Gå til innhold

Hva er fin høyde på kvinner da?


AnonymBruker

Ønskelig høyde på en kvinne?  

159 stemmer

  1. 1. Her er det bare å stemme..

    • 160 eller lavere
      19
    • 160-165
      37
    • 165-170
      59
    • 170-175
      49
    • 175-180
      19
    • 180-190
      7
    • 190+
      3


Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er bare 157, og hater det. Sjekket resultatet av avstemningen nå, og 160 og lavere er et av de minst populære alternativene. Ikke veldig overraskende egentlig. Å være høy er idealet. Det er en haug positive egenskaper assosiert med høyde. Er det egentlig noen som helst positive egenskaper assosiert med å være lav? Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. 

Som jeg skrev i en annen høydetråd her inne nettopp også, høye kvinner omtales også mer positivt av menn. De omtales som vakre, gudinner, noen menn er stolte av å bli sett sammen med. En over her skriver jo mer eller mindre rett ut at bare høye, vakre mennesker bør formere seg, så mine gener bør med andre ord dø ut. Flaks at jeg er frivillig barnløs da. Ikke at det frister så mye å rote meg bort i en mann heller, for de omtaler ofte oss lave kvinner omtrent som et slags sexleketøy. En som er morsom å kaste rundt på i senga, ikke en de vil bli sett med i offentligheten og kan være stolt av. 

Hadde det vært enkelt å operere seg høyere, hadde jeg gjort det for mange år siden. 

Anonymkode: 8f2f5...f00

Har det gått deg hus forbi at svært mange menn liker "små damer" og er veldig stolte av å ha en kjæreste som rekker de opp til hofta? Det er helt seriøst. Det er mye mer negativt å være høy. Høye kvinner ble beundret før maskuliniteten til menn ble truet, nå må de ha en lav kvinne for å føle seg bra, de føler seg mer beskyttende og store. 

Så, du får en mann til å føle seg som en mann og det er mye positivt med å være lav. Tar liten plass blant annet. Det er virkelig ikke et problem å være lav som kvinne. Hilsen ei som er 171. 

Anonymkode: 26a88...b76

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe av det jeg ønsker meg minst her i verden, er en veldig høy mann. Jeg synes ikke den høydeforskjellen er sexy, jeg synes det ser rart og uharmonisk ut. Jeg ønsker virkelig ikke å se ut som et barn ved siden av en partner. Drømmemannen er rundt 170, kan gjerne være lavere. 175 er absolutt smertegrensen, etter det blir forskjellen alt for stor. 

Anonymkode: 8f2f5...f00

Ser ikke ut som et barn pga høyde. 170 som mann er veldig lavt da. 
Siden du synes det å være lav er så fælt bør du finne en høy mann da om ønsker barn, men det gjorde du vel ikke. 
 

Anonymkode: a7314...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet alt fra 150 - 184-ish.

Høyde er fullstendig irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har det gått deg hus forbi at svært mange menn liker "små damer" og er veldig stolte av å ha en kjæreste som rekker de opp til hofta? Det er helt seriøst. Det er mye mer negativt å være høy. Høye kvinner ble beundret før maskuliniteten til menn ble truet, nå må de ha en lav kvinne for å føle seg bra, de føler seg mer beskyttende og store. 

Så, du får en mann til å føle seg som en mann og det er mye positivt med å være lav. Tar liten plass blant annet. Det er virkelig ikke et problem å være lav som kvinne. Hilsen ei som er 171. 

Anonymkode: 26a88...b76

Heller aldri opplevd høyde som problem. 163 og høyeste jeg har vært i et forhold med er 197. Mannen min er 186. Det er perfekt høyde. 

Anonymkode: a7314...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

86 % av de som stemmer mener at jeg er for høy. Jeg synes ikke selv jeg er det, men har registrert gjennom et langt liv at menn nok synes det….de har ikke akkurat stått i kø.

Anonymkode: 5a3a1...4f3

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har det gått deg hus forbi at svært mange menn liker "små damer" og er veldig stolte av å ha en kjæreste som rekker de opp til hofta? Det er helt seriøst. Det er mye mer negativt å være høy. Høye kvinner ble beundret før maskuliniteten til menn ble truet, nå må de ha en lav kvinne for å føle seg bra, de føler seg mer beskyttende og store. 

Så, du får en mann til å føle seg som en mann og det er mye positivt med å være lav. Tar liten plass blant annet. Det er virkelig ikke et problem å være lav som kvinne. Hilsen ei som er 171. 

Anonymkode: 26a88...b76

Litt enig. Er 1.47 og tror ikke det er høyden som har påvirka dating mest for meg. Inntrykk av at liten og nett er populært☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Splurge

Tviler sterkt på at det bare er menn som har stemt her, tror ikke helt på at det er over 100 menn på KG. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy nok til at jeg kan knulle henne stående. Gjennomsnittlig er egentlig fint 

Anonymkode: 881fd...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splurge skrev (1 minutt siden):

Tviler sterkt på at det bare er menn som har stemt her, tror ikke helt på at det er over 100 menn på KG. :P 

 

Anonymkode: a7314...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165. Fornøyd med høyden egentlig. Menn har aldri klaget😅

Anonymkode: a646e...f11

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

86 % av de som stemmer mener at jeg er for høy. Jeg synes ikke selv jeg er det, men har registrert gjennom et langt liv at menn nok synes det….de har ikke akkurat stått i kø.

Anonymkode: 5a3a1...4f3

Hvis det er noen trøst så får den gjennomsnittlige Ola Nordmann ikke oppmerksomhet i det hele tatt. Bedre med litt enn ingenting! Dating i dag er beinhardt.

Always look on the bright side of life..🎶

Anonymkode: 52549...35f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALB skrev (45 minutter siden):

Kjære deg - med all respekt å melde; dette er tull. Jada, garantert en del menn som digger høye damer, men tro meg, det er plenty menn for oss små kvinner også ;) Vi er samme høyde, og jeg får masse positiv oppmerksomhet på høyden fra menn. Hatt flere langvarige forhold hvor høyden regelmessig har blitt nevnt i svært positive vendinger. Var på Tinder i et par uker før jeg ble snappet opp av en mann som ville at vi kjørte på og deaktiverte Tinder etter date tre. Hans ord: «Jeg ble slått i bakken over hvor liten og totalt bedårende du var.»

Samme mann paraderer meg rundt og kunne ikke vært mer kry. Så lenge man holder seg slank og unngår hobbitpreg har du null å bekymre deg for. Har du ikke fått med deg alle mennene her inne som gnåler om små asiatiske damer? ;)

Du høres bitter og usikker ut. Da rygger enhver mann, totalt uavhengig av høyde. Samme gjelder incel-gjengen. De kara er ikke single pga høyde, men grunnet kronisk small dick energy. Stå støtt i deg selv og ei deg selv, inklusive høyde. Det gjelder både kvinner og menn. 💪🏻

 

For de mennene som maser mest og skriker høyest om asiatiske damer, er jo virkelig et kupp av noen menn. Det er ikke så mye høyden de digger, som at de vil ha noen som gjør all den ubetalte drittjobben hjemme, en som stiller opp på sex hver eneste gang det passer ham, og en som ikke har så mange egne meninger og behov. 

Og det er vel mitt generelle inntrykk av menn som liker lave kvinner også. De tror tydeligvis at lav høyde er synonymt med å være passiv, submissiv og umælende. Det er stikk motsatt av hvordan jeg er.

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har det gått deg hus forbi at svært mange menn liker "små damer" og er veldig stolte av å ha en kjæreste som rekker de opp til hofta? Det er helt seriøst. Det er mye mer negativt å være høy. Høye kvinner ble beundret før maskuliniteten til menn ble truet, nå må de ha en lav kvinne for å føle seg bra, de føler seg mer beskyttende og store. 

Så, du får en mann til å føle seg som en mann og det er mye positivt med å være lav. Tar liten plass blant annet. Det er virkelig ikke et problem å være lav som kvinne. Hilsen ei som er 171. 

Anonymkode: 26a88...b76

Se over. De fleste menn som maser om at de liker små damer er ikke noe å ha. Og de passer ikke meg og min personlighet i det hele tatt.

Og du og du så heldig jeg er, som tar liten plass. Det er jo gull i forhold til at det å være høy assosieres med å være intelligent, kompetent og selvstendig. Har virkelig vunnet det genetiske lotteriet, skjønner jeg.

Anonymkode: 8f2f5...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

For de mennene som maser mest og skriker høyest om asiatiske damer, er jo virkelig et kupp av noen menn. Det er ikke så mye høyden de digger, som at de vil ha noen som gjør all den ubetalte drittjobben hjemme, en som stiller opp på sex hver eneste gang det passer ham, og en som ikke har så mange egne meninger og behov. 

Og det er vel mitt generelle inntrykk av menn som liker lave kvinner også. De tror tydeligvis at lav høyde er synonymt med å være passiv, submissiv og umælende. Det er stikk motsatt av hvordan jeg er.

Se over. De fleste menn som maser om at de liker små damer er ikke noe å ha. Og de passer ikke meg og min personlighet i det hele tatt.

Og du og du så heldig jeg er, som tar liten plass. Det er jo gull i forhold til at det å være høy assosieres med å være intelligent, kompetent og selvstendig. Har virkelig vunnet det genetiske lotteriet, skjønner jeg.

