene sjekket ut og de kom til finaleomgangen. Vær ærlig. Hadde ikke blitt date nr 2 med verdens snilleste om han jobbet på lager og dere har master. Anonymkode: ea7fc...51c Bodde med verdens snilleste i fem år, jeg. Han jobba på lager, og jeg har høyere utdannelse. Tjente mer gjorde jeg også, naturligvis. Det ble slutt fordi jeg ønsket barn, og han ikke. Ja, det er anekdotisk, men jeg har flere eksempler av denne typen forhold i min omgangskrets. Det er ikke så uvanlig som mange skal ha det til. Fellesnevneren for mange av disse mannfolka, er høy sosial kompetanse og omsorgsevne. Fellesnevneren for sure menn på KG er lav sosial kompetanse og selvopptatthet. Anonymkode: 00b1f...5f2 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #122 Del Skrevet 28. april 2024 Menn vil jo bare pule rundt å kose seg. Om kvinnen har et komplisert svangerskap, så er mannen utro. Det er altfor lenge for en mann å ikke ha sex ni måneder i et forhold. Hørt om menn som står klare seks uker etter fødsel, da skal han pule og krise om dama fortsatt ikke er klar. Faens unge altså, med våkenetter som gjør at kona ikke har overskudd til sex. Altså. Da han gikk inn i forhold trodde han jo det betød fri tilgang til sex når han ville. Nei unger ødelegger alt. Mannen sur og deler med kamerater, aldri få barn dere. Nei finere å være singel mann, pule på nach hver helg, bygge karriere, tjene mer og mer penger, reise verden rundt, pule utenlands også, nei takk til kravstore kvinnfolk som ikke har lyst på sex. Barn er døden for mange mannfolk. Lever livet uten forpliktelser, det er fint det. Anonymkode: a4360...672 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #123 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn vil jo bare pule rundt å kose seg. Om kvinnen har et komplisert svangerskap, så er mannen utro. Det er altfor lenge for en mann å ikke ha sex ni måneder i et forhold. Hørt om menn som står klare seks uker etter fødsel, da skal han pule og krise om dama fortsatt ikke er klar. Faens unge altså, med våkenetter som gjør at kona ikke har overskudd til sex. Altså. Da han gikk inn i forhold trodde han jo det betød fri tilgang til sex når han ville. Nei unger ødelegger alt. Mannen sur og deler med kamerater, aldri få barn dere. Nei finere å være singel mann, pule på nach hver helg, bygge karriere, tjene mer og mer penger, reise verden rundt, pule utenlands også, nei takk til kravstore kvinnfolk som ikke har lyst på sex. Barn er døden for mange mannfolk. Lever livet uten forpliktelser, det er fint det. Anonymkode: a4360...672 Hører dere, karer? Hvorfor være singel når du kan komme hjem fredag kveld til denne sexy mentaliteten her? Forvente intimitet med henne som du avstår fra andre damer for… nei, har du hørt noe så vanvittig i hele ditt liv! Anonymkode: fd5b8...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #124 Del Skrevet 28. april 2024 Kvinne 36 her. Har 4 barn. Jeg tok full utdannelse. Kjøpte meg leilighet og bil, fikk meg jobb med god lønn som passet utdannelsen min (bachelor). Så snart jeg hadde fått meg jobb, ble jeg gravid. Og siden har det kommet 3 barn til. Jeg er en lojal og god ansatt og har klatret godt i stigene siden den gang. Ikke hatt problemer med overnevnte. Kjempet for det jeg har og gikk for familie i kombinasjon med karriere. Det er langt fra umulig😊 Anonymkode: 240e4...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #125 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 11.16): Vi må slutte å leve i vår egen boble i Norge. Det blir ikke bare født færre barn i Norge, det blir født færre barn i veldig, veldig mange land verden over. Det er en global trend. Uavhengig av utdanning, permisjoner, velferdsgoder, penger og arbeid. Og det skal vi være glade for. For jorda er i ferd med å dø på grunn av levestandarden vår og den befolkningsveksten som har vært i mange, mange år. Nå må folketallet ned hvis kloden skal overleve. Uopplyste politikere som maser om flere barn burde sendes tilbake til skolebenken! Anonymkode: 99c2c...765 Det hjelper ikke at ressurssterke folk får færre barn, når ressurssvake folk fremdeles spyr ut 8-10 unger. Anonymkode: fc32a...230 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #126 Del Skrevet 28. april 2024 KallePils skrev (På 26.4.2024 den 22.05): Nettopp. Likestilling, kommunikasjonsevner, familieorientering, empati, pålitelighet… i tillegg til det som alltid betyr noe men aldri sies høyt: Utseende og sosioøkonomisk status. Og en drøss med andre ting, bra nok blir han aldri. Javel, og til gjengjeld får han da… hva, egentlig? En bitchy feminist som ikke skal ha noe av at han "krever noe", for hun "skylder ham ingenting" og dessuten "er ikke kjærlighet en transaksjon" og ikke minst ville aldri en "ekte mann være opptatt av [fyll inn ting alle menn er opptatt av]" for det er det nemlig bare "incels" som bryr seg om? Nei ellers takk. 