Little Tomato Skrevet 24. april #1 Del Skrevet 24. april Velger navn til lillesøster og sliter litt med å lande på noe. Flere navn jeg egentlig liker er ALTFOR oppbrukte... Så jeg prøver å velge noe jeg liker og som ikke er like mye i bruk (?) Storesøster heter Agnes. Vil gjerne høre hva dere synes 1 Karina 2 Rita 3 Nina 4 Vera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Del Skrevet 24. april Aldri likt navnet Nina! Anonymkode: 6392c...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Little Tomato skrev (1 minutt siden): Velger navn til lillesøster og sliter litt med å lande på noe. Flere navn jeg egentlig liker er ALTFOR oppbrukte... Så jeg prøver å velge noe jeg liker og som ikke er like mye i bruk (?) Storesøster heter Agnes. Vil gjerne høre hva dere synes 1 Karina 2 Rita 3 Nina 4 Vera Jeg synes alle de er litt "gamle". Men smaken er som baken si, er jo du som skal like de😄 Anonymkode: 15622...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april Liker Karina og Nina pga klangen, og Vera pga karakteren i navnet, men ikke Rita som jeg synes blir veldig hardt og ikje har samme kulturelle karakter heller. Blir nok in igjen, men ikke på noen år. så her kan barnet (om det er en unge det gjelder) være heldig å ha et for sin generasjon et litt unikt navn Anonymkode: 1c4fb...6ce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Del Skrevet 24. april Av de navnene liker jeg Vera best. Litt i samme sjanger har du Agathe, Signe og Liv som jeg også kan like. Anonymkode: 98a53...afe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Del Skrevet 24. april Skal du få en 50 åring? Anonymkode: ab18e...8cb 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 24. april #7 Del Skrevet 24. april Karina er veldig fint! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 24. april #8 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du få en 50 åring? Anonymkode: ab18e...8cb Det er greit å tenke på at ungen skal bli 50 år en gang også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #9 Del Skrevet 24. april Rita er alt for hardt. Spesielt her som vi skarrer. Anonymkode: 113d9...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Del Skrevet 24. april Liker Vera best, eller Brita i stedet for Rita. Anonymkode: 00332...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Tomato Skrevet 24. april Forfatter #11 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal du få en 50 åring? Anonymkode: ab18e...8cb I tillegg til 80-åring som jeg allerede har hehehe Det er jo lillesøster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Tomato Skrevet 24. april Forfatter #12 Del Skrevet 24. april Sinsiew skrev (3 minutter siden): Det er greit å tenke på at ungen skal bli 50 år en gang også. Hahaha ikke minst det 😅👍 Jeg er ikke norsk så valget er blant disse 4 navnene (som også er vanlige der jeg kommer fra) 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #13 Del Skrevet 24. april Vera er fint 😊 Anonymkode: 1ab4e...84f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Tomato Skrevet 24. april Forfatter #14 Del Skrevet 24. april Sinsiew skrev (7 minutter siden): Karina er veldig fint! Foreløpig favoritt det. Takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 24. april #15 Del Skrevet 24. april Little Tomato skrev (19 minutter siden): Velger navn til lillesøster og sliter litt med å lande på noe. Flere navn jeg egentlig liker er ALTFOR oppbrukte... Så jeg prøver å velge noe jeg liker og som ikke er like mye i bruk (?) Storesøster heter Agnes. Vil gjerne høre hva dere synes 1 Karina 2 Rita 3 Nina 4 Vera Nina! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #16 Del Skrevet 24. april Hmmm.. hadde lyst å si Rita, fordi jeg har en kollega som heter det og har tydeligvis veldig positive assosiasjoner til det 😇 Noen forslag: Solveig Aslaug Else Birthe Klara/Clara Karen Hilda Gudrun Hedda Anonymkode: b5785...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #17 Del Skrevet 24. april Little Tomato skrev (19 minutter siden): Velger navn til lillesøster og sliter litt med å lande på noe. Flere navn jeg egentlig liker er ALTFOR oppbrukte... Så jeg prøver å velge noe jeg liker og som ikke er like mye i bruk (?) Storesøster heter Agnes. Vil gjerne høre hva dere synes 1 Karina 2 Rita 3 Nina 4 Vera Alle navnene du ramser opp er grusomme, synes jeg😅 du kan ikke for alvor mene at du vil kalle en søt liten baby for Rita?! Da er det MYE bedre med de oppbrukte navnene som Emma eller Nora. Agnes er et fint navn. Navn som er i litt samme gate: Ellinor, Bertine, Ingeborg, Amalie, Amelia, Sonja, Konstanse, Alise, Marion, Selma, Hanna, Ulrikke, Kristiane, Oline, Nelly, Henny, Charlotte, Signe, Johanne, Petra. Anonymkode: 986ff...9ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #18 Del Skrevet 24. april Synes Vera passer fint med Agnes😊 Anonymkode: dad31...8e2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Tomato Skrevet 24. april Forfatter #19 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmmm.. hadde lyst å si Rita, fordi jeg har en kollega som heter det og har tydeligvis veldig positive assosiasjoner til det 😇 Noen forslag: Solveig Aslaug Else Birthe Klara/Clara Karen Hilda Gudrun Hedda Anonymkode: b5785...4af Har dessverre begrensning da jeg velger mellom navnene som også er vanlige i landet jeg kommer fra (jeg er ikke norsk). Men Klara og Solveig synes jeg er nydelige og begge hadde jeg på store-lista 🩷 så Ble vi enige med mannen min at vi velger noe som blir ikke eksotisk for store familier fra begge sider ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Tomato Skrevet 24. april Forfatter #20 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle navnene du ramser opp er grusomme, synes jeg😅 du kan ikke for alvor mene at du vil kalle en søt liten baby for Rita?! Da er det MYE bedre med de oppbrukte navnene som Emma eller Nora. Agnes er et fint navn. Navn som er i litt samme gate: Ellinor, Bertine, Ingeborg, Amalie, Amelia, Sonja, Konstanse, Alise, Marion, Selma, Hanna, Ulrikke, Kristiane, Oline, Nelly, Henny, Charlotte, Signe, Johanne, Petra. Anonymkode: 986ff...9ec Ville aldri sagt at noen navn er "grusomme". så lenge det ikke er et grusomt ord som foreldre valgte å bruke som navn... men takk for din mening 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå