Gå til innhold

Hva synes dere om disse jentenavnene


Little Tomato

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva med Agnete? 
Agnes og Agnete klinger fint sammen 😀

Anonymkode: 7fdaa...20c

Agnete og Agnes er et og samme navn. Det er jo en variant av navnet Agnes. Så blir litt rart... 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synes alle er helt OK. At de fleste som heter det, tilhører en annen generasjon, er da ikke noe argument mot å velge dem? Jeg synes heller det er et argument for. Barna mine har også navn som er mest brukt i en annen generasjon (hos oss besteforeldregenerasjonen). Det gjør at de har navn som er velkjente, men siden de er ganske sjeldne i barnas generasjon, har de hittil fått være de eneste med sine navn på hele skolen. Jeg har selv et veldig vanlig navn for min generasjon, og det var alltid kjedelig å være "Camilla S." gjennom hele skolegangen.

Synes kanskje Nina eller Vera er penest av disse.

Anonymkode: 15ab6...18e

Takk for svaret 🩷 enig med deg at det gjør absolutt ikke noe at det er navn mest brukt i en annen generasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva med Agnete? 
Agnes og Agnete klinger fint sammen 😀

Anonymkode: 7fdaa...20c

Kjempeviktig hvis de skal bli «gamle jomfruer» og bo sammen resten av livet… Men ellers blir det vel gjerne kjæresten sitt navn de kobles med. 

Anonymkode: 5ca4b...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de navnene syns jeg Karina (evt Karine) er finest. Men personlig ville jeg valgt Agnes og Louise.

Anonymkode: 8e95e...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...