😄 Jaja. Du får fortsette å klamre deg til denne merkelige, oppkonstruerte "sannheten" din. Alle kvinner er egoistiske jævler mens alle menn er uskyldige ofre, den er grei vettu. Anonymkode: fc32a...230 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 28. april 2024 #127 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 22.16): Kjærlighet er jo ikke en transaksjon. Derfor har du ikke kjæreste. Anonymkode: bb627...cb9 Det er i STOR grad en transaksjon, jo. Kjærlighet er ikke gratis for menn. De eneste som blir ubetinget elsket er kvinner og barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 28. april 2024 #128 Del Skrevet 28. april 2024 (endret) DelvisPresley skrev (1 time siden): Det er i STOR grad en transaksjon, jo. Kjærlighet er ikke gratis for menn. De eneste som blir ubetinget elsket er kvinner og barn. Du svarer på gaslighting. Greia bak "kjærlighet er ikke en transaksjon" er at kvinner skal stille krav til menn, men menn skal ikke til gjengjeld stille krav til kvinner. For da ville kjærlighet nemlig bli en "transaksjon", og slik kan vi jo ikke ha det. Som du ser, bare et billig forsøk på å manipulere debatten. Endret 28. april 2024 av KallePils 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #129 Del Skrevet 28. april 2024 DelvisPresley skrev (52 minutter siden): Det er i STOR grad en transaksjon, jo. Kjærlighet er ikke gratis for menn. De eneste som blir ubetinget elsket er kvinner og barn. Så en mann hadde elsket en dame ubetinget dersom hun overlot alt av husarbeid, middagslaging, bursdags- og høytidsplanlegginger og barneomsorg til ham, mens hun pleide karriere og tallrike jobbreiser og insisterte på å dele økonomien 50/50, mens han måtte jobbe deltid for å få logistikken med barna til å gå opp? Yeah right 😂 Anonymkode: fc32a...230 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #130 Del Skrevet 28. april 2024 Hermann skrev (På 25.4.2024 den 10.27): Hvorfor får kvinner så få barn i Norge? Jeg tror det henger sammen med dette: 1. Høyere utdanning forsinker livene til innbyggerne i Norge. De er ikke etablert med hus, bil og partner før de er 30. Klart det blir færre barn totalt da. 2. Kvinner har tunge jobber som gjør det vanskelig å få mange barn. Det er ikke lenger økonomisk mulig å jobbe deltid. 3. Norske kvinner og menn er feilfordelt geografisk grunnet forskjellene innen utdanning. En overvekt kvinner i storbyene og overvekt menn i byer og bygder. 4. Dyrere boliger grunnet reguleringer, sentralisering og høy innvandring. 5. Kvinner har fått urealistiske krav til partner. 6. Folk er blitt mindre sosiale slik at flere forblir single. 7. Det er ikke like fint å få barn for kvinner, fordi det er en tredeling av foreldrepermisjonen. Det er tungt for mange å reise tilbake til jobb så tidlig. Hva tenker du? Skal selvsagt ikke forsvare ting her, men jeg var ferdig utdannet bachelor da jeg var 23 og master da jeg. var 28. Fikk nr 1 da jeg var 30. Traff mannen min da jeg var 23. Var gif med han i 13 år før vi skilte oss. Han ønsket kun et barn. Traff en ny med en gang og vi fikk to barn sammen. Så jeg var 38 og 40 da de kom. Så syns totalt sett ikke 3 barn er dårlig. Alltid ønsket meg flere barn, men hadde ikke rett partner slik som beskrevet. ANg permisjon fikk far permisjon med nr 2 da jeg syns det var tung å gå hjemme for lenge, jeg elsker å jobbe. Det passet seg slik mtp Covid da han ikke fikk byttet jobb i den tiden. Anonymkode: 94573...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #131 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): og insisterte på å dele økonomien 50/50, Fant feilen din: Dette er ikke en del av avtalen. Anonymkode: fd5b8...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #132 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 21.54): Fordi mennene ikke en gang orker å innfri alle kravene til kvinner. Hilsen kvinne som aldri hadde giddet de kravene du nevner for menn. Man kan ikke være perfekt Anonymkode: bcc1b...417 Forstod jeg deg riktig nå? At du aldri hadde giddet enn mann som har gode kommunikasjonsevner, har arbeid, evne til å ta vare på en familie, empatisk, tar vare på seg selv og er pålitelig? Betyr det at du synes det er helt ok å få barn med en mann som ikke har kommunikasjonsevner, er arbeidsløs, ikke klarer å ta vare på en familie, er uempatisk, ikke tar vare på seg selv eller er til å stole på? 