Anonymkode: 8f2f5...f00

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg blir regelmessig beskrevet som et fyrverkeri av ei dame, en liten kruttlapp…. Submissive er jeg riktignok i senga, men på ingen som helst måte ellers. Egne meninger, høy utdanning, god jobb, egne hobbyer og ting gående. Så igjen - jeg forstår ikke helt hvor du kommer fra. Men igjen - du høres bitter og lite glad ut, og det er jo ikke usannsynlig at det preger kjærlighetslivet ditt.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke høyden det kommer an på, men måten de bruker den på.

Anonymkode: 7613f...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme høyde her. Møtte en som skrev han var  180 men når vi møttes så ser jeg jo at det ikke er tilfelle- han var endel lavere enn meg. Og han mente jeg var for høy 🙈😅

Anonymkode: 3ab2d...b9d

Jeg er lavere enn deg og hun du siterte (170 cm), men ja, har vært på date med menn som åpenbart lyver på seg både to og tre centimeter, de er typisk 177 selv om det står 180 i datingprofilen, og jeg har tenkt at dette må da bli pinlig for dem hvis de skal møte en dame som er over 175, det MÅ jo bli avslørt! De kan kaaaanskje klare å "lure" en dame på 160 (hvis hun er dårlig på øyemål), men det går jo bare ikke når de treffer noen som er på samme høyde, haha.

Anonymkode: 182bb...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg også har brede skuldre og litt smalere hofter. Hater det. Hjelper ikke å ha store pupper eller smal midje da, for store pupper er visst ikke greit det heller.. Man vinner faen meg aldri altså 

Anonymkode: 26a88...b76

😂🙈 Menn kommer med alle preferanser..Garantert noen hundretusen av oss menn her i landet som synes du er herlig bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ALB skrev (15 minutter siden):

Jeg kunne ikke vært mer uenig. Jeg blir regelmessig beskrevet som et fyrverkeri av ei dame, en liten kruttlapp…. Submissive er jeg riktignok i senga, men på ingen som helst måte ellers. Egne meninger, høy utdanning, god jobb, egne hobbyer og ting gående. Så igjen - jeg forstår ikke helt hvor du kommer fra. Men igjen - du høres bitter og lite glad ut, og det er jo ikke usannsynlig at det preger kjærlighetslivet ditt.

Slapp helt av, jeg skal ikke ha noen mann. Den lille delen av meg som en gang var romantisk, har jeg for lengst begravd ute i svarteste skogen. Og jeg kommer aldri til å bli så dum og naiv at jeg igjen graver det opp, heller vil jeg legge asfalt og bygge høyhus oppå. 

Sjansen for å oppleve gjensidig kjærlighet, er praktisk talt ikke-eksisterende. De mennene som har valgmuligheter velger dame med det de har mellom beina. De fleste andre tar til takke, og håper at noe bedre skal dukke opp en gang, så de kan stikke av. Resten velger etter hva som er praktisk, først og fremst hvem som er villige til å vaske og rydde etter dem.

Jeg kommer aldri til å bli ung nok, tynn nok, pen nok, høy nok for noen mann. Kommer aldri til å få pupper eller rumpe av riktig størrelse, hår i riktig lengde eller farge, hud i riktig nyanse. Tanken på å være intim med en mann igjen, gjør meg kvalm. Og jeg er bitter for at jeg ikke forstod tidligere hvor kynisk verden er, for da hadde jeg aldri kastet bort et sekund av tiden min på menn før i livet heller.

Anonymkode: 8f2f5...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ikke, tar den som får hjertet mitt til å hoppe over slag og kuken til å stå. Kjemi trumper høyde alle dager i uka faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og fornøyd med det. Liker at menn er mellom 170 og 180 cm. Synes ikke noe om at de er veldig mye høyere enn meg. En fordel å kunne kysse hverandre. 

Anonymkode: 61947...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Se over. De fleste menn som maser om at de liker små damer er ikke noe å ha. Og de passer ikke meg og min personlighet i det hele tatt.

Og du og du så heldig jeg er, som tar liten plass. Det er jo gull i forhold til at det å være høy assosieres med å være intelligent, kompetent og selvstendig. Har virkelig vunnet det genetiske lotteriet, skjønner jeg.

Anonymkode: 8f2f5...f00

Jeg begynner å mistenke at dette er en mann som utgjør seg for å være kvinne og som også er lav. Det er første gang jeg ser en kvinne uttrykke så mye usikkerhet rundt høyde når hun er lav, de fleste kvinner vet at å være lav er en fordel uansett. Så nei her skurrer det. 

Anonymkode: 26a88...b76

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...