🤔 Wow.... Ja, ingen er perfekte, men for meg er kanskje dette minstekrav jeg ville hatt til personen som skal ta vare på mine barn. Jeg kjenner jo til de damene som har fått barn med slike menn, og det har ikke akkurat gått bra for noen av partene. Skal man føde et barn bør man vite at barnet kan tas vare på. Det trenger klær, barneutstyr, egen seng og leker. Det koster penger = mannen må ha en inntekt. Barnet bør også kunne vokse opp i trygge omgivelser og helst med gode rollemodeller. Ikke f om jeg skal få barn med en uansvarlig slask. Da blir jeg alenemor. Og vi alle vet hvor beinhardt det er. Anonymkode: 8a352...075 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #133 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 10.40): Kriminalitet øker og vil ikke la barna vokse opp i det søppel miljøet som er i ferd med og bli. Blir minst like galt her som i Sverige takket være naive nordmenn som har sovet i timen altfor mange år. Innen 5 år så har dem svaret på hvor galt det kan gå!! Anonymkode: df53f...652 Kriminaliteten synker faktisk, det har aldri vært så lite kriminalitet som nå. Det er mye i media om kriminalitet, men det blir faktisk mindre. https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/artikler-og-publikasjoner/kriminalitetsbilder-i-endring Anonymkode: 3c37c...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #134 Del Skrevet 28. april 2024 Grunnen er jo at menn bare vil ligge rundt, de vil ikke ha kone og barn. Så da blir det sånn. Menn er bare ute etter å tømme seg i nye damer konstant dsv. Så vi damer finner på andre ting. Jeg vurderer å lære meg å strikke f.eks. Anonymkode: 02f18...bb7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #135 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kriminaliteten synker faktisk, det har aldri vært så lite kriminalitet som nå. Det er mye i media om kriminalitet, men det blir faktisk mindre. https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/artikler-og-publikasjoner/kriminalitetsbilder-i-endring Anonymkode: 3c37c...2b0 Vel, ifølge "forskningen" blir jo 150% av norske kvinner voldtatt flere ganger i uken, så det kan jo ikke stemme at kriminaliteten går ned? Eller det er kanskje nasking i butikker det blir mindre av? Anonymkode: fd5b8...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #136 Del Skrevet 28. april 2024 KallePils skrev (24 minutter siden): Du svarer på gaslighting. Greia bak "kjærlighet er ikke en transaksjon" er at kvinner skal stille krav til menn, men menn skal ikke til gjengjeld stille krav til kvinner. For da ville kjærlighet nemlig bli en "transaksjon", og slik kan vi jo ikke ha det. Som du ser, bare et billig forsøk på å manipulere debatten. Ingen gaslighting. Selvfølgelig er det helt OK å ha krav for begge. Problemet starter når den ene parten har helt sykt urimelige krav, som denne parten selv ikke klarer å innfri. Anonymkode: bb627...cb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #137 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 16.05): Å nei da. ikke alle norske menn er kjempefine, ærlige og snille. Utroskap er like mye utbredt i Norge, det samme med vold. Har du ikke lest statistikk over partnerdrap bare i 2024 i Norge? Anonymkode: bb627...cb9 Joda, statistikken viser klar overvekt av ikke-vestlige menn. Anonymkode: 88e70...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #138 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, ifølge "forskningen" blir jo 150% av norske kvinner voldtatt flere ganger i uken, så det kan jo ikke stemme at kriminaliteten går ned? Eller det er kanskje nasking i butikker det blir mindre av? Anonymkode: fd5b8...8b2 En mann som benekter forskning. Foliehatt? Anonymkode: bb627...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #139 Del Skrevet 28. april 2024 Par skulle fått bonus fra staten for hvert barn, 500 000kr pr barn hadde vært en god start, gratis barnehage, økt barnetrygd. Er det noe som fungerer så er det å gjøre økonomien enklere for barnefamilier. Anonymkode: 3c37c...2b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #140 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, statistikken viser klar overvekt av ikke-vestlige menn. Anonymkode: 88e70...2fe Hvor mange ikke-vestlige menn har drept familien sin i Norge i 2024? Kilder, takk. Anonymkode: bb627